1401/08/09
ریاضی دوم
کاشانی، زهرا
فصل دوم مبحث تقریب تدریس شد. سپس کتاب کار ریاضی صفحهی 37 حل شد.
علوم دوم
کاشانی، زهرا
پرسش کلاسی از درس دوم علوم انجام شد.
درس سوم کتاب همراه با پخش انیمیشن تدریس شد.
فارسی دوم
کاشانی، زهرا
کتاب کار صفحههای 28 و 29 نوشته شد.
از درس خرس کوچولو، لغاتی که ارزش املایی دارند، دوبار نوشته شود.
روانخوانی و املا از درس خرس کوچولو انجام شود.
رایانه
بابایی، ندا
گزینه های برنامه ورد تدریس شد.
1401/08/08
ریاضی دوم
کاشانی، زهرا
صفحهی 24 کتاب ریاضی تدریس شد.
علوم دوم
کاشانی، زهرا
آزمایش علوم (هوای آلوده) در کلاس بدون دیوار انجام شد.
کتاب کار درس 1 و 2 کامل شود.
فردا از سوالات درس 1 و 2 کتاب کار علوم پرسیده میشود.
فارسی دوم
کاشانی، زهرا
با سلام پیامک حاوی لینک کانال زبان دانشآموزان در پیامرسان بله، برای شما عزیزان ارسال شدهاست. لطفا در اولین فرصت با نصب این پیامرسان نسبت به عضویت در این کانال اقدام نموده و اطلاعات لازم و فایلهای مورد نیاز این کلاس را دریافت نمایید. با تشکر
نگارش دوم
کاشانی، زهرا
کتاب نگارش صفحهی 27 و 28 (سوال 1)نوشته شد.
دانش آموزان غایب صفحهی 26 و 27 کتاب نگارش راکامل کنند. صفحهی 28 کتاب نگارش سوال 1 و 2 نوشته شود.
سرود
بیگ ریزی، فاطمه
سرود دو دو شب کار شد.
دو دو شب نخوابیدم
ر روی ماهت دیدم
می می خواد بیاد بارون
فا فال می گیرم اکنون
سل صلح خیلی بهتره
لا لادن دل می بره
سی سیرم دگر از تو
خیزو با من ادا کن .
لطفا سرود را حفظ کنیم .
سواد مالی
خان بابایی، مریم
عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی،در این جلسه " سوادمالی" درباره" پس انداز "به صورت اجمالی به ، بحث و گفت و گو پرداختیم. پسران عزیزم درباره تجارب خود و ایده هایی که برای پس انداز و خرج کردن آن دارند؛ صحبت کرده و در کلاس در باره پس انداز نقاشی کردند.
فعالیت کتاب، در پرتال بارگزاری شد لطفا توحه داشته باشید،که در یک دفتر نقاشی ساده ،که برای سواد مالی اختصاص داده شده است ،انجام شود.
مهارت زندگی
قاضی نژاد، نیکو
سلام خدمت اولیای گرامی.
صفحات چهارده و پانزده کتاب مهارتهای زندگی با موضوع همدلی (آسیب نرساندن به دیگران) تدریس شد و دانشآموزان به بحث کلاسی پرداختند.
رایانه
بابایی، ندا
گزینه های برنامه ورد آموزش داده شد.
1401/08/07
ریاضی دوم
کاشانی، زهرا
کتاب ریاضی صفحهی 23 تدریس شد.
علوم دوم
کاشانی، زهرا
کتاب کار علوم درس اول انجام شد.
درس 1 و 2 مطالعه شود. برای فردا حتما از درس 1 و 2 پرسش خواهیم داشت.
فارسی دوم
کاشانی، زهرا
دستور زبان درس خرس کوچولو پیشوند (بی) تدریس شد. کتاب کار فارسی صفحهی 27 و 28 (سوال 1) انجام شد.
نگارش دوم
کاشانی، زهرا
کتاب نگارش صفحهی 26 و 27 (تا سوال 2) نوشته شود.
قرآن دوم
کاشانی، زهرا
روانخوانی صفحهی 10 پرسیده شد.
درس دوم تدریس شد.
صفحهی 12 و 10 برای هفتهی بعد تمرین شود.
1401/08/04
ریاضی دوم
کاشانی، زهرا
صفحهی 21 و 22 کتاب ریاضی حل شد.
علوم دوم
کاشانی، زهرا
درس 1 و 2 علوم مطالعه شود. شنبه پرسیده خواهد شد.
فارسی دوم
کاشانی، زهرا
روانخوانی درس خرس کوچولو توسط پسرهای عزیزم انجام شد.
کلمات درس خرس کوچولو در دفتر نوشته شد و جمله سازی در خانه انجام شود.
ارمغان هفته انجام شود. کلمات نوشتهشده در دفتر: میکروب ها، موجودات، بیحوصله، با دقت، بعد، تصمیم، گنجشک، خطرناک، کثیف.
نگارش دوم
کاشانی، زهرا
صفحهی 26 سوال 1 و 2 در کلاس نوشته شد.
املا دوم
کاشانی، زهرا
املا خلاق در کلاس بدون دیوار انجام شد.
آخر هفته ی خوبی داشته باشید.
1401/08/03
فارسی دوم
کاشانی، زهرا
هم معنی و مخالف درس مسجد محله پرسیده و کارت امتیاز داده شد.
درس خرس کوچولو تدریس و روانخوانی انجام شد.
فردا املا از درس مسجد محله خواهیم داشت.
املا از درس مسجد محله نوشته شود.
بازی استراتژیک
بیک وردی، بهار
درود بر والدین محترم و دانش آموزان فعال، امروز دوره 4 بازی انجام شده در مهر ماه تکرار و تمرین شد.
و بازی جدید همراه آهنگ جدید با شمارش 4 تایی، با لیوان(کاپ) و بادی پرکاشن آموزش داده شد.
مهارت اجتماعی
مقاره عابد، مهشاد
در این جلسه آموزشی ابتدا در مورد مکالمات دانش آموزان در منزل با کلمات جادویی "لطفا، بفرمایید، متشکرم و خواهش میکنم" که جلسه قبل آموزش داده شده بود صحبت شد. سپس با معرفی شخصیتی به نام مستر اتیکت و در قالب داستان در مورد عذرخواهی کردن صحبت شد. مراحل عذرخواهی با ریتم و حرکات معرفی شد: 1- کجا اشتباه کردم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به اشتباه) 2- او چه حسی دارد؟ (با اشاره به قلب یعنی فکر کردن به احساس طرف مقابل) 3- به او چه بگویم؟ (با اشاره به زبان یعنی فکر کردن به کلمات: معذرت میخواهم، عذرخواهی میکنم، ببخشید) 4-دفعه بعدی چیکار کنم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به آینده) سپس دو عدد از کارتهای سناریو مطرح شد و از دانش آموزان خواسته شد مراحل عذرخواهی را در این موقعیت طبق آنچه تدریس شد انجام دهند.
دانش آموزان بابت یک اشتباه از نزدیکان خود در خانه با مراحل و حرکاتی که تدریس شد، عذرخواهی کنند و مکالمه را ضبط کنند و فایل صوتی آن را در پرتال ارسال کنند یا از والدین درخواست کنند تا مکالمه را یادداشت کرده و ارسال کنند.