فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: زحل 4
فعالیت: یادآوری جلسه دانش‌افزایی دبستان. جهت دریافت اطلاعات بیشتر لطفا به پرتال دانش‌آموز در روز چهارشنبه مورخ 11 آبان ماه، مراجعه نمایید. با تشکر

ریاضی اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: صفحه‌های 35،36،37 از کتاب ریاضی انجام و مفهوم قرینه آموزش داده‌شد.

علوم اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: سنجش مداد قرمز 1 (درس علوم) برگزار شد.

فارسی اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: نشانه‌های قبلی مرور و نشانه‌ی (اَ) تدریس شد. صفحه‌ی 30 از کتاب فارسی انجام و کلیپ نشانه‌ی (اَ) و کارتون مرتبط در کلاس پخش شد.
تکلیف: لطفا دفترمشق کامل شود. لطفا دانش‌آموزان برای فردا یک عکس سه در چهار از پدرشان همراه داشته‌باشند.
فعالیت: با سلام. به اطلاع می‌رساند؛ اولین جلسه دانش‌افزایی مشترک دبستان با موضوع «مهارت‌های فرزندپروری موثر» به صورت مجازی، روز یک‌شنبه 15 آبان، ساعت 10:30 تا 11:30 در پرتال دانش‌آموزان برگزار خواهد‌شد. لطفا برای حضور به موقع برنامه‌ریزی دقیقی داشته‌باشید. پوستر این جلسه با عنوان کاربرگ در بخش مهارت‌های زندگی قرار داده‌شده‌است.

علوم اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: فصل 3 کتاب کار علوم علوی در کلاس انجام شد.

فارسی اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: صداکشی و بخش کردن، تدریس و تمرین و درس باران در کتاب کار فارسی علوی، در کلاس انجام شد. برای تثبیت یادگیری نشانه‌ی (ب) بادبادک درست کردیم.
تکلیف: پیک ارمغان شماره‌ی 6 و صفحات 38،39،40،41 کتاب کار ریاضی علوی انجام شود.

نگارش اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: صفحات 28،29،30 کتاب نگارش در کلاس تکمیل شد.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو

ریاضی اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: صفحات 33 و 34 از کتاب ریاضی، 32 و 33 از کتاب کار ریاضی علوی انجام شد.

علوم اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: فصل 2 کتاب کار علوم علوی در کلاس انجام شد.

فارسی اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: ترکیب (با) و کلمه‌های جدید آموزش و گیفت مربوط به نشانه‌ی (ب) به دانش‌آموزان داده شد. صفحات 44 و 45 از کتاب کار فارسی علوی کامل شد.
تکلیف: دفترمشق و صفحات 34،36،37 از کتاب کار ریاضی علوی کامل شود. قسمت‌هایی از کتاب کار ریاضی که کامل نکردند، انجام شود. لطفا برای فردا 2 عدد نی یا چوب بلند(هر کدام 30 سانتی‌متر) همراه داشته باشند.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر شما والدین محترم و دانش آموزان عزیز، امروز روی بازی هفته گذشته دو حرکت دیگر اضافه کردیم؛ تا قدرت بدنی و هیجان بازی برای فرزندانمان بالاتر رود و با آهنگ wallerman حرکت 4 تایی با سرعت بالا همراه چوبک و حرکات بدن تمرین و اجرا کردیم.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی ابتدا مراحل عذرخواهی در قالب داستان مستر اتیکت با دانش‌آموزان مرور شد و سپس دانش‌آموزان تکالیفی که هفته قبل در خانه انجام داده بودند را خواندند. سپس چندین سناریو در قالب داستان برای دانش‌آموزان گفته شد و از آن‌ها خواسته‌شد به نوبت مراحل عذرخواهی را برای هر سناریو بگویند.
تکلیف: والدین سناریو زیر را در قالب داستان برای دانش‌آموز بخوانند و از او بخواهند مراحل عذرخواهی را در خانه برای اولیا بگویند و اولیا بازخورد خود را در پرتال مرقوم بفرمایند. سناریو : "بابام گفت سفره ی غذا رو بچینم. ولی من اونقدر مشغول بازی با تبلت بودم که آخر خودش سفره رو چید". مراحل عذرخواهی با ریتم و حرکات که جلسه قبل تدریس شده: 1- کجا اشتباه کردم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به اشتباه) 2- او چه حسی دارد؟ (با اشاره به قلب یعنی فکر کردن به احساس طرف مقابل) 3- به او چه بگویم؟ (با اشاره به زبان یعنی فکر کردن به کلمات: معذرت می‌خواهم، عذرخواهی می‌کنم، ببخشید) 4-دفعه بعدی چیکار کنم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به آینده)

علوم اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: فصل3 کتاب علوم با عنوان (سالم باش، شاداب باش) تدریس و تکمیل شد.

فارسی اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: نشانه‌ی (ب) و صفحه‌های 28 و 29 از کتاب فارسی تدریس شد. جشن (آب) برگزار شد.
تکلیف: سرمشق‌ها نوشته شود و صفحات 29،30،31 از کتاب کار ریاضی علوی کامل شود.

رایانه

مدرس: بابایی، ندا
فعالیت: خط خمیده و صاف در برنامه پینت تدریس شد.

ریاضی اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: صفحه‌ی 31 و 32 از کتاب ریاضی تدریس شد.

علوم اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: با سلام پیامک حاوی لینک کانال زبان دانش‌آموزان در پیام‌رسان بله، برای شما عزیزان ارسال شده‌است. لطفا در اولین فرصت با نصب این پیام‌رسان نسبت به عضویت در این کانال اقدام نموده و اطلاعات لازم و فایل‌های مورد نیاز این کلاس را دریافت نمایید. با تشکر

فارسی اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: صفحات 41،42،43 از کتاب کار فارسی علوی، در کلاس انجام و نشانه (آا) دوباره تمرین شد. کلیپ و کارتون مرتبط با نشانه (آا) در کلاس نمایش داده شد.
تکلیف: لطفا دفترمشق کامل شود. یک نقاشی یا کاردستی از شکل نشانه (آ) اول و (ا) غیراول برای فردا آماده کرده و بیاورند.

نگارش اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: صفحات 25،26،27 از کتاب نگارش تکمیل شد.

املا اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: مجدد لیست جلسات مشاوره انفرادی خدمتتان ارسال می‌گردد. لطفا برای حضور به موقع برنامه‌ریزی داشته‌باشید.

قرآن اول

مدرس: موذنی، شبنم
فعالیت: صفحه‌ی 22 و 23 از کتاب قرآن تدریس شد.

سرود

مدرس: بیگ ریزی، فاطمه
فعالیت: فصل پاییزه هی برگا میریزه هی (سرد هوا خیلی دل‌انگیزه )2 تو آسمون ها صدای بادها (خبر میده از سوز و سرمااا)2 روی درخت ها پر از کلاغه بجای بلبل مسکن زاغه اینجا اونجا هرکجا بانگه کلاغه
تکلیف: لطفا سرود را حفظ کنید .

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی، در این جلسه درباره" پس انداز " به صورت اجمالی به بحث و گفت و گو پرداختیم. با هم در کلاس انیمیشن جذابی در این مورد تماشا کردیم. پسران عزیزم درباره تجارب خود و ایده‌هایی که برای پس‌انداز و خرج کردن آن دارند صحبت کرده و در کلاس درباره پس‌انداز نقاشی کردند
تکلیف: فعالیت کتاب، در پرتال بارگزاری شد لطفا توجه داشته باشید،که در یک دفتر نقاشی ساده ،که برای سواد مالی اختصاص داده شده است ،انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: سلام خدمت اولیای گرامی. صفحات چهارده و پانزده کتاب مهارت‌های زندگی با موضوع تغذیه سالم به کمک عروسک‌ها تدریس شد. سپس دانش‌آموزان به بیان نظرات خود پرداختند.
تکلیف: والدین گرامی در صورت امکان (اصلا اجبار نیست) برای یکشنبه هفته آینده دانش‌آموز عزیز همراه خودش یک تغذیه سالم مثل لقمه، میوه و یا هر خوراکی سالم خانگی دیگری برای کلاس مهارت‌های زندگی داشته باشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: