فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Upper-Intermediate

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز صفحه 66 تدریس شد که در مورد گرامر مجهول و اشنایی با انواع و اقسام حالت های آن است و با هدف شناخت در مورد کاری است که بر روی دیگران انجام میشود.امروز پروژه علمی تدریس شد که در مورد جنبش های هنری و اشنایی با انواع و اقسام مکتب ها و کاربرد های هریک از آن ها و واژه های مرتبط با هر یک از آن هاست.
تکلیف: لطفا کتاب کار صفحه 66 انجام شود.روز شنبه مسابقه اسپلینگ بی برگزار میشود حتما امادگی داشته باشید

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز صفحه 65 تدریس شد که در مورد افعال کمکی است که برای بیان اجبار ها و باید های قانونی توسط خودمان و دیگران وضع میشوند .
تکلیف: لطفا کتاب کار صفحه 65 انجام شود.روز شنبه مورخ 25 فروردین مسابقه نهایی اسپلینگ بی برگزار میشود.لطفا حتما امادگی لازم را داشته باشید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
فعالیت: امروز صفحه 64 تدریس شد که در مورد علم غذا شناسی و اشنایی با انواع ویتامین ها و مواد مغذی است و با هدف مکالمه در مورد عادات غذایی و تاثیر آن ها بر سلامتی بدن است.
تکلیف: لطفا کتاب کار صفحه 64 تدریس شود.که پیک نوروزی را تحویل نداده اند دوشنبه اخرین مهلت تحویل آن است.لطفا به صورت پرینت شده انجام دهید و با خود به کلاس بیاورید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نظافت اردستانی، امیر
تکلیف: ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و با آرزوی سالی سرشار از برکت,موفقیت و تندرستی برای شما عزیزان و خانواده محترمتان پیک نوروزی در قسمت کاربرگ بارگزاری می‌شود که در تعطیلات نوروزی انجام خواهید داد و به صورت پرینت شده به همراه پاسخ هایتان بعد از تعطیلات به مدرسه خواهید آورد .با تشکر و با آرزوی موفقیت.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: