فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Intro 3 B

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: دانش آموزان میبایست برای آزمون فردا صفحات 2 الی 9 همچنین صفحات 48.49.50از کتاب آموزش و پرورش را در منزل مطالعه کنند . توجه : مکالمات و جملات به کار برده همچنین کلمات و دیکته صحیح آنان بسیار مهم است .
تکلیف: نمونه سوالات تستی جهت تمرین بیشتر در زیر بارگذاری شده است . دانش آموزان میتوانند به سوالات فایل پاسخ بدهند و سپس با جواب های داده شده در کلاس چک بفرمایند .

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس درس یک از کتاب دانش آموزش و پرورش تدریس شد . با دانش آموزان در رابطه با وسایل مورد نیاز در مدرسه ونحوه معرفی خود صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست در منزل صفحات 32.33.34 از کتاب کار کامل کنند . همچنین میبایست سوالات تستی بازگزاری شده در زیر را در منزل تمرین بکنند.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. امروز در کلاس تمرینات صفحات 32 و 33 از کتاب دانش آموزان کامل شد. توجه دانش آموزان عزیز می‌بایست کتاب زبان آموزش و پرورش رو همراه داشته باشند.
تکلیف: دانش آموزان عزیز می‌بایست تمرینات مربوط به صفحه 34 از کتاب دانش آموز را کامل نمایند.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. امروز صفحات 36 و 37 تدریس شد. در این دو صفحه در رابطه با زمان گذشته ساده و کارهایی که افراد انجام می‌دادند صحبت کردیم. توجه : دانش آموزان برای فردا باید کتاب زبان انگلیسی آموزش و پروش را همراه داشته باشند.
تکلیف: دانش آموزان می‌بایست تمرین های صفحه 37 و 142 را کامل کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: