فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: ارکیده

هندسه‌ی هشتم

مدرس: دروگر، الهام
فعالیت: هم نهشتی مثلث قائم الزاویه تدریس شد و سوالات از کتاب کار صفحه ی 149 حل شد
تکلیف: جلسه اینده از صفحه ی 84 تا انتهای صفحه ی 95 امتحان کلاسی برگزار میشود

پیام‌های آسمان هشتم

مدرس: مهدوی، فاطمه
فعالیت: درس 12 تدریس شد
تکلیف: سوالات درس 12 نوشته شود

حساب هشتم

مدرس: ریاضی، مهشید
فعالیت: سلام دخترای گل خسته نباشید امروز بحث جذر تقریبی رو شروع کردیم.
تکلیف: لطفا از روی ویدیوی ارسالی در تلگرام جزوه بنویس و برام بفرست. حواست به مهلت ارسال باشه :)

شیمی هشتم

مدرس: مجیدی خامنه، مریم
فعالیت: دختر گلهای من امروز فقط پرسش شفاهی داشتم از فصل 1 و فصل 3 نمرات به صورت زیر میباشد پانیذ : 2 مهسا : 2 کیانا بهرامی :1.5 دینا بهزادی : 0.75 وسط سوال پرسیدن مشکلی براش پیش اومد و رفت یسنا : 1.25 حدیث حسینی : 2 نازنی عابدی : 0 نیومد بالا درس جواب بده آنیتا علی شیرزاده : مشکل نت داشتند بعد از کلاس خواستم تصویری تماس بگیرم درس بپرسم گفتند که کلاس زبان دارند و خودشان تماس میگیرند و فعلا 0 هستند
تکلیف: جلسه ی آینده کوییز دو سواله از همه ی بچه ها فقط از قسمت یونهای مثبت و منفی و پیدا کردن تعداد الکترون و پروتون پرسیده میشود. لطفاااااا تمرین کنید . روز دوشنبه هم که براتون قبلا نوشتن که از چه کسانی درس میپرسم.

سواد مالی

مدرس: خدائی، یگانه
فعالیت: مبحث معیار مقایسه اندازه کسب و کارها تدریس شد.
تکلیف: فعالیت 4_3 صفحه‌ی 56 حل شود و حتما ارسال شود.

روانشناسی

رده: پرورشی
توضیح: چگونه تاثیر گذار باشیم؟ برقراری ارتباط در هر سطحی نیازمند مهارت هایی است که بتواند پیام ها،خواسته ها،احساسات و توانایی های ما را به دیگران انتقال دهد.در واقع یک ارتباط و مذاکره موثر نتیجه استفاده از مهارت های چندگانه در تبادل پیام و درک متقابل است. مهمترین مهارت های چندگانه ارتباط: 1 بیان خود با همه وجود این به معنای باور داشتن خود و عدم ترس و تردید درباره گفته هاست 2 لحن قاطع و مهربان این لحن معمولا باعث ایجاد اعتماد در طرف مقابل می گردد. 3 گفتگوی بالغانه در این گفتگو تمرکز بر حل مسئله در یک فضای برد-برد است به گونه ای که عاری از انفعال یا پرخاشگری باشد. 4 درک رفتار غیر کلامی معمولا در هر مذاکره و ارتباطی طرف مقابل برداشت و احساس خود را در چهره و بدنش نشان می دهد. 5 شنیدن فعالانه این نوع شنیدن باعث ایجاد احساس درک شدن و اعتماد طرف مقابل می گردد. این شنیدن شامل گوش دادن بدون فکر،سوال پرسیدن،تشویق های کلامی،تکرار بخشی از گفتگو،همسو کردن احساس چهره با فضای طرف مقابل و ... است. 6 توجه به خواسته ها نقطه عطف موفقیت در هر مذاکره توجه طرفین به خواسته های یکدیگر است که باعث دل گرمی و شادمانی خواهد شد. واحد روانشناسی علوی متوسطه اول غرب مهشیدجاه طلب ضیابری دکترای روانشناسی سلامت

فارسی هشتم

مدرس: مقصودی، مهدیه
تکلیف: کتاب کار درس 10 حل شود

قرآن هشتم

مدرس: مهدوی، فاطمه
فعالیت: تاریخ 25 بهمن ماه درس قرآن حل صفحه 79 انجام شد و پرسش از درس هشتم داشتیم و تدریس درس نهم (جلسه اول) صورت گرفت
تکلیف: صفحه 84 حل شود .

هندسه‌ی هشتم

مدرس: دروگر، الهام
فعالیت: گزارش تدریس: حل تمرین صفحه ی 95 توسط دانش اموزان انجام شد و رفع اشکال صورت گرفت و شروع تدریس هم نهشتی قائم الزاویه انجام شد
تکلیف: کار در کلاس صفحه ی 96 حل شود

فیزیک هشتم

مدرس: مجیدی خامنه، مریم
فعالیت: درس نازنین بازتاب نور تا پایان خسوف و کسوف تدریش شد .
تکلیف: برای روز دوشنبه ی آینده از فصل 14 و فصل 9 از افراد زیر و همینطور دو نفر دیگر (شانسی) درس میپرسم این نباشد که نخوانید هاااا پارمیس- بهرامی-بغدادی- بیانی-عابدی- عباسی- مومنی و برای روز چهارشنبه از فصل 1 و 3 شیمی از افراد زیر و دو نفر شلنسی درس پرسیده میشود علی شیرزاده-عابدی-حدیث حسینی-دینا-بقالپور و امااااا تکالیف فیزیک جان : کتاب کار فصل 14 صفحه ی 164 سوالات 1.2.8.9.10. و صفحه ی 165 سوالات قسمت ب 4.6.8.حل شود

روزنامه نگاری

مدرس: یراقی فرد، نگین
فعالیت: عناصر شش‌گانه ی خبر آموزش داده شد.
تکلیف: یک خبر(فرهنگی_هنری یا ورزشی) انتخاب و عناصر شش‌گانه‌ی خبری را در آن مشخص کنید.

عربی هشتم

مدرس: خیراتی، فاطمه
فعالیت: ترجمه درس هفتم انجام شد و حل تمارین درس 7 تا صفحه 91 انجام شد نمرات پرسش شفاهی امروز به صورت زیر می باشد پارمیس اسدی صفر دینا بهزادی صفر غزاله سلطانی 5 عابدی 0 سارینا عسگری 3.5 هانیه مومنی 5
تکلیف: جلسه آینده از ابتدای درس ششم تا پایان درس هفتم پرسش خواهیم داشت
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: