فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: گیلاس

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: فارسی مشاعره بیت (آنچه خوبان همه دارند تو یک جا داری ،بی سبب نیست که در کنج دلم جا داری)آموزش داده شد .فارسی پرلز(داستان اشک تمساح خوانده شد ،درباره ی معنی این ضرب المثل با گل پسرها صحبت شد و سوالاتی درباره ی آن پرسیده شد ).
تکلیف: پسر خوبم بیت مربوط به آموزش امروز را در منزل تکرار و تمرین کن .سرمشق جدید در دفتر نوشته شده زیبا ودقیق انجام شود .

زنگ تفریح

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: گل پسرهای قشنگم امروز در کلاس بستنی یخی درست کردند .
تکلیف: تکلیف ندارید .

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: آموزش ارتباط موثر گرفتن با دیگران و شناخت علایق خود و دوست داشتن دیگران به وسیله نمایش و ترسیم نقاشی قلب زرافه توسط خود دانش اموزان

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش حواس 5گانه با شعر انجام شد .برای ایجاد انگیزه و تقویت حس شنوایی صدای حیوانات در کلاس پخش شد.جهت تثبیت آموزش، مسابقه ی شناسایی شکل مربوط به حواس وکلاژ حواس 5گانه انجام شد .ودر آخر درباره ی اهمیت حواس در زندگی و مشاغل مختلف ،احترام به افرادی که این حواس را ندارند( روشندلان،ناشنوایان...)توضیحاتی ارائه شد .
تکلیف: تکلیف ندارید .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: با استفاده از سینی نمک مقدمات لوحه نویسی آموزش داده شد .خط زمینه مجدد یاد آوری شد و گل پسر ها با استفاده از چوب فاصله گذاری بین لوحه را تمرین کردند .لوحه از بالا به پایین با شعر آموزش داده شد .(از اون بالا بکشم پایین ،پامو نکنی توی زمین،نه هم به راست ،نه خم به چپ،یه خط راست راست راست).همه ی گل پسر ها لوحه ی آموزش داده شده را پای تخته تمرین کردند .
تکلیف: پسر پرتلاشم شعر لوحه ی امروز را بخوان وسرمشق داخل دفتر را زیبا ودقیق انجام بده .

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش انجام بازی های ایستگاهی فوتبال، شطرنج،راکت بازی،فوتبال دستی،پرتاب حلقه
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: