فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 3

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 44 از کتاب درسی با عنوان مبحث گرامری Comparison تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند.
تکلیف: **عکس صفحه44 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا تمارین 5 و 6 صفحه 41 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب، امروز تدریس صفحه 43 از کتاب درسی کامل شد و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. همچنین در کلاس ضمن یادآوری روز جهانی حیات وحش به دیدن ویدئوآموزشی در این خصوص پرداختیم. همچنین لغتهای انگلیسی مربوط به این مناسبت را با هم یاد گرفتیم.
تکلیف: لطفا تمرین4 صفحه 40 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: مرور مطالب قبلی به صورت کوییز ، رفع اشکال جملات شرطی نوع اول صحبت در مورد فعالیت های انجام شده در روز تعطیلی قبلی

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحات 42 و 43 از کتاب درسی با عنوان Vocabulary تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. دروس 4 و 5 از کتاب Prospect (کتاب زبان آموزش پرورش) با انجام تست و نمونه سوال مرور شد.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحات 42 و 43 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا تمارین 2 و 3 صفحه 46 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: