فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم دخترانه جمهوری تهران
کلاس: 40131

حسابان یازدهم

مدرس: خشنود، علیرضا
فعالیت: تدریس نابع اعمال جبری + تشریحی + تست
تکلیف: تا اتمام جزوه تابع تمام سوال ها

عربی یازدهم

مدرس: خیراتی، فاطمه
فعالیت: تدریس:دوره قواعد درس 2 و 3. پرسش لغات درس 2 و 3 . حل آزمون پیشروی 3 . و حل آزمون همگام 23.9.1400 کامل انجام شد.
تکلیف: جلسه آینده: حل تست 31 تا تا 56 تحلیلی از درس 3 . حل تست 36 تا 58 درس 2 تحلیلی حل شود و ارسال شود. موفق باشید

فارسی یازدهم

مدرس: خسروی، خدیجه
فعالیت: تدریس درس 9 و پرسش کلاسی کلی
تکلیف: پرسش از درس یک و دو جهت مرور و بیست تست اول درس نهم

حسابان یازدهم

مدرس: خشنود، علیرضا
فعالیت: تدریس تابع وارون + تست + تشریحی
تکلیف: داده شده است

مشاوره

مدرس: ارشادی، شادی
فعالیت: معرفی رشته

هندسه‌ی یازدهم

مدرس: موسویان، اعظم
فعالیت: تدریس بازتاب
تکلیف: حل سوالات وتستهای بازتاب در جزوه وحل سوالات تبدیل وبازتاب گاج

مهارت زندگی

مدرس: متین فر، مریم
فعالیت: حل تعارض

عربی یازدهم

مدرس: خیراتی، فاطمه
فعالیت: تدریس: حل تمارین درس 3 کامل شد. رفع اشکال شد.
تکلیف: جلسه آینده پرسش درس 3 لغت و ترجمه و تمرین و قواعد درس 3 و حل تست درس 3 انجام می شود و پرسش از مصدرها یا باب های مزید. موفق باشید

آمار و احتمال یازدهم

مدرس: قندریز، محمدرضا
فعالیت: حل نمونه سوال
تکلیف: حل تمرینات کتاب درسی درس دوم از فصل دوم ، حل تست های کتاب کار علوی درس 1 از فصل دو

فیزیک یازدهم ریاضی

مدرس: غلامی، مهتاب
فعالیت: تدریس انواع مقاومت،قاعده حلقه،باتری
تکلیف: حل تمارین پایان فصل دوم از اول تا سر مبحث توان الکتریکی مولد حل کتاب همراه از صفحه 106 سوال 66 تا اخر سوال 87
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: