1401/08/16
فعالیت:
با سلام. کتابچهای با عنوان کتابچه روانخوانی در بخش فارسی با عنوان کاربرگ در اختیارتان قرار داده شدهاست. لطفا پرینت گرفته، سیمی یا منگنه و جلد کرده با نام و نامخانوادگی روی جلد، همراه دانشآموز به دبستان بفرستید. با تشکر
ریاضی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب ریاضی، صفحهی 40 و 41 مبحث تفریق تدریس شد.
رایانه
مدرس:
بابایی، ندا
فعالیت:
گزینه های برنامه پینت در قالب نقاشی دانش آموزان، تمرین و مرور شد.
1401/08/15
فعالیت:
«اطلاعیه ثبتنام مسابقات بینالمللی کانگورو» عزیزانی که تمایل به ثبتنام در این مسابقه را دارند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام، به سایت www.mathkangaroo مراجعه نمایند. پوستر مربوط به این مسابقه، به عنوان کاربرگ در بخش ریاضی قرار داده شدهاست.
علوم اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب علوم علوی، بخش ارزشیابی فصل 2(سلام به من نگاه کن!) کامل شد.
نگارش اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب نگارش فارسی، صفحهی 31 و 32 (نشانهی اَ) کامل شد.
تکلیف:
کتاب فارسی علوی، صفحهی 44-45و46 کامل شود.
املا اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
دفتراملا در کیف دانشآموزان قرار داده شد. لطفا بررسی، امضا و فردا به کلاس، تحویل داده شود.
سواد مالی
مدرس:
خان بابایی، مریم
فعالیت:
عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی، در این جلسه درباره " بانک" به صورت اجمالی به بحث و گفت و گو پرداختیم. پسران عزیزم درباره تجاربی که درباره بانک و مراحل رفتن به بانک داشتند؛ گفتگو کرده و در کلاس درباره
بانک نقاشی کشیدند.
تکلیف:
فعالیت کتاب، در پرتال بارگذاری شد. لطفا توجه داشته باشید که در یک دفتر نقاشی ساده، که برای "سواد مالی" اختصاص داده شده است، انجام شود.
1401/08/14
فعالیت:
یادآوری جلسه دانشافزایی دبستان. جهت دریافت اطلاعات بیشتر لطفا به پرتال دانشآموز در روز چهارشنبه مورخ 11 آبان ماه، مراجعه نمایید. با تشکر
ریاضی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
تم 6 کتاب ریاضی، صفحهی 36 و 37، مبحث انتقال اعداد از یک دست به دست دیگر، تدریس و دستورزی آن در کلاس با چینه، انجام شد.
تکلیف:
کتاب ریاضی علوی، تم 5 تا آخر صفحهی 38 کامل شود.
علوم اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
سنجش مداد قرمز 1 (درس علوم) در کلاس برگزار شد.
فارسی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب فارسی، نشانهی (اَ) و جدول ترکیب(دوستی) تدریس شد.
تکلیف:
نشانهی جدید و جدول ترکیب، نوشته و بریدهی روزنامه برای نشانهی (اَ) در دفترمشق چسبانده شود. فردا، کاردستی و نقاشی نشانهی (اَ) در صورت تمایل به کلاس تحویل داده شود.
املا اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
اولین املای کلاسی نشانهی (آ و ب) گفته شد و دانشآموزان در دفتراملا (خرگوش و لاکپشت) نوشتند.
1401/08/11
فعالیت:
با سلام. به اطلاع میرساند؛ اولین جلسه دانشافزایی مشترک دبستان با موضوع «مهارتهای فرزندپروری موثر» به صورت مجازی، روز یکشنبه 15 آبان، ساعت 10:30 تا 11:30 در پرتال دانشآموزان برگزار خواهدشد. لطفا برای حضور به موقع برنامهریزی دقیقی داشتهباشید. پوستر این جلسه با عنوان کاربرگ در بخش مهارتهای زندگی قرار دادهشدهاست.
ریاضی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب ریاضی، صفحهی 35 مبحث آشنایی با گوشه و لبه، به صورت دستورزی انجام شد.
علوم اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب علوم، فصل3(سالم باش، شاداب باش) صفحهی 23-24 و 25 تدریس شد.
نگارش اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب نگارش فارسی، صفحهی 30 کامل شد.
دفتراملای دانشآموزانی که در منزل هست، روزشنبه به کلاس آورده شود.
تکلیف:
کتاب فارسی علوی، نگارههای 7-8-9-10 و ارمغان هفتگی شمارهی 6 کامل شود.
قرآن اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب قرآن، صفحهی 26 و 27 (داستان نان) تدریس شد.
1401/08/10
ریاضی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب ریاضی، صفحهی 34 مبحث الگوهای شطرنجی و جدول شگفتانگیز کامل شد.
تکلیف:
کتاب ریاضی علوی، تم 4 کامل شود.
فارسی اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب فارسی، درس باران و ببین و بگوی صفحهی 28 و 29 تدریس، همچنین مبحث صداکشی کلمات، آموزش داده شد.
تکلیف:
بریدهی روزنامه در دفترمشق چسبانده و حروف آموزش داده شده با مدادرنگی، مشخص شود. صداکشی و سرمشق کلمات در دفتر خوانده و نوشته شود.
نگارش اول
مدرس:
خسروی فرجام، الهه
فعالیت:
کتاب نگارش فارسی، صفحهی 28 و 29 کامل شد.
تکلیف:
دانشآموزان عزیز میتوانند در صورت اختیار کاردستی و یا نقاشی نشانههای خوانده شده را بر روی برگهی A4 کشیده و به کلاس تحویل دهند تا بر روی دیوار کلاس نصب شود و امتیاز به دست آورند.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر شما والدین محترم و دانش آموزان عزیز، امروز روی بازی هفته گذشته دو حرکت دیگر اضافه کردیم؛ تا قدرت بدنی و هیجان بازی برای فرزندانمان بالاتر رود و با آهنگ wallerman حرکت 4 تایی با سرعت بالا همراه چوبک و حرکات بدن تمرین و اجرا کردیم.
مهارت اجتماعی
مدرس:
مقاره عابد، مهشاد
فعالیت:
در این جلسه آموزشی ابتدا مراحل عذرخواهی در قالب داستان مستر اتیکت با دانشآموزان مرور شد و سپس دانشآموزان تکالیفی که هفته قبل در خانه انجام داده بودند را خواندند. سپس چندین سناریو در قالب داستان برای دانشآموزان گفتهشد و از آنها خواسته شد به نوبت مراحل عذرخواهی را برای هر سناریو بگویند.
تکلیف:
والدین سناریو زیر را در قالب داستان برای دانشآموز بخوانند و از او بخواهند مراحل عذرخواهی را در خانه برای اولیا بگویند و اولیا بازخورد خود را در پرتال مرقوم بفرمایند. سناریو : "بابام گفت سفره ی غذا رو بچینم. ولی من اونقدر
مشغول بازی با تبلت بودم که آخر خودش سفره رو چید".
مراحل عذرخواهی با ریتم و حرکات که جلسه قبل تدریس شده:
1- کجا اشتباه کردم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به اشتباه)
2- او چه حسی دارد؟ (با اشاره به قلب یعنی فکر کردن به احساس طرف مقابل)
3- به او چه بگویم؟ (با اشاره به زبان یعنی فکر کردن به کلمات: معذرت میخواهم، عذرخواهی میکنم، ببخشید)
4-دفعه بعدی چیکار کنم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به آینده)