فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Intro 3 A

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: شاکری، الهام
فعالیت: صفحه 81 گرامر مربوط به should ,shouldn't مرور شد و تمرین های - مربوطه حل شد و صفحه 82 مربوط به ورزش دو میدانی تدریس شد - و در مورد این ورزش بحث شد و بخش خواندنی کار شد و تمرین های مربوطه- حل شد .
تکلیف: کتاب کار صفحه 57و58 حل شود .و برگه های آزمون به عنوان homework- حل شود . برای هفته آینده .

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: شاکری، الهام
فعالیت: درس 13 مربوط به انواع مریضی های بدن انسان تدریس شد در مورد مشکلات- بدن انسان در کلاس بحث شد و لغات مربوطه و ویدیو های مربوطه گذاشته شد- و تصاویر مربوطه نشان داده شد و بخش شنیداری و تمرین های مربوطه - در کلاس حل شد و صفحه 81 گرامر قانون باید ها و نبایدها با ذکر مثال و - تصاویر برای دانش آموزان تدریس شد و تمرین های مربوطه حل شد و فیلم- به زبان انگلیسی برای دانش آموزان پخش شد.
تکلیف: کتاب کار صفحات 56و57 حل شود .و یک پاراگراف در مورد- مشکلاتی که در مورد healthy bodies نوشته شود و راه حل مشکل در متن نوشته شود .

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: شاکری، الهام
فعالیت: صفحه 76،77 در مورد بلاگ نویسی تدریس _ شد و در مورد انواع موضوعات بلاگ نویسی- بحث شد و لغات مربوطه با نشان دادن تصاویر- تدریس شد و تمرینات مربوطه حل شد .
تکلیف: صفحات 78،79 کتاب قسمت مرور درس های - 9 تا 12 حل شود و آخر کتاب صفحه 149 مربوط- به گرامر درس 12 حل شود و کتاب ووررک بوک تا - آخر درس 12 تکمیل گردد

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: شاکری، الهام
فعالیت: در مورد ساختن بلاگ در کلاس بحث شد و در مورد بلاگ که دانش آموزان- ساخته بودند بحث شد و بعضی از مباحث گرامر برای امتحان مرور شد.
تکلیف: مطالعه درس های یک تا ده کتاب prepare برای امتحان ترمیک فردا - مطالعه تمام مباحث کتاب برای امتحان ترمیک

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: شاکری، الهام
فعالیت: صفتهای مقایسه ای مرور شد و صفحه 74 در مورد کامپیوتر- های زمان گذشته بحث شد در مورد انواع کامپیوتر ها بحث شد- و بخش خواندنی کار شد و تمرین مربوطه حل شد - و صفحه 75 لغت های مربوط به کامپیوتر گفته شد و بخش - شنیداری گذاشته شد و بخش نوشتاری توضیح داده شد.
تکلیف: کتاب کار صفحات 54و55 حل شود و صفحه 75- تمرین 4 به سوالات جواب دهید و در غالب یک پاراگراف - جواب دهید و بخش نوشتاری یک پاراگراف در مورد ایمیل - نظرات خودرا در مورد حل مشکل ایمیل بنویسید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: