فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: زحل 1

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب ریاضی، تم 9 صفحه‌های 58 و 59 (آموزش عدد 5) به همراه بازی (دقت دیداری و آموزشی) تدریس شد.
تکلیف: تکلیفی برای درس ریاضی نداریم.

علوم اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب علوم علوی، درس (دنیای جانوران) تکمیل شد.
تکلیف: تکلیفی برای درس علوم نداریم.

فارسی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب فارسی، نشانه‌ی (ای) درس (ایران) به همراه آشنایی با اقوام و سوغاتی‌ها و شهر‌های مختلف ایران آموزش داده شد. ترکیب و جدول دوستی نشانه‌ی جدید در دفتر مشق نوشته شد. به جهت خلاقیت در تدریس نشانه‌ی(ای) نمایشی با عنوان (اقوام مختلف ایران) اجرا شد و تاج نقشه‌ی ایران به عنوان یادگاری از نشانه‌ی (ای) درست کردیم.
تکلیف: سرمشق داده شده لطفا خوانده و نوشته شود.تمرین روان‌خوانی از نشانه‌ی (آ تا ن) پرسیده می‌شود.

مهارت زندگی

مدرس: اصغری، هدی
فعالیت: در مورد صبوری کردن در سفر آموزش داده شد، دانش آموزان در مورد کمک کردن کردن و همراه بودن با پدر و مادر در سفر نقاشی کشیدند.

بازی استراتژیک

مدرس: رضا کاظمی، فاطمه
فعالیت: تمرین جهت اجرای شب یلدا انجام شد. اهداف:هماهنگی گروهی،هماهنگی چشم و دست میباشد.
تکلیف: موزیک یلدا از بابک افرا را دانلود کنید و تا دقیقه 1:26 را بادقت گوش کنید تا سر ضرب ها در ذهنتان بماند، ممنونم.

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب ریاضی، صفحه‌های 55 و56 تکمیل شد. ارزشیابی ریاضی (مداد قرمز 1) برگزار شد.
تکلیف: تکلیف برای درس ریاضی نداریم.

علوم اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: برای تفهیم مبحث (موجودات زنده و غیر زنده) دانش‌آموزان با کمک ماژیک و طلق نقاشی (حیوانات و اشیا) کشیدند.
تکلیف: کاردستی مربوط به (دنیای جانوران) درست کرده و به مدرسه آورده شود.

فارسی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب فارسی علوی، صفحه‌های 75 تا 78 تکمیل شد.
تکلیف: دیکته‌ی شب از نشانه‌های (آ تا ر) نوشته شود. 15 دقیقه تمرین روانخوانی از نشانه‌ی (ر، ن) فراموش نشود.

ورزش اول

مدرس: محمدی، امید
فعالیت: فعالیت مربوط به تمرکز انجام شد.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: با ابزار قطره چکان آشنا شدیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: بازی و ریاضی مبحث اعداد (1 تا 4) و خط تقارن در کلاس اجرا شد.
تکلیف: در دفتر مشق مباحثی مثل (جدول سودوکو، ماتریس و الگوی شطرنجی) کار شود.

نگارش اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب نگارش، صفحه‌های 52 تا 54 انجام شد.
تکلیف: ارمغان هفتگی شماره‌های 9 و 10 انجام شود. 2 صفحه دیکته برای آخر هفته و هم‌چنین 15 دقیقه هرروز تمرین روان‌خوانی شود.

املا اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: املای کلاسی گفته شد.

شطرنج

مدرس: انتظاری، مینا
فعالیت: آموزش ترفیع انجام شد.
تکلیف: تمرین شطرنج در خانه فراموش نشود.

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب ریاضی، تم 8 صفحه‌های 53 و 54 (آموزش عدد 4) تکمیل شد.
تکلیف: تکلیف برای درس ریاضی نداریم.

علوم اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: با کمک ماسک‌های درست شده از حیوانایی که در آن‌ها نشانه‌ی (ر) دارند، کتاب علوم، فصل 4 (دنیای جانوران) مباحثی از قبیل (غذا، شکل، اندازه، حرکت حیوانات و.....) تدریس شد.
تکلیف: تکلیف برای درس علوم نداریم.

فارسی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب فارسی، نشانه‌ی (ن) درس (نانوایی) به همراه کلمات، ترکیب و جدول دوستی تدریس و نوشته شد. به جهت خلاقیت در تدریس نشانه‌ی (ن) نمایشی با عنوان (نانوایی علوی) اجرا کردیم و نان‌های خوشمزه ایی درست کردیم.
تکلیف: دانش‌آموزانی که لباس محلی ایرانی اعمم از (کردی، مازندرانی، آذری و....) دارند، تا فردا چهارشنبه 23 آبان در دفتر دانش‌آموزان به صورت کتبی اعلام کنند. با تشکر

املا اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
تکلیف: فردا املا در دفتر خرگوشی داریم بنابراین از نشانه‌ی (آ تا او) دیکته تمرین شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: این جلسه اتیکت میز غذا خوری (تزئین دستمال سفره ) آموزش داده شد.

ریاضی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب ریاضی علوی، صفحه ی 52 انجام شد.
تکلیف: تکلیفی برای درس ریاضی نداریم.

فارسی اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: روان‌خوانی خلاق (کشتی ماهیگیری کلمات) در کلاس اجرا شد.ارزشیابی فارسی (مداد قرمز 1) در کلاس برگزار شد. کتاب فارسی علوی، صفحه‌های 71 تا 73 کامل شد.

نگارش اول

مدرس: عظیمی، مهتاب
فعالیت: کتاب نگارش، صفحه‌های 49 تا 51 انجام شد.
تکلیف: تمرین نوشته شده (صداکشی کلمات ر) در دفتر مشق انجام شود. یادآوری می‌کنم؛ ماسک حیواناتی که نشانه‌ی (ر) دارند، برای فردا همراه دانش‌آموزان باشد.

سواد مالی

مدرس: زمانی، زهرا
فعالیت: در این جلسه آشنایی با خدمات بانکی را داشتیم.
تکلیف: از بزرگ‌ترهای خود بپرسید که آیا تا به حال وام بانکی دریافت کرده‌اند . آن وام بابت خرید چه چیزی بوده است ؟ آن را نقاشی کنید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: