فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم دخترانه جمهوری تهران
کلاس: ابوعلی سینا

دین و زندگی دوازدهم

مدرس: دولتی، وحید
فعالیت: درس 1 یازدهم
تکلیف: تست های درس 10 تا 12 از کتاب همراه

فیزیک دوازدهم تجربی

مدرس: ملائی، مهیار
فعالیت: تدریس مبحث نوسان

زیست‌شناسی دوازدهم

مدرس: شایعی، میثم
فعالیت: گفتار 1 و 2 فصل 4 دوازدهم
تکلیف: تستهای گفتار 1 فصل 4 دوازدهم

عربی دوازدهم

مدرس: اصلانی، زهره
فعالیت: اتمام تمارین درس 2 + تحلیل نمونه سوالات
تکلیف: تمامی نمونه سوالات سیر تا پیاز پرینت گرفته می شود + همه آن ها تحلیل می شود و درس 1 و 2 دوازدهم عالی خوانده می شود پرسش کلاسی داریم

شیمی دوازدهم

مدرس: خسروی، سهراب
فعالیت: ادامه سلول های گالوانی و حل تست و مثال

ریاضی دوازدهم تجربی

مدرس: خشنود، علیرضا
فعالیت: تدریس حد صفر صفرم + حد نامتناهی تشریحی + تستی هنوز میزان مطالعه به حد استاندارد نرسیده است

فارسی دوازدهم

مدرس: مهماندوستان، امید
فعالیت: تدریس درس 9 دوازدهم تدریس فارسی درس 12 تا 15
تکلیف: 35 تست قرلبت معنایی 35 تست ارایه ترکیبی تست های درس 9 دوازدهم

زیست‌شناسی دوازدهم

مدرس: شایعی، میثم
فعالیت: رفع اشکال مباحث تدریس شده تدریس گفتار 1 فصل 4 دوازدهم تا پیامدهای جهش

ریاضی دوازدهم تجربی

مدرس: خشنود، علیرضا
فعالیت: تدریس حد صفر صفرم + حد بی نهایت + تست حل تشریحی و تستی
تکلیف: درس سوم و چهارم و پنجم 30 تست خیلی سبز

مشاوره

مدرس: سیدعلی، فاطمه
فعالیت: چگونگی مطالعه در امتحانات ترم اول
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: