1401/10/26
علوم دوم
نخجوانی، میترا
مراحل رشد دانه و قسمت های مختلف یک دانه مربوط به صفحه ی 66 و 67 کتاب تدریس شد.
فارسی دوم
نخجوانی، میترا
پرسش رو خوانی درس فردوسی انجام شد.
به کلمه های زیر (تر) و (ترین) اضافه کنید و جمله بسازید. بلند، شیرین ، قوی، مهربان، کوچک، توجه داشته باشید که هر دو جمله ای که برای یک کلمه می سازید باید با هم در ارتباط باشند
مثلا شیر قوی تر از روباه است . شیر قوی ترین حیوان است.
هوش و ریاضی
نخجوانی، میترا
صفحه ی 28 و 29 و 30 و 31 کتاب حل شد.
1401/10/25
فارسی دوم
نخجوانی، میترا
درس فردوسی و رو خوانی آن ، درست و نادرست و گوش کن و بگو و واژه سازی و بیاموز و بگو تدریس شد.
چندین بار از روی درس فردوسی خوانده شود و دوبار از روی کلمه های مهم آن نوشته شود.
1401/10/24
فارسی دوم
نخجوانی، میترا
پرسش رو خوانی درس آزاد و پرسش حفظ شعر هنرمند انجام شد.
هفت کلمه از درس هنرمند بنویسید و جمله بسازید.
ورزش دوم
داورزنی، حمید
نرمش، انجام بازی های تعادلی و افزایش دهنده دقت و تمرکز به صورت گروهی انجام شد
1401/10/21
ریاضی دوم
نخجوانی، میترا
ارمغان هفته شماره ی 15 انجام شود.
فارسی دوم
نخجوانی، میترا
صفحه ی 87 و 88 و 89 و 90 و 91 کتاب کار علوی انجام شد.
املادان صفحه ی 89 و سوال 9 صفحه ی 90 کتاب کار فارسی انجام شود. رو خوانی و جعبه کلمات درس آزاد و حفظ شعر هنرمندروز شنبه پرسیده می شود.
نگارش دوم
نخجوانی، میترا
یکبار از روی درس آزاد در کتاب نگارش نوشته شود.
هدیههای آسمان دوم
نخجوانی، میترا
درس دهم به همراه فعالیت های آن تدریس شد.
سوره ی حمد و توحید و قنوت نماز تا چهارشنبه ی هفته ی آینده حفظ شود.
سواد مالی
ربیعی، پریسا
درس 10(همراه بانک) تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:کاربردهای همراه بانک اعم از پرداخت قبض،انتقال وجه،خرید بسته اینترنت،استعلام موجودی و انجام نیکوکاری بااستفاده از همراه بانک ها و انجام خرید آسان و راحت
فعالیت منزل صفحه 77 انجام شود.
1401/10/20
علوم دوم
نخجوانی، میترا
فعالیت های کتاب کار تا صفجه ی 85 انجام شد.
تمرین صفجه ی 86 را انجام دهید و به سوالات آن پاسخ دهید و روز شنبه همراه خود به کلاس بیاورید.
مهارت زندگی
رنج بردار، محبوبه
صفحات 43،42،41،40 با موضوع :"احساسات خود را بشناسیم." تدریس شد. گفتگو در مورد تعریف احساس، انواع احساس، تشخیص احساس و کنترل احساس صورت پذیرفت. همچنین درجه بندی احساسات و تغییر واکنش در موقعیت های مختلف نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت..
تکلیف صفحات 43،42،41،40 در کلاس انجام شد. پسران عزیزم تصویر نردبانی را بر روی یک برگه کشیده و روی دیوار اتاق خود نصب کنند و هر روز با روش های ارائه شده در کلاس ، احساسات خود و تغییر آن را از شماره 0 الی 10 نمره گذاری کنند، تا تشخیص احساس و کنترل آن در موقعیت های مختلف برای ایشان تثبیت شود.باتشکر
رایانه
فتحی مهماندوست، صونا
اضافه کردن عکس در برنامه و تنظیمات آن آموزش داده شد.(مطالب کتاب از ص 57 تا آخر 62) لطفا پسران عزیزم با دقت تمرین کنند.
در یک برگه با حاشیه و رنگ دلخواه، اسم خود را با متن هنری نوشته و عکس دلخواهی در برگه قرار دهید و تنظیمات زیبایی روی آن ایجاد کنید.