1404/07/21
زبان انگلیسی همگانی هشتم
مدرس:
گنجی، کیان
فعالیت:
با سلام و احترام
درس 1E با محوریت افعال سه قسمتی three part phrases verbs در متن reading و تمرینات و فعالیت ها مربوطه ، تدریس و تمرین شد .
تکلیف:
جملات این درس را در دفتر خود نوشته و تمرین بفرمایید . افعال سه قسمتی را به همراه معانی شان تمرین کرده و در جملات مختلف به کار ببرید .
کتاب کار صفحه مربوط به درس 1E با دقت انجام شود.
1404/07/20
فعالیت:
با سلام و احترام
درس جدید با محوریت افعال سه قسمتی در مهارت reading, تدریس و تمرین شد .
توضیح:
کلیه افعال سه قسمتی در درس جدید 1E ، در دفتر (با معنی انگلیسی) نوشته شود .
برای افعال جملات مثال بنویسید . و همچنین معنی افعال جدید را طبق روش انجام شده در کلاس ، از دیکشنری آنلاین آکسفورد ، در دفتر خود بنویسید.
کتاب کار ،صفحه ی 1E با دقت و تمیز انجام شود .
CD کتاب زبان را هر شب گوش داده و با صدای بلند تکرار کنید.
1404/07/09
زبان انگلیسی همگانی هشتم
مدرس:
گنجی، کیان
فعالیت:
با عرض سلام و ادب
در جلسات امروز، یادگیری مراحل متفاوت در چرخه زندگی انسان و فعالیت های پر استفاده و رایج که در سنین مختلف انسان انجام میشوند آموزش داده شد
تمرکز بر روی یادگیری صحیح معانی و مفهوم کلمات بود
تکلیف:
زبان اموزان های عزیز لطفاً بخش ID و نیم صفحه اپل بخش 1A از کتاب کار خود را برای جلسه آینده حل کنید و پنج جمله از هر کدام از صفحات تدریس شده در دفتر خود بنویسید.
1404/07/08
زبان انگلیسی همگانی هشتم
مدرس:
گنجی، کیان
فعالیت:
با عرض سلام و ادب
در جلسه امروز آشنایی با کتاب Eureka 4 با تمرکز برای یادگیری اجزا و محتویات سلول ها انجام شد
در جلسه دوم تکمیل استفاده از ساختار های (will/going to) انجام شد
تمرکز بر روی تشخیص تفاوت های موارد استفاده (going to/will) بود
تکلیف:
با عرض سلام و ادب
بچه ای عزیز لطفاً سه بار هر کدام از اجزای سلول را در دفتر خود یادداشت کنید و پنج جمله با (go/will going to) بنویسید
1404/07/07
زبان انگلیسی همگانی هشتم
مدرس:
گنجی، کیان
فعالیت:
با عرض سلام و ادب
در جلسه امروز، حروف معنا () و نحوه انتخاب و جا گذاری آنها در موقعیت های متفاوت، استفاده از ساختار های() برای برنامه ریزی، بیان قصد قاطع و قصد قابل تغییر آموزش داده شده
تمرکز اصلی بر تشخیص موقعیت های متفاوت استفاده از حروف معنا و ساختار برنامه ریزی و قصد بود
تکلیف:
دانش آموزان عزیز، ازتون خواهشمندم بخش ID کتاب کار رو برای جلسه بعد پاسخ بدین و 5 جمله از صفحه ID کتاب دانش آموز در دفترتون نوشته شود
با تشکر و آرزوی موفقیت و سلامتی