فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Movers 21
فعالیت: با عرض سلام و احترام، ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید از تمامی دانش‌آموزان عزیز خواهشمندیم برای گرامی داشت مراسم روز لبخند مورخ دوازدهم مهرماه، یک لبخند زیبا با استفاده از مقوا یا کاغذ رنگی و چوب بستنی یا نی به عنوان نگهدارنده، درست کرده و موقع ورود به مدرسه  به صورت بزنند. با تشکر_قهرمانی

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: در جلسه‌ی امروز بخش Listen and say صفحه 11 کتاب Our Discovery Island 4 تدریس شد. ابتدا اعداد دوره شد و بعد بخش (Listen and choose) انجام شد و سپس دانش‌آموزان مابقی تمرین ها را انجام دادند. هدف از انجام این فعالیت، تمرین نوشتن اعداد بود که از طریق انجام بازی هدفمند پوشش داده شد.
تکلیف: زبان آموزان عزیز لطفا صفحه‌ی پنج کتاب کار انجام و جملات زیر برای روز شنبه، حفظ شود. 1) Smile Day is a special day when people try to make others happy by smiling and being kind. 2) On this day, schools, workplaces, and communities have activities to show how a smile can make life better. 3) Celebrating Smile Day can help people feel less stressed and make friends feel happy too.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: آقاامینی ها، فرحناز
فعالیت: در جلسه‌ی امروز مبحث گسترده نویسی و شکل استاندارد اعداد در صفحه‌ی 9 کتاب math 5، همراه با انجام فعالیت‌های مرتبط، تدریس شد.
تکلیف: زبان آموزان گرامی، برای هفته‌ی آینده تکلیفی ندارند. لطفا برای شنبه، جملات زیر حفظ شود. ) Smile Day is a special day when people try to make others happy by smiling and being kind. 2) On this day, schools, workplaces, and communities have activities to show how a smile can make life better. 3) Celebrating Smile Day can help people feel less stressed and make friends feel happy too.

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: در جلسه‌ی امروز بخش Read and guess صفحه 10 کتاب Our Discovery Island 4 تدریس شد. ابتدا متن کتاب خوانده (Listen and check) و توضیح داده شد و سپس دانش‌آموزان مابقی تمرین ها را انجام دادند. هدف از انجام این فعالیت، تمرین مهارت خواندن و درک مطلب بود که از طریق انجام چند بازی هدفمند و سرعتی، پوشش داده شد.
تکلیف: لطفا صفحه‌ی 4 کتابِ کار، انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: در جلسه‌ی امروز بخش Listening صفحه 9 کتاب Our Discovery Island 4 و نحوه‌ی جمله سازی با صفات تفضیلی، تدریس شد. ابتدا گفت‌وگوی کتاب (Listen and say) خوانده و توضیح داده شد و سپس دانش‌آموزان با صفات تفضیلی (برتر) آشنا شدند. به عنوان مثال: I'm taller than you. هدف از انجام این فعالیت، تمرین نحوه‌ی جمله سازی با صفات تفضیلی بود که از طریق انجام چند فعالیت هدفمند، پوشش داده شد.
تکلیف: لطفا صفحه‌ی 3 کتاب کار Our Discovery Island 4، انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آقاامینی ها، فرحناز
فعالیت: در جلسه‌ی امروز، مبحث انواع مواد مغذی شامل فیبر (Fibre) در صفحه‌ی 7 کتاب science 5، تدریس شد و دانش‌آموزان با اهمیت و نقش این مواد، در بدن آشنا شدند. جهت تثبیت این مبحث، فعالیت‌های متنوعی به صورت فردی و گروهی انجام شد.
تکلیف: زبان‌آموزان گرامی لطفا یک متن کوتاه درباره‌ی مواد مغذی شامل فیبر، در دفتر زبان نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: در جلسه‌ی امروز بخش Listening صفحه 8 کتابOur Discovery Island 4، تدریس شد. ابتدا گفت‌وگوی کتاب (Listen and choose) خوانده و توضیح داده شد و سپس دانش‌آموزان با اسم شخصیت ها آشنا شدند. هدف از این فعالیت، تقویت مهارت شنوایی و درک مطلب بود که با استفاده از یک بازی سرعتی که به مهارت نوشتاری زبان آموزان کمک می کرد پوشش داده شد.
تکلیف: زبان آموزان عزیز، صفحه دو کتاب کار انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: رازقی، فاطمه
فعالیت: در جلسه‌ی امروز بخش Discovery Film Studios در صفحاتِ 6 و 7 کتابِ Our Discovery Island 4، تدریس شد. ابتدا گفت‌وگوی کتاب (Listen and Read) خوانده و توضیح داده شد و سپس دانش‌آموزان به صورت گروهی متن را نقش‌آفرینی کردند. هدف از این فعالیت، تقویت مهارت خواندن و درک مطلب، آشنایی با واژگان جدید (مانند monster, director, film, princess, sharks)، تمرین تلفظ صحیح و بهبود اعتماد به نفس در بیان جملات انگلیسی بود.
تکلیف: لطفا خلاصه‌ی داستان تدریس شده، در منزل تمرین شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: آقاامینی ها، فرحناز
فعالیت: در جلسه‌ی امروز، مبحث nutrients و nutrition همراه با پنج نوع اصلی مواد مغذی، شامل carbohydrates، proteins، fats و vitamins تدریس شد و برای تثبیت این مباحث از فعالیت‌های متنوع و تعاملی استفاده گردید.
تکلیف: لطفاً برای جلسه‌ی آینده، مطالبِ تدریس شده تمرین شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: