1401/08/09
ریاضی دوم
مدرس:
کاشانی، زهرا
فعالیت:
فصل دوم مبحث تقریب تدریس شد. سپس کتاب کار ریاضی صفحهی 37 حل شد.
علوم دوم
مدرس:
کاشانی، زهرا
فعالیت:
پرسش کلاسی از درس دوم علوم انجام شد.
درس سوم کتاب همراه با پخش انیمیشن تدریس شد.
فارسی دوم
مدرس:
کاشانی، زهرا
فعالیت:
کتاب کار صفحههای 28 و 29 نوشته شد.
تکلیف:
از درس خرس کوچولو، لغاتی که ارزش املایی دارند، دوبار نوشته شود.
روانخوانی و املا از درس خرس کوچولو انجام شود.
رایانه
مدرس:
بابایی، ندا
فعالیت:
گزینه های برنامه ورد تدریس شد.
1401/08/08
ریاضی دوم
مدرس:
کاشانی، زهرا
فعالیت:
صفحهی 24 کتاب ریاضی تدریس شد.
علوم دوم
مدرس:
کاشانی، زهرا
فعالیت:
آزمایش علوم (هوای آلوده) در کلاس بدون دیوار انجام شد.
تکلیف:
کتاب کار درس 1 و 2 کامل شود.
فردا از سوالات درس 1 و 2 کتاب کار علوم پرسیده میشود.
فارسی دوم
مدرس:
کاشانی، زهرا
فعالیت:
با سلام پیامک حاوی لینک کانال زبان دانشآموزان در پیامرسان بله، برای شما عزیزان ارسال شدهاست. لطفا در اولین فرصت با نصب این پیامرسان نسبت به عضویت در این کانال اقدام نموده و اطلاعات لازم و فایلهای مورد نیاز این کلاس را دریافت نمایید. با تشکر
نگارش دوم
مدرس:
کاشانی، زهرا
فعالیت:
کتاب نگارش صفحهی 27 و 28 (سوال 1)نوشته شد.
تکلیف:
دانش آموزان غایب صفحهی 26 و 27 کتاب نگارش راکامل کنند. صفحهی 28 کتاب نگارش سوال 1 و 2 نوشته شود.
سرود
مدرس:
بیگ ریزی، فاطمه
فعالیت:
سرود دو دو شب کار شد.
دو دو شب نخوابیدم
ر روی ماهت دیدم
می می خواد بیاد بارون
فا فال می گیرم اکنون
سل صلح خیلی بهتره
لا لادن دل می بره
سی سیرم دگر از تو
خیزو با من ادا کن .
تکلیف:
لطفا سرود را حفظ کنیم .
سواد مالی
مدرس:
خان بابایی، مریم
فعالیت:
عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی،در این جلسه " سوادمالی" درباره" پس انداز "به صورت اجمالی به ، بحث و گفت و گو پرداختیم. پسران عزیزم درباره تجارب خود و ایده هایی که برای پس انداز و خرج کردن آن دارند؛ صحبت کرده و در کلاس در باره پس انداز نقاشی کردند.
تکلیف:
فعالیت کتاب، در پرتال بارگزاری شد لطفا توحه داشته باشید،که در یک دفتر نقاشی ساده ،که برای سواد مالی اختصاص داده شده است ،انجام شود.
مهارت زندگی
مدرس:
قاضی نژاد، نیکو
فعالیت:
سلام خدمت اولیای گرامی.
صفحات چهارده و پانزده کتاب مهارتهای زندگی با موضوع همدلی (آسیب نرساندن به دیگران) تدریس شد و دانشآموزان به بحث کلاسی پرداختند.
رایانه
مدرس:
بابایی، ندا
فعالیت:
گزینه های برنامه ورد آموزش داده شد.
1401/08/07
ریاضی دوم
مدرس:
کاشانی، زهرا
فعالیت:
کتاب ریاضی صفحهی 23 تدریس شد.
علوم دوم
مدرس:
کاشانی، زهرا
فعالیت:
کتاب کار علوم درس اول انجام شد.
تکلیف:
درس 1 و 2 مطالعه شود. برای فردا حتما از درس 1 و 2 پرسش خواهیم داشت.
فارسی دوم
مدرس:
کاشانی، زهرا
فعالیت:
دستور زبان درس خرس کوچولو پیشوند (بی) تدریس شد. کتاب کار فارسی صفحهی 27 و 28 (سوال 1) انجام شد.
نگارش دوم
مدرس:
کاشانی، زهرا
تکلیف:
کتاب نگارش صفحهی 26 و 27 (تا سوال 2) نوشته شود.
قرآن دوم
مدرس:
کاشانی، زهرا
فعالیت:
روانخوانی صفحهی 10 پرسیده شد.
درس دوم تدریس شد.
تکلیف:
صفحهی 12 و 10 برای هفتهی بعد تمرین شود.
1401/08/04
ریاضی دوم
مدرس:
کاشانی، زهرا
فعالیت:
صفحهی 21 و 22 کتاب ریاضی حل شد.
علوم دوم
مدرس:
کاشانی، زهرا
تکلیف:
درس 1 و 2 علوم مطالعه شود. شنبه پرسیده خواهد شد.
فارسی دوم
مدرس:
کاشانی، زهرا
فعالیت:
روانخوانی درس خرس کوچولو توسط پسرهای عزیزم انجام شد.
تکلیف:
کلمات درس خرس کوچولو در دفتر نوشته شد و جمله سازی در خانه انجام شود.
ارمغان هفته انجام شود. کلمات نوشتهشده در دفتر: میکروب ها، موجودات، بیحوصله، با دقت، بعد، تصمیم، گنجشک، خطرناک، کثیف.
نگارش دوم
مدرس:
کاشانی، زهرا
فعالیت:
صفحهی 26 سوال 1 و 2 در کلاس نوشته شد.
املا دوم
مدرس:
کاشانی، زهرا
فعالیت:
املا خلاق در کلاس بدون دیوار انجام شد.
آخر هفته ی خوبی داشته باشید.
1401/08/03
فارسی دوم
مدرس:
کاشانی، زهرا
فعالیت:
هم معنی و مخالف درس مسجد محله پرسیده و کارت امتیاز داده شد.
درس خرس کوچولو تدریس و روانخوانی انجام شد.
تکلیف:
فردا املا از درس مسجد محله خواهیم داشت.
املا از درس مسجد محله نوشته شود.
بازی استراتژیک
مدرس:
بیک وردی، بهار
فعالیت:
درود بر والدین محترم و دانش آموزان فعال، امروز دوره 4 بازی انجام شده در مهر ماه تکرار و تمرین شد.
و بازی جدید همراه آهنگ جدید با شمارش 4 تایی، با لیوان(کاپ) و بادی پرکاشن آموزش داده شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
مقاره عابد، مهشاد
فعالیت:
در این جلسه آموزشی ابتدا در مورد مکالمات دانش آموزان در منزل با کلمات جادویی "لطفا، بفرمایید، متشکرم و خواهش میکنم" که جلسه قبل آموزش داده شده بود صحبت شد. سپس با معرفی شخصیتی به نام مستر اتیکت و در قالب داستان در مورد عذرخواهی کردن صحبت شد. مراحل عذرخواهی با ریتم و حرکات معرفی شد: 1- کجا اشتباه کردم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به اشتباه) 2- او چه حسی دارد؟ (با اشاره به قلب یعنی فکر کردن به احساس طرف مقابل) 3- به او چه بگویم؟ (با اشاره به زبان یعنی فکر کردن به کلمات: معذرت میخواهم، عذرخواهی میکنم، ببخشید) 4-دفعه بعدی چیکار کنم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به آینده) سپس دو عدد از کارتهای سناریو مطرح شد و از دانش آموزان خواسته شد مراحل عذرخواهی را در این موقعیت طبق آنچه تدریس شد انجام دهند.
تکلیف:
دانش آموزان بابت یک اشتباه از نزدیکان خود در خانه با مراحل و حرکاتی که تدریس شد، عذرخواهی کنند و مکالمه را ضبط کنند و فایل صوتی آن را در پرتال ارسال کنند یا از والدین درخواست کنند تا مکالمه را یادداشت کرده و ارسال کنند.