فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: اورانوس 1
فعالیت: به اطلاع می‌رساند؛ دور دوم جلسات مشاوره‌ی انفرادی از هفته آینده (16 بهمن ماه) آغاز می‌گردد. لیست اسامی به همراه تاریخ و ساعت، فردا (پنج‌شنبه 13 بهمن) در پرتال دانش‌آموز قرار داده خواهدشد. لطفا فردا با مراجعه به پرتال، از زمان مشاوره با آموزگار که برای شما تعیین شده‌است؛ اطلاع حاصل نمایید. با توجه به محدودیت بازه زمانی این دوره از مشاوره‌ها، خواهشمندیم نسبت به حضور به موقع برنامه‌ریزی داشته‌باشید. با تشکر دفتر دبستان

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: مبحث خط‌های موازی تدریس شد. با استفاده از خمیر بازی تعداد خطوط تشکیل دهنده هر شکل بررسی شد. مساله‌های ضرب و تقسیم انجام شد.
تکلیف: ارمغان شماره 12 انجام شود. روز یکشنبه آزمونک کلاسی از فصل 4 داریم. تمامی سوالات کتاب درسی و کتاب کار از فصل 4 تمرین شود.

علوم سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: مراحل ساخت هر وسیله به روش دانشمندان توضیح داده شد.
تکلیف: یک وسیله با وسایل بازیافتی بسازید سپس مراحل ساخت آن را توضیح دهید. این تمرین را در کتاب کار صفحه 104 انجام دهید. مراحل ساخت ماسک را هم در کتاب کار صفحه 104 توضیح دهید.

فارسی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: نگارش درس یار مهربان به طور کامل انجام شد. تقسیم کردن موضوع کلی به موضوعات کوچکتر در بند‌نویسی، تدریس و تمرین شد. شعر نقاش دنیا تدریس و تمرین شد.
تکلیف: حفظ شعر نقاش دنیا روز یکشنبه پرسیده می‌شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی اتیکت مکالمه تدریس شد.
تکلیف: دانش‌آموزان در منزل با استفاده از دو عروسک یک مکالمه را انجام دهند و نکات اتیکت مکالمه را رعایت کنند.
فعالیت: به اطلاع می‌رساند؛ به مناسبت جشن روز پدر، اردوی پدر و پسری در استخر سپیدار برگزار خواهدشد و بدین وسیله از شما پدر بزرگوار دعوت می‌نماییم تا در این اردو شرکت نمایید. اطلاعات بیشتر در بخش آزمایشگاه در اختیار قرارداده شده‌است. با تشکر دفتر دبستان
توضیح: از شما مادران عزیز و باسلیقه دعوت می‌کنیم تا در مسابقه آشپزی که در روز جشن خوشمزه خوراکی‌ها در دبستان علوی برگزار می‌گردد؛ شرکت نمایید. لطفا در صورت تمایل به شرکت در مسابقه، حتما حضور خود را تا فردا 12 بهمن در ساعت کاری دبستان با تماس تلفنی و یا به صورت حضوری به اطلاع خانم اندرزگو برسانید. اطلاعات بیشتر در بخش رایانه در اختیارتان قرار داده شده‌است. با تشکر دفتر دبستان

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: صفحات 107 و 108( مساله‌های ضرب و تقسیم )کتاب کار انجام شد.
تکلیف: فردا مقداری خمیر بازی بیاورید. دانش‌آموزانی که قسمت دوم کتاب کارشان در منزل است فردا به مدرسه بیاورند.

علوم سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: مباحث بازتابش منظم و نامنظم، ویژگی تصویر در آینه‌های تخت، برآمده و فرورفته و کاربرد آینه ها دوره شد. درس 7 از کتاب درسی تدریس شد.

فارسی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: از درس یار مهربان املا گفته شد. بیاموز و بگو( شناخت مفعول در جمله) تدریس شد.صفحه 62 کتاب نگارش انجام شد.
تکلیف: صفحات 82 و 83 از کتاب کار انجام شود. صحیح غلط‌های املا نوشته شود.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: در این جلسه " تخصص گرایی" درباره " کسب و کار" به بحث و تبادل نظر پرداختیم.
تکلیف: عزیزانم،لطفا برای جلسه بعد،صفحه 109 و 110 کامل شود.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: تمرینات مباحثی که در جلسات آنلاین تدریس شده بود را در کتاب مهارت‌های زندگی انجام دادیم و به تماشا و بررسی چند دقیقه از انیمیشن (inside out) درباره زبان بدن و احساسات پرداختیم.

رایانه

مدرس: بابایی، ندا

آزمایشگاه

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: *یادآوری* جلسه اولیا و مربیان و ارائه کارنامه علوی روز سه‌شنبه 11 بهمن ماه راس ساعت 15 برگزارخواهد شد. با توجه به حضور معلمین عزیز کلاس، مدرسین زبان و معلمین دروس فوق‌برنامه در این روز، همچنین برگزاری نمایشگاه دست‌سازه‌های دانش‌آموزان و نمایشگاه فروش وسایل کمک آموزشی در بخش جانبی، خواهشمندیم برای حضور به موقع و به وقت، برنامه‌ریزی داشته باشید. متذکر می‌شود؛ با در نظر گرفتن ساعت ارائه کارنامه، زمان خروج دانش‌آموزان در روز سه‌شنبه ساعت 13 می‌باشد و ناهار مانند روال هر روز پیش از خروج، انجام خواهدشد. لطفا پیش‌بینی لازم برای تحویل گرفتن فرزندتان را داشته‌باشید. *هماهنگی‌های لازم با سرویس‌های دانش‌آموزان در زمان خروج، انجام شده‌است.* با تشکر دفتر دبستان

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: صفحات 76 و 77( مرور فصل 4) انجام شد.
تکلیف: قسمت سرگرمی و معما صفحه 78 را انجام دهید.( این تکلیف اختیاری است.) صفحات 105 و 106 و سوال 5 و 6 صفحه 107 کتاب کار انجام شود. تمرینات دفتر آبی انجام شود. جدول ضرب پرسیده می‌شود.

فارسی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: صندلی صمیمیت با موضوع انتخاب دوست خوب( صفحه 83 کتاب درسی) انجام شد.
تکلیف: 5 خط املا از درس یار‌مهربان بنویسید. فردا از درس یار‌مهربان املا داریم. لطفا دفتر املا را بیاورید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: درس 9 به صورت کتبی پرسیده شد. درس 10 (نیاز‌های خانواده) تدریس شد.

هنر سوم

مدرس: علی خانی، پریسا
فعالیت: کارت پستال به مناسبت روز پدر درست شد.
فعالیت: به اطلاع می‌رساند؛ جلسه اولیا و مربیان و ارائه کارنامه علوی روز سه‌شنبه 11 بهمن ماه ساعت 15 برگزارخواهد شد. با توجه به حضور معلمین عزیز کلاس، مدرسین زبان و معلمین دروس فوق برنامه در این روز، همچنین برگزاری نمایشگاه دست‌سازه‌های دانش‌آموزان و نمایشگاه فروش وسایل کمک آموزشی در بخش جانبی، خواهشمندیم برای حضور به موقع برنامه‌ریزی داشته باشید. متذکر می‌شود؛ با در نظر گرفتن ساعت ارائه کارنامه، زمان خروج دانش‌آموزان در روز سه‌شنبه ساعت 13 می‌باشد. لطفا پیش‌بینی لازم برای تحویل گرفتن فرزندتان را داشته‌باشید. *هماهنگی‌های لازم با سرویس‌های دانش‌آموزان در زمان خروج، انجام شده‌است.* با تشکر دفتر دبستان

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: صفحات 74 و 75 کتاب درسی با موضوع تقسیم انجام شد. جدول ضرب پرسیده شد.
تکلیف: یک بار از روی جدول ضرب 2 تا 9 بنویسید. جدول ضرب را تمرین کنید. صفحات 76 و 77 از کتاب درسی انجام شود. دانش‌آموزانی که نقص تکلیف (کتاب کار درس 1 و 2 فصل 4 ) ریاضی داشتند، برای فردا انجام شود.

علوم سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: آزمایش بازتابش منظم و نامنظم انجام شد. درس نور پرسیده شد.

فارسی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
تکلیف: با کلمات داده شده در دفتر سبز جمله‌هایی به زمان آینده بنویسید. یک بند از زبان کفش‌هایتان بنویسید و نقاشی کفش‌هایتان را بکشید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
تکلیف: درس 8 و 9 پرسیده می‌شود.

قرآن سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: نماز ظهر به جماعت خوانده شد. قسمتی از سوره انسان تمرین شد.

رایانه

مدرس: بابایی، ندا
فعالیت: فعالیت و هماهنگی در راستای پروژه اصلی انجام شد.
فعالیت: یادآوری به اطلاع شما عزیزان می‌رساند؛ جلسه مجازی دانش‌افزایی خانواده علوی، با موضوع (بررسی احساسات کودکان) امروز شنبه 8 بهمن ساعت 18 در قسمت *پخش زنده* پرتال دانش‌آموزی، برگزار می‌گردد. خواهشمندیم برای حضور به موقع و استفاده از این جلسه مجازی برنامه‌ریزی نمایید. اطلاعات بیشتر و پوستر مربوطه در بخش مهارت اجتماعی در اختیارتان قرار داده شده‌است. با تشکر دفتر دبستان

ریاضی سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: مبحث تقسیم تدریس شد.
تکلیف: سوال‌های دفتر آبی انجام شود. فردا جدول ضرب 2 تا 9 به صورت شفاهی پرسیده می‌شود.

علوم سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
تکلیف: برای انجام آزمایش فردا هر یک از ابزار : ظرف شیشه‌ای، لیزر، آینه، فویل، چراغ قوه که در دسترس است بیاورید. درس نور و مشاهده اجسام به طور کامل از کتاب کار پرسیده می‌شود. فردا پریسکوپ و زیبابینی را که ساخته‌اید به مدرسه بیاورید.

نگارش سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: املا به روش دیواری انجام شد.
تکلیف: صفحات 78، 80 و 81 کتاب کار انجام شود. دانش‌آموزانی که امروز دفتر املا نداشتند برگه املا را در دفتر املا بچسبانند و فردا به مدرسه بیاورند.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
فعالیت: درس 7 و 8 هدیه‌ها پرسیده شد. در دفتر دانش‌آموزانی که آمادگی لازم برای پرسش نداشتند یادداشت گذاشته شده است. لطفا ملاحضه بفرمایید و امضا کنید. درس 10 ( ماه مهمانی خدا) تدریس شد.

قرآن سوم

مدرس: ماهینی، نازیلا
تکلیف: فردا برای خواندن نماز جماعت ظهر با خود سجاده و مهر بیاورید.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: