فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Movers 22
فعالیت: با سلام و احترام اولیاء گرامی برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، کارتون انگلیسی LEGO با هدف ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. و از پرسیدن سوال از زبان آموزمان پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت هجدهم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://aparat.com/v/jNXC1 با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما song های فستیوال و مبحث لغات leisure activities تمرین و تکرارشد.
تکلیف: پسرم از گرامر past continuous پنج مثال بنویسد.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما Song های فستیوال و گرامر past continuous تمرین و تکرار شد.
تکلیف: پسرم از درس ششم یک صفحه دیکته بنویسد و اولیای محترم لطفا آن را امضا نمایند.و حتما song های فستیوال را تمرین کنند.
فعالیت: با سلام و احترام اولیاء گرامی برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، کارتون انگلیسی LEGO با هدف ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. و از پرسیدن سوال از زبان آموزمان پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت هفدهم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://aparat.com/v/mA6xr با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما Song های فستیوال تمرین و تکرار شد.
تکلیف: پسرم تکلیفی ندارد.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما song های فستیوال همخوانی شد. و دیکته گرفته شد.
تکلیف: پسرم song های فستیوال را تمرین کند. و یک صفحه دیکته از درس پنجم بنویسد و حتما حتما اولیای محترم دیکته را چک کنند و امضا کنند.
فعالیت: با سلام و احترام اولیاء گرامی برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، کارتون انگلیسی LEGO با هدف ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. و از پرسیدن سوال از زبان آموزمان پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت شانزدهم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://aparat.com/v/UPvhE با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: رضایی، حانیه
فعالیت: امروز در کلاس زبان انگلیسی ما مبحث گرامر past continuous تمرین و تکرار شد. و song های مربوط به فستیوال همخوانی و پرسیده شد.
تکلیف: پسرم song های فستیوال را حتما حتما تمرین کند. فردا حتما پرسیده میشود. و از درس ششم یک صفحه املا بنویسد. اولیای محترم لطفا املا را چک و امضا کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: