فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: گیلاس

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: فارسی مشاعره آموزش بیت(ایران همی قلب و خون من است /گرفته ز جان در وجود من است )انجام شد .فارسی پرلز آموزش ضرب المثل (دوستی خاله خرسه)با تماشای کلیپ کارتونی انجام شد وبعد از آن سوالاتی پرسیده شد .

زنگ تفریح

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: بازی ساختنی با معرفی انواع حشرات (مفید و غیر مفید) انجام شد .گل پسر ها درباره ی حشرات صحبت کردند و در آخر به روش مشارکتی کلاژ پروانه انجام شد .
تکلیف: تکلیف ندارید .

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: کاردستی گروهی ساخت ماسک زرافه انجام شد و دانش اموزان احساسات را شناخت و درک‌کردند

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آشنایی با عادات صحیح خواب در کلاس با داستان های همیشه بیدار و عروسک موش موشی همیشه خواب انجام شد .در کلاس به روش مشارکتی و فعال درباره ی عادات مناسب قبل خواب صحبت کردیم .
تکلیف: تکلیف ندارید .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش بخش کردن کلمات با داستان پسر لجباز انجام شد . به روش های مختلف آموزش امروز تمرین شد با پا زدن و دست زدن ،بازی تاس و فلش کارت و گل پسر ها نام هر تصویر را به روش بخش کردن بیان کردند و در آخر گل پسر ها با میکروفون تغییر صدا دادند و مانند آدم آهنی کلمات را بخش بخش بیان کردند .
تکلیف: پسر خوبم کلمات (بابا،مادر،امین،آزاده،رودخانه،آب،)را به روش های آدم آهنی ،پا کوبیدن،دست زدن،پریدن ... بخش کند .

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش انجام بازی های ایستگاهی فوتبال _پینگ پنگ-فوتبال دستی_شطرنج

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش الگوی منظم یکی در میان و دو تا در میان انجام شد .جهت ایجاد انگیزه با استفاده از لیوان و چوبک آهنگ ریتمیک اجرا شد .الگوهای مختلف روی تخته چیده و گل پسرها با ریتم الگوها را بیان کردند .به حیاط رفتیم وبا بستن نوار قرمز و آبی به دست الگوی یکی در میان تمرین شد .ودر آخر جهت تثبیت بازی دست چین انجام شد .
تکلیف: پسر خوبم در منزل با میوه یا ... که داری الگو درست کن(مثال:سیب ،موز،سیب ،موز یا مداد،پاک کن ،مداد،پاک کن ...) و گزارش انجام فعالیت را اولیا عزیزم در دفتر مشق با تاریخ برای بنده ثبت کنند .

زنگ تفریح

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آشنایی با مناسبات مذهبی (محرم)انجام شد .فعالیت دست ورزی گروهی انجام شد .

خلاقیت

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: طراحی زنبور و گل افتاب گردان
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: