فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 3

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحات 46 و 47 از کتاب درسی با عنوان بخش دوم گرامر و word skill با موضوع collocations تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. در انتهای کلاس با عزیزانم به بازی در مورد کاربردهای افعال do, make, take پرداختیم.
تکلیف: **عکس صفحات 46 و 47 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا تمارین 3 و 4 صفحه 43 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز تدریس صفحه 45 از کتاب درسی با عنوان مهارت Listening بطور کامل تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. در انتهای کلاس ویدئوی آموزشی با موضوع گرامری شرطی نوع اول و دوم تماشا کردیم همچنین بازی آنلاین در رابطه با همین موضوع گرامری انجام دادیم.
تکلیف: **عکس صفحه 45 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا تمارین 1 و 2 صفحه 43 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز بخش اول از صفحه 45 از کتاب درسی با عنوان مهارت شنیداری و مبحث گرامری شرطی نوع دوم مربوط به صفحه 46 کتاب تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند.
تکلیف: برای اینکه همراهی من را کنار خود احساس کنید و با خیال راحت برای آزمون پا به پای فردا حاضر شوید تکلیف نوشتاری برای امروز در نظر نمیگیرم. اما از تمامی شما انتظار دارم با تلاش و تمرین و عملکرد خوبتان خوشحالم کنید. متشکرم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: