فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: اورانوس 1
فعالیت: طبق رایزنی‌های موسسه‌ی علوی با مجموعه اُ پارک، در نظر داریم؛ تا دانش‌آموزان خانواده علوی، با استفاده از درصدی تخفیف در روز پنج‌شنبه 27 بهمن، از فضای مجموعه اُ پارک استفاده نمایند. لذا از متقاضیان خواهشمندیم؛ از طریق تماس تلفنی و یا حضوری و یا به صورت کتبی و اعلام توسط دانش‌آموز، تمایل خود را تا فردا 24 بهمن ساعت 9 صبح اعلام نموده و برگه معرفی‌نامه دریافت نمایند. لازم به ذکر است حضور در اُپارک و استفاده از تخفیف، بدون داشتن برگه معرفی‌نامه، امکان‌پذیر نیست. اطلاعات بیشتر در بخش آزمایشگاه در اختیارتان قرار داده شده‌است.

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: صفحات 116 و 117 از کتاب کار انجام شد. مفاهیم خط، نیم‌خط و پاره‌خط دوره و تمرین شد. مفهوم محیط تدریس شد. صفحه 85 کتاب درسی انجام شد.
تکلیف: اندازه محیط میز ناهارخوری، تلویزیون، میز تحریر، تخت خواب و پنجره اتاقتان را حساب کنید. شکل آن‌ها را در دفتر آبی بکشید و اندازه‌ی ضلع‌ها را بنویسید، سپس محیط را به دست بیاورید. فردا جدول ضرب پرسیده می‌شود.

علوم سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: مسابقه قایق‌های خمیری و کاغذی برای درک بهتر مقدار نیرو و جهت حرکت نیرو در حرکت اجسام انجام شد. درس 9 از کتاب کار علوم تدریس شد.

فارسی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: معنی کلمات درس نویسنده بزرگ پرسیده شد. روخوانی تمرین شد.
تکلیف: 10 خط املا از درس نویسنده بزرگ بنویسید.

رایانه

مدرس: بابایی، ندا
فعالیت: پروژه پاورپوینت توسط دانش آموزان ارائه و اشکالات آنها برطرف شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: امروز یک warm up با شمارش 4 تایی برای تقویت عصب و عضله و شناخت بهتر حرکات چپ و راست در سرعت بالا و ایجاد هیجان در دانش آموزان تمرین و اجرا گردید. سپس با لیوان (کاپ گیم) با یک آهنگ 4 ضربی و شمارش 4 تایی به صورت گروهی حرکاتی را با دانش آموزان تمرین و اجرا گردید. همچنین بر روی آهنگ عید نوروز هم مجدد تمرین و اجرا گردید.

آزمایشگاه

مدرس: ماهینی، نازیلا

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: مبحث خط، پاره‌خط و نیم‌خط دوره شد. صفحه 115 از کتاب کار انجام شد.مفهوم قطر در چند ضلعی‌ها و نام گذاری آن‌ها تدریس شد. صفحه 84 کتاب درسی انجام شد.آزمونک ریاضی گرفته شد.
تکلیف: ارمغان شماره 13 انجام شود.

علوم سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: صفحات 109 و 110 کتاب کار علوم تدریس شد.
تکلیف: مقداری خمیر بازی و یک قایق کاغذی کوچک به همراه داشته باشید.

فارسی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: روانخوانی درس نویسنده بزرگ پرسیده شد. هم معنی کلمات از انتهای کتاب هایلایت شد. کلمات مهم املایی درس نویسنده بزرگ هایلایت شد.بیدپای فارسی برگزار شد.
تکلیف: از کلمات مهم املایی درس 11 که هایلایت شدند، هر کدام 2 بار بنویسید. 8 خط املا از درس 11 بنویسید. سوال 1 صفحه 67 نگارش انجام شود. هم معنی کلمات درس 11 پرسیده می‌شود.

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: حل مساله به روش زیر مساله تمرین شد. مبحث خط، نیم خط و پاره خط تدریس شد. تبدیل یک شکل هندسی به شکل‌های کوچک تر تدریس شد. صفحات 111، 112 و 113 کتاب کار انجام شد. صفحه 82 و 83 کتاب درسی انجام شد.
تکلیف: صفحه 81 کتاب درسی انجام شود.فردا آزمونک( 2 سوال) از قسمت حل مساله به روش زیر مساله داریم. سوالات کتاب درسی، کتاب کار و دفتر آبی تمرین شود.

فارسی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: روخوانی درس نویسنده بزرگ تدریس شد. معنی حکایت در کتاب نوشته شد.
تکلیف: روان‌خوانی درس نویسنده بزرگ و معنی حکایت درس پرسیده می‌شود. صفحه 65 کتاب نگارش انجام شود. نقص تکلیف درس 10 نگارش انجام شود.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: در این جلسه سواد مالی، درباره " لوگو" صحبت کردیم.
تکلیف: لطفا صفحه 116 و 117 ،کامل شود.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: نکات لازم در مورد گفتگوی صحیح ارائه شد، دانش‌آموزان به تمرین عملی پرداختند و تمرینات این مبحث در کتاب مهارت‌های زندگی انجام شد.
فعالیت: اطلاعیه مجدد از شما مادران عزیز دعوت می‌نماییم تا در مسابقه آشپزی که در روز جشن خوشمزه خوراکی‌ها (چهارشنبه 19 بهمن) برگزار می‌گردد؛ شرکت نمایید. اطلاعات بیشتر در بخش مهارت زندگی ارسال شده‌است. با تشکر دفتر دبستان

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: حل مساله به روش زیر مساله تمرین شد.
تکلیف: سوالات 3 و 7 صفحه 112 و کل صفحه 113 از کتاب کار انجام شود.

علوم سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: آینه‌ی تخت،فرورفته و برآمده به صورت گروهی در کلاس ساخته شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: درس 10 به صورت کتبی پرسیده شد. قسمتی از درس 11 تدریس شد.

هنر سوم

مدرس: علی خانی، پریسا
فعالیت: کلاژ حیوانات با فوم انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: یادآوری دور دوم مشاوره‌های انفرادی، از این هفته برگزار خواهد شد. لیست مشاوره‌ها، مجدد در بخش مهارت اجتماعی ارسال شده‌است. لطفا بعد از مطالعه برای حضور به موقع برنامه‌ریزی نمایید. در صورت تغییر زمان مشاوره، مراتب از طریق تلفن، اطلاع‌رسانی می‌گردد. با تشکر دفتر دبستان
توضیح: با توجه به برگزاری جشن جایزه‌ها، لطفا جمع امتیازها به همراه کارت‌های امتیاز را فردا به آموزگار کلاس تحویل دهید. با تشکر دفتر دبستان

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: آزمون کلاسی از فصل 4 گرفته شد. جدول ضرب به صورت شفاهی پرسیده شد. حل مساله به روش زیر مساله تدریس و تمرین شد.
تکلیف: آزمون ریاضی امضا شود. سوال هایی را که در آزمون کلاسی اشتباه پاسخ دادید، در دفتر بنویسید و حل کنید. دانش‌آموزانی که در پرسش جدول ضرب آمادگی لازم را نداشتند، یک بار از روی جدول ضرب 2 تا 9 در دفتر بنویسند.

علوم سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: مراحل ساخت دست ساز‌ه‌های دانش‌آموزان در کلاس بررسی شد.
تکلیف: دانش‌آموزانی که دست سازه نیاورده بودند یا کتاب کار صفحه 104 را انجام نداده بودند، لطفا برای فردا انجام دهند. وسایل لازم( پوشبرگ، لوله پلاستیکی یا مقوایی، بادکنک، قیچی و چند عدد کش) برای ساخت آینه را فردا به همراه داشته باشید.

فارسی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: حفظ شعر نقاش دنیا پرسیده شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
تکلیف: درس 10 پرسیده می‌شود. کاربرگه شماره 10 انجام شود. در برگه A4 تحویل داده شده 4 تا شغل خدمتی و 4 تا شغل تولیدی را نقاشی کنید یا عکس آنها را بچسبانید و بنویسید از چه راهی درآمد خود را به دست می‌آورند.

رایانه

مدرس: بابایی، ندا
فعالیت: دانش آموزان در حال تحقیق و تکمیل پروژه اصلی خود بودند.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: امروز بر روی یک warm up 4 ضربی با شناسایی دست و پای چپ و راست برای هیجان و گرم کردن دانش آموزان اجرا گردید، سپس با لیوان(کاپ گیم) و بادی پرکاشن به صورت تلفیقی بر روی یک آهنگ 4ضربی به صورت گروهی تمرین و اجرا گردید.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: