فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Elementary

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر. امروز در کلاس در رابطه با ورزش هاکی روی یخ صحبت کردیم،. در رابطه با موارد مورد نیاز برای این بازی و قوانین آن. همچنین روز جهانی غذا را با درست کردن یک غذای ساده جشن گرفتیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب درس یک را مطالعه کنند.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس صفحه 18 و 19 تدریس شد . در این صفحات در رابطه با مدرسه و و دروس مدرسه همچنین کار های روزانه صحبت کردند .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار صفحه مربوط به قسمت 2a را کامل نمایند . همچنین میبایست برای کلمات موجود در صفحه نوزده جمله سازی انجام دهند . * دانش آموزان عزیز آوردن تجهیزات لازم برای آماده سازی غذای فردا فراموش نشود .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس از کتاب آموزش و پرورش یک امتحان کوچک گرفته شد . همچنین یک سری نمونه را تمرین کردیم . صفحات 16 و 17 از کتاب solution را کامل کردیم . در این صفحات ر رابطه با چگونگی نوشتن پروفایل شخصی صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار را صفحه 15 کامل نمایند .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس بخشی از صفحه 14 را کامل کردیم و همچنین بخشی از صفحه 16 را کامل کردیم . در این صفحه با کاربرد صفت و حروف اضافه را یاد میگیرند .همچنین چگونگی توصیف ظاهر یک فرد را یاد گرفتند .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست از کتاب کار صفحات مربوط به بخش F -G را کامل نمایند . همچنین دانش آموزان عزیز میبایست با صفت های موجود در صفحه 14 و کلمات موجود در صفحه 16 جمله بسازند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: