فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: نیلوفر

زبان انگلیسی دهم

مدرس: چهلتن، یاسمن
فعالیت: تدریس اسم‌ها و listening
تکلیف: دو تا کلوز و دوتا متن از کتاب کار که سر کلاس اعلام کردم

فیزیک دهم تجربی

مدرس: رجبی، کتایون
تکلیف: حل تمرینات ص 28و32و35 جزوه فصل 2 هرچه باقی مانده حل شود ولی عکس کامل ازصفحات بفرستید
روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه‌

روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه‌

رده: پرورشی
توضیح: 19 آبان (10 نوامبر) ؛ روز جهانی علم/ سازمان جهانی یونسکو که در حوزه‌های علم، فرهنگ و آموزش فعالیت می‌کند، در سال 1999 میلادی در نشستی در بوداپست، دهم نوامبر را به عنوان «روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه» نامگذاری کرد. این نام‌گذاری هرچند ارج‌گزاردن به علم و فناوری علمی و بانیان علم خوانده شده است؛ در عین‌حال تلاش در راستای ایجاد پیوند میان فناوری‌های علمی و بهبود کیفیت زندگی عمومی و کاهش و مهار تهدیدهای اقلیمی ناشی از تولید و فناوری‌های تکنولوژیک نیز بوده است. اهداف نامگذاری روز جهانی علم روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه‌، هرچند عنوان کلی است‌؛ اما این عنوان کلی در‌بردارنده ی اهداف و برنامه‌های جزئی‌تری است که کشورها و نهادهای علمی باید تلاش کنند تا به آن دست یابند، این اهداف عبارتند از: بهره‌مندی آحاد جامعه از ثمرات علم، فناوری و نوآوری. معرفی پیشکسوتان و شخصیت‌های علمی برجسته کشور. ایجاد زمینه مناسب برای آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌ها و مشاغل علمی. ایجاد بستر و فضای مناسب گفتمان پیرامون تأثیر علم، فناوری و نوآوری بر زندگی روزمره مردم. ایجاد تمهیدات لازم برای بازدیدهای عمومی از موزه‌های علمی کشور. بازدید عمومی از مراکز و مؤسسات مؤثر در ایجاد تعامل بین علم، صلح و توسعه. معرفی برخی موقعیت‌های نو که موجب ارتقا‌ء کیفیت عمومی زندگی می‌شود.

فارسی دهم

مدرس: وحدانی نژاد، مرضیه
فعالیت: تدریس استعاره و شعرخوانی علی ای همای رحمت
تکلیف: حل کاربرگ استعاره

نگارش دهم

مدرس: وحدانی نژاد، مرضیه
فعالیت: تدریس درس 2
تکلیف: حل کارگاه نوشتن درس 2

شیمی دهم

مدرس: پورمحمد فتالی، فیروزه
تکلیف: تستهای97 تا131 حل شود و پرسش کلاسی خواهیم داشت

ریاضی دهم

مدرس: کاشفی، فریبا
فعالیت: حل تمرین و تست از مثلثات و حل تمرین های کتاب

فیزیک دهم تجربی

مدرس: رجبی، کتایون
تکلیف: 8سوال اول پایان فصل 2

زیست‌شناسی دهم

مدرس: رضایی، مرضیه
تکلیف: حل و تحلیل تست های شماره های زوج (از تست 2تا 40 فقط زوج ها ) صفحه 161 تا صفحه 165 کتاب خیلی سبز + تستهای شماره فرد ( 1 تا 29 فقط فرد ها ) صفحه 92 تا صفحه 95 کتاب همراه علوی + خلاصه نویسی از گفتار اول فصل سوم بخش های عملکردی دستگاه تنفس ( دستگاه تنفسی در انسان )

عربی دهم

مدرس: قدیمی، بهاره
فعالیت: ادامه ی تدریس ثلاثی های مزید تا پایان ص 57 1- حرکت عین الفعل فعلهای ماضی و امر مزید ها گفته شد 2- بابهای عُل دار توضیح داده شد( ت در ابتدای ماضی و حرکت عین الفعل یکسان ماضی و امر این دو باب ) 3- ترجمه ی 3 تا از 4 باب اول گفته شد بجز ترجمه ی باب تفعل ( ص 74 تا پایان خط سوم )
تکلیف: 1- مطالعه ی جزوه ی قواعد درس 3 از ص 53 تا 57 2- مطالعه ی تمرینهای درس 3 3- تحلیل تستهای زوج از درس دوم از کتاب تست عربی علوی ( از صفحه ی 40 تا 50 حدودا 35 تست میشه )
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: