فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 12

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: مرور اشکال هندسی به همراه اضلاع و گوشه های آن ها به صورت فعالیت گروهی انجام شد. ساعت و نحوه ی خواندن اعداد رند و نیم ساعت گذشته از تدریس شد.
تکلیف: کاربرگ مربوط به ساعت به صورت pdf در سایت بارگذاری شده است. لطفا در دفتر زبان آموزان کشیده و تکمیل شود. روز سه شنبه تکالیف چک خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره کوثر به زبان انگلیسی خوانده شد. مرور حروف تدریس شده به صورت بازی در کلاس انجام شد.
تکلیف: کتاب های math (ریاضی)، science (علوم) و Jolly phonics 7 تحویل دانش آموزان داده شد. لطفا اسم دانش آموزان به انگلیسی روی کتاب ها نوشته و کتاب ها جلد یا سیمی شوند. تمامی کتاب ها بعد از انجام موارد ذکر شده نهایتا تا روز سه شنبه به مدرسه آورده و تحویل مدرس زبان داده شود. (جلسات بعدی به زبان آموزانی که امروز غیبت داشتند نیز کتاب داده میشود.)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: مبحث آب هوا مرور شد و دمای هوا (hot, cold, warm) تدریس شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: مبحث آب و هوا (weather) و دمای هوا (hot, warm, cold) تدریس شد. فعالیت گروهی جهت تمرین آب و هوا انجام شد.
تکلیف: کاربرگ چسبانده شده در دفتر زبان مربوط به آب و هوا، برای روز شنبه انجام و به مدرسه آورده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره کوثر به زبان انگلیسی خوانده شد. صدای qu به همراه کلمات و جملات آن در کلاس تمرین شد. دیکته گفته شد.
تکلیف: لطفا از غلط های دیکته ی زبان آموزان یک خط در دفتر نوشته شود. از روی کلمه ی write دو خط در دفتر نوشته شود. روخوانی جملات نوشته شده در منزل تمرین شود. Write your name, Keep quiet in the class, The queen is thin, The fox is quick. لطفا با توجه به برنامه ی زبان آموزان هر جلسه دفتر زبان همراه خود داشته باشند و زبان آموزانی که عکس نیاوردند نهایتا تا روز شنبه یک قطعه عکس بیاورند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: موضوع مربوط به شکل ها shapes، مثلث triangle، دایره circle، مستطیل rectangle، مربع square، پنج ضلعی pentagon و شش ضلعی hexagon، به همراه اضلاع و گوشه های آن، تدریس شد.
تکلیف: لطفا جدول اشکال هندسی چسبانده شده در دفتر برای روز چهارشنبه تکمیل شود. کلمه side در جدول به معنی ضلع، و کلمه corner در جدول به معنی گوشه می باشد. زبان آموزانی که دفتر نداشتند، برگه مربوطه در کیفشان قرار داده شد. لطفا در دفتر زبان چسبانده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: