فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: پیشتازان

ریاضی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحه ی 93 و 95 در کلاس انجام شد.
تکلیف: ارمغان 12 در منزل حل شود و روز شنبه ارمغان 11 و 12 را همراه خود به مدرسه بیاورید ، هردو بازدید می شود .

فارسی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: داستان پری کوچولو توسط پسرانم خوانده شد. حکایت بهانه روخوانی و توضیح داده شد . درس 8 پیراهن بهشتی توسط پسرانم روخوانی و روانخوانی شد.
تکلیف: املای درس 7 تمرین شود روز شنبه از درس 7 املا گفته می شود .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: درس 11 مطالعه شود شنبه پرسیده می شود .

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: کتاب درسی و کتاب کار ریاضی ، دفتر املا ، کتاب فارسی و کتاب هدیه ها را همراه خود به مدرسه بیاورید.

شطرنج

مدرس: کشه فراهانی، سعیده
فعالیت: مراسم یلدا برگزار شد.

ریاضی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحه ی 91 و 92 با همکاری پسرانم حل شد. صبحانه ی ضربی در محیطی شاد برگزار شد.
تکلیف: صفحه ی 93 کتاب کار ریاضی حل شود . ضرب 0 تا 7 حتما تمرین شود .

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کتاب درسی تا پایان صفحه ی 57 تدریس شد‌.

فارسی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کتاب کار فارسی تا پایان صفحه 57 در کلاس انجام شد .
تکلیف: از درس 7 املا نوشته شود .

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: قرآن تا صفحه 42 تدریس شد .

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: کتاب کار ریاضی ، کتاب درسی فارسی را همراه خود به مدرسه بیاورید. کتاب کار فارسی جهت بررسی و بازدید در مدرسه نگه داشته شد.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس9(خودپرداز) با ارائه ویدیو آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:آشنایی با ویژگی های دستگاه و بررسی عملکرد آن،شناخت خدمات قابل ارائه از طریق دستگاه های خودپرداز و مراحل انجام کار،مقایسه آن با دستگاه های کارتخوان. فعالیت کلاسی صفحه 71 با کمک دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل انجام شود. پسران عزیزم به جای عکس از نقاشی هم می توانند استفاده کنند.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه نحوه نمایش اسلایدها آموزش داده شد و پسرهای عزیزم با نماها در پاورپوینت آشنا شدند
فعالیت: با سلام و احترام ولی گرامی، به اطلاع می‌رساند روز چهارشنبه 26 آذرماه، اردوی شاد یلدایی برای پسران عزیزمان برگزار می‌گردد. خواهشمند است برگه‌های رضایت‌نامه‌ای که امروز تحویل داده شده است، به‌طور کامل تکمیل شده و حتماً اثر انگشت ثبت گردد. لطفاً رضایت‌نامه‌ها فردا به آموزگار پایه تحویل داده شود. با سپاس از همکاری شما

ریاضی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحه ی 88 و 89 با همکاری پسرانم حل شد. پرسش ضرب توسط معاون محترم سرکار خانم همیز انجام شد . بازی ضرب هیولای ضرب خور در محیطی شاد برگزار شد .
تکلیف: کتاب کار علوی صفحه ی 91 قسمت فعالیت کلاسی و صفحه ی 92 به صورت کامل حل شود_توجه*فردا صبحانه ی خلاق ضرب به صورت مشترک با هر سه کلاس دیگر خواهیم داشت لذا (طبق اعلام قبلی در روز جلسه ی آموزش ضرب به اولیای عزیز جهت صبحانه ی خلاق با تم ضرب ، لطفاً با مشارکت پسرانم در یک ظرف قابل حمل و ترجیحاً یک بار مصرف با زدن نام دانش آموز روی آن،یک عبارت ضرب را برای بچه ها با مایحتاج صبحانه آماده بفرمایید« به طور مثال دو عدد نان تست یا گرد بر شده را تعداد دسته در نظر گرفته و برش های خیار یا پنیر یا تخم مرغ... به تعداد چهار یا هر عددی را به عنوان اعضای دسته در نظر بگیرید و پاسخ آن را هم با همان اِلِمان ها قرار دهید» تا در این دورهمی خلاق عزیزانم اشتیاقی دوچندان به جهت ادامه ی آموزش ضرب پیدا کنند. فایل نمونه از سال های قبل به پیوست خدمت شما ارسال شده.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: مباحث درس قبل تکرار و تمرین شد. درس 6 صفحه ی 54 و 55 تدریس و توضیح داده شد .

نگارش سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: نگارش صفحه ی 37 در کلاس انجام شد .
تکلیف: صفحه ی 38 کتاب نگارش در منزل انجام شود.

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: کتاب کار ریاضی ، کتاب کار فارسی ، کتاب درسی و کتاب کار علوم و کتاب قرآن را همراه خود به مدرسه بیاورید.
فعالیت: با سلام و احترام ولی گرامی، به اطلاع می‌رساند به مناسبت هفته ی پژوهش، پسران پژوهشگرمان می‌توانند با مشاهده فیلم راهنمای پژوهش که در سایت ارسال شده است، یک پژوهش کوتاه انجام دهند. دانش‌آموزان می توانند یک موضوع پژوهشی را انتخاب کرده و حداکثر تا روز چهارشنبه 26 آذرماه پژوهش خود را تحویل نمایند پژوهش می‌تواند در قالب عکس، فیلم، پاورپوینت، فایل ورد و یا فایل پی دی اف بوده و از طریق واتساپ مدرسه و یا حضوری تحویل داده شود. نسخه چاپی پژوهش‌های فارسی به معاون آموزشی و پژوهش‌های انگلیسی به سوپروایزر زبان تحویل داده شود. به تمام پژوهشگران کوچک امتیاز تعلق خواهد گرفت. با احترام، همیز معاون آموزشی شعبه اطلاعات

ریاضی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: مبحث ضرب روی محور همراه با بازی و داستان خرگوش و هویج تدریس شد ، کتاب ریاضی درسی صفحات 66 و 67 با همکاری پسرانم حل شد. آزمونک ضرب گرفته شد .
تکلیف: صفحه 88 و 89 کتاب کار ریاضی در منزل انجام شود . تمرین ضرب 0 تا 7 انجام شود فردا توسط معاون محترم سرکار خانم همیز از پسرانم پرسیده می شود . اولیای عزیز آزمونک های ضرب عزیزان را مشاهده و امضا کنند .

فارسی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: شعر حفظی از پسرانم پرسیده شد . کتاب کار فارسی صفحه 56 با همکاری پسرانم حل شد.
تکلیف: بند اول و دوم درس 7 را بنویسید و 5 کلمه را به دلخواه خود ، انتخاب کنید و برای آن کلمات یک کسر به این صورت بنویسید : تعداد حروف های کلمه در مخرج و تعداد نقطه های کلمه در صورت قرار گیرد .

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: کتاب درسی علوم ، کتاب کار ریاضی ، کتاب کار فارسی و کتاب نگارش را همراه خود به مدرسه بیاورید .

هنر سوم

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: کاردستی روز مادر انجام شد.

ورزش سوم

مدرس: خلیلی امین، سید مجید
فعالیت: آموزش حرکت پا بغل.بازی حرکتی ترکیبی

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز درس تفاوت های فردی و احترام به تفاوت های دیگران و پذیرش آنها را آموختند.

ریاضی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: مسابقه ی سودوکو برگزار شد . ریاضی درسی صفحه ی 64 و 65 با همکاری پسرانم حل شد .
تکلیف: صفحه ی 88 و 89 کتاب کار ریاضی در منزل انجام شود . از ضرب عدد 7 یک بار نوشته شود . پرسش و پاسخ و ضرب 0 تا 7 تمرین شود . فردا آزمونک ضرب گرفته می شود عزیزانی که نمره ی کامل بگیرند کارت امتیاز 20 امتیازی دریافت خواهند کرد .

املا سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: املای درس 5 و 6 گفته شد .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 11 تدریس شد .

متن اطلاعاتی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: کتاب ریاضی درسی ، کتاب کار فارسی را همراه خود به مدرسه بیاورید . کتاب کار ریاضی پسرانم جهت بازدید و بررسی در مدرسه نگه داشته شد .

بازی استراتژیک

مدرس: جهانگیری، بهاره
فعالیت: اهمیت و مزایای بازی ریتمی چرخش-ضرب-فیگور (به‌صورت تیتروار) تقویت هماهنگی چشم-دست-پا افزایش تمرکز همزمان روی چند محرک (ریتم موسیقی، حرکت، شمارش) پرورش مهارت دنبال‌کردن الگوی حرکتی تقویت حس ریتم و دقت شنیداری بهبود کنترل بدن و تعادل از طریق فیگورهای تعادلی افزایش سرعت واکنش به تغییرات موسیقی تقویت حافظه حرکتی (به خاطر سپردن توالی ضربات و حرکات) بهبود مهارت شمارش و آشنایی با الگوهای عددی تقویت هماهنگی حرکتی دوطرفه (استفاده همزمان از هر دو دست و پا) ایجاد تعامل، همکاری و نشاط گروهی بین کودکان کمک به تخلیه انرژی و کاهش تنش و بی‌قراری افزایش اعتمادبه‌نفس با اجرای موفق فیگورها تقویت مهارت گوش‌دادن فعال مناسب برای گرم‌کردن بدنی و ذهنی قبل از فعالیت‌های دیگر

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز اتیکت تنوع فرهنگی و احترام به تفاوت انسان ها را به وسیله ی بازی و محتوای آموزشی آموختند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: