فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم دخترانه جمهوری تهران
کلاس: پروفسور سمیعی

دین و زندگی دوازدهم

مدرس: دولتی، وحید
فعالیت: درس 1 یازدهم
تکلیف: تست های درس 10 تا 12 سال دهم از کتاب همراه

فیزیک دوازدهم تجربی

مدرس: ملائی، مهیار
فعالیت: رفع اشکال و تدریس مبحث نوسان

زیست‌شناسی دوازدهم

مدرس: شایعی، میثم
فعالیت: گفتار 1 و 2 فصل 4 دوازدهم
تکلیف: تستهای گفتار 1 فصل 4 دوازدهم تستهای مضرب 5 گفتار 2 فصل 4 یازدهم

عربی دوازدهم

مدرس: اصلانی، زهره
فعالیت: اتمام تمارین کتاب درسی + تحلیل نمونه سوالات تشریحی
تکلیف: تحلیل روزانه 7 تست از مباحث آزمون دوره ای + تحلیل تشریحی تمامی نمونه سوالات سیر تا پیاز پرینت گرفته می شود + همه آن ها تحلیل می شود و درس 1 و 2 دوازدهم عالی خوانده می شود پرسش کلاسی داریم

شیمی دوازدهم

مدرس: خسروی، سهراب
فعالیت: ادامه سلول های گالوانی و حل تست و مثال

ریاضی دوازدهم تجربی

مدرس: خشنود، علیرضا
فعالیت: به هیچ عنوان از میزان مطالعه ای کلاس راضی نیستم حتی جزوه رو هم بلد نیستن !!!!!!! آخرین تذکر من داده شد در صورت تکرار این روند ناامید کننده فقط تشریحی تدریس میشود و نکات تستی حذف مشود تدریس حد با هوپیتال و تشریحی دوازدهم

فارسی دوازدهم

مدرس: مهماندوستان، امید
فعالیت: تدریس درس 9 دوازدهم تدریس فارسی دهم درس 12 تا 15
تکلیف: 35 تست قرابت معنایی 35 تست ارایه ترکیبی تست های درس 9 دوازدم

زیست‌شناسی دوازدهم

مدرس: شایعی، میثم
فعالیت: رفع اشکال مباحث تدریس شده تدریس فصل 4 دوازدهم گفتار 1 تا جهش های بزرگ

ریاضی دوازدهم تجربی

مدرس: خشنود، علیرضا
فعالیت: تدریس حد صفر صفرم + حد بی نهایت + تست
تکلیف: خیلی سبز درس سه چهار و پنج حد 40 تست

فیزیک دوازدهم تجربی

مدرس: ملائی، مهیار
فعالیت: تدریس مبحث نوسان
تکلیف: مرور تست های جزوه

مشاوره

مدرس: سیدعلی، فاطمه
فعالیت: چگونگی مطالعه در امتحانات ترم اول
علوی لایف قسمت 9

علوی لایف قسمت 9

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: