فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 2
فعالیت: به اطلاع می رسانیم جلسه دانش افزایی ویژه اولیا روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه ساعت 18 در پرتال علوی به صورت آنلاین قسمت پخش زنده برگزار خواهد شد. موضوع جلسه: تفاوت کنترل و نظارت بر فرزندان مدرس: دکتر سیما فردوسی روانشناس و کارشناس صدا و سیما

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: تکرار و تمرین مسئله و حل صفحه 1، 2 و 3 دفتر تمرین ریاضی.
تکلیف: دخترانم در دفتر مشق خود از عدد 10 تا 39 به عدد و حروف بنویسید و برای فردا (یکشنبه 9 اردیبهشت) همراه خود به مدرسه بیاورید.

علوم اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: _تکرار و تمرین فصل 1تا 7 علوم به روش مباحثه و پرسش و پاسخ کلاسی و پخش عکس و فیلم آموزشی.

املا اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
تکلیف: برای فردا املا از نشانه( آ ) تا نشانه ( ظ ) خواهیم داشت، دخترانم تکرار و تمرین کافی را داشته باشند.

هنر اول

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان فعالیت نقاشی به سبک پیکاسو را با سه رنگ اصلی رنگ آمیزی کردیم.

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس نوزدهم، مالیات تدریس شد.

آزمایشگاه

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: به اطلاع می رسانیم جلسه دانش افزایی ویژه اولیا روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه ساعت 18 در پرتال علوی به صورت آنلاین قسمت پخش زنده برگزار خواهد شد. موضوع جلسه: تفاوت کنترل و نظارت بر فرزندان مدرس: دکتر سیما فردوسی روانشناس و کارشناس صدا و سیما
فعالیت: به نام خداوند علم و معرفت * تقویم آموزشی از شنبه تاریخ 1403/02/08 تا چهارشنبه 1403/02/12 : * علوم: _شنبه 1403/02/08 : تکرار و تمرین فصل 1 تا فصل 7 _چهارشنبه 1403/02/12 : تکرار و تمرین فصل 8 تا فصل 14 *فارسی: _یک شنبه 1403/02/09 : املای دوره ای از نشانه ی ( آ ) تا نشانه ی (ظ)،(همه نشانه ها) _سه شنبه 1403/02/11 : املای دوره ای از نشانه ( آ ) تا نشانه ی (ظ)،(همه نشانه ها) *قرآن: سه شنبه 1403/02/11 : ارزیابی قرآن (پرسش لوحه ها) * ریاضی: تکرار و تمرین و دوره ی دروس آموخته شده در کلاس " قابل توجه اولیا عزیز با توجه به تمرینات جهت آمادگی برای اجرای جشن الفبا و همچنین تکرار و تمرین دروس جهت آمادگی برای ارزیابی های پایان سال لطفاً از غیبت های بی مورد و غیر موجه دانش آموزان خودداری نمایید."

ریاضی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: تکرار و تمرین نوشتن مسئله برای یک عبارت
تکلیف: قابل توجه اولیای عزیز و همراه ما. یک بسته ی آموزشی ریاضی به دانش آموزان تحویل داده شد. این بسته از سمت راست منگنه شده است؛ به هیچ وجه منگنه ها کنده نشود. فقط برچسب نام زده شود و هم چنین طلق و شیرازه زده شود . این دفتر حتما برای روز شنبه 1403/02/08 همراه دخترانمان باشد.

علوم اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
تکلیف: کتاب علوم آموزش و پرورش و کتاب کار علوم علوی برای ملاحظه و تکرار و تمرین در تاریخ چهارشنبه 5 اردیبهشت همراه دخترانم به منزل فرستاده شد.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: _اجرای فعالیت صندلی کتاب خوانی و خواندن داستان توسط دختران عزیزم. _پرسش روان خوانی از صفحه 255 و 261 کتاب کار فارسی از همه دانش آموزان انجام شد.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
تکلیف: _ارمغان هفته شماره 29 و 30 و کاربرگ «ع» همراه دلبندانم به منزل فرستاده شد. لطفا تکمیل شود و روز شنبه (8 اردیبهشت) همراه دخترانم به مدرسه آورده شود.

املا اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: املای شماره 17 گفته شد. املای تشخیصی نشانه (س) ،(ص) و (ث) گفته شد.

ورزش اول

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام امروز دخترای گلم: ادامه تمرین طناب زنی(هدف:پرش ساده و رد شدن طناب و تکرار آن) بازی وسطی را انجام دادند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز تمامی دروس کتاب ریاضی انگلیسی مرور و پرسیده شد.

آزمایشگاه

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: https://caspian11.asset.aparat.com/aparat-video/ce5309d3c133decde2f6354307ded51458529524-1080p.mp4?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6ImEyYjMzOWNhZDNmOTkwYzQwNGYyNzVhYjM5MWZmMjFmIiwiZXhwIjoxNzEzOTcxMjc4LCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.FLqyUmZFZP1cih0iOof_cSuzT7Ki7NLSRG_lvzA_JbY
تکلیف: قابل توجه اولیای عزیز . دانش آموزانم با دقت کلیپ را مشاهده نمایند ؛ زمان استاندارد و مورد تایید ما ، جهت به چالش کشیدن سرعت العمل و تمرکز دخترانمان ، همان 5 دقیقه ای است که داخل کلیپ ذکر شده ، اما اگر دانش آموزی حتی با راهنمایی شما به کلمات مدنظر نرسید ، به او زمان بیشتری بدهید . نیاز به ارسال عکس داخل پرتال نمی باشد. یک کاربرگ نشانه ی " عین" به دانش آموزان تحویل داده شد؛ این کاربرگ به اضافه ی کاغذی که در آن جملات را نوشته اند، روز شنبه 1403/02/08 ، همراه خود به مدرسه بیاورند و تحویل آموزگار خود بدهند .

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: _اجرای فعالیت صندلی کتاب خوانی و خواندن داستان توسط دختران عزیزم. _پرسش روان خوانی از صفحه 243 و 249 کتاب کار فارسی از همه دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: دخترانم _ متن صفحه 255 کتاب کار فارسی را با دقت بخوانید و به سوالات آن در صفحه 256 پاسخ دهید. _متن صفحه 257 کتاب کار فارسی را با دقت بخوانید و به سوالات آن در صفحه 258 پاسخ دهید. برای فردا چهارشنبه 5 اردیبهشت روان خوانی متن دو صفحه(255 و 257) کتاب کار فارسی به صورت پرسش کلاسی انجام خواهد شد و نمره ی آن ثبت می شود.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: املا و روخوانی با انجام فعالیت معلم بازی.

املا اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
تکلیف: فردا املای تشخیصی نشانه ی " ث"، " س " و " ص " خواهیم داشت. لطفا دفتر املای دخترانم حتما همراهشان باشد. لطفا مانند فایل ضمیمه که به عنوان نمونه برای شما عزیزان ارسال شده تکرار و تمرین را در منزل انجام دهید.

قرآن اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
تکلیف: کتاب قرآن، عزیزانم قبلا به منزل ارسال گردیده است. لطفا به موارد زیر توجه بفرمایید: 1- در روز سه شنبه 1403/02/11 ارزیابی روخوانی از روی لوحه های کتاب قرآن انجام می شود؛ 2- نیاز به حفظ سوره نیست؛ ( اگر حفظ باشند امتیاز محسوب می شود. ) ولی باید بتوانند از روی سوره ها بخوانند. 3- دانش آموزان باید بتوانند 5 پیام قرآنی را به زبان عربی و فارسی به صورت حفظی بگویند.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: با بلوک پرچم ، پایان و دسته کدهای آبی رنگ (حرکتی) آشنا شدیم و پروژه ی مربوط به آن را انجام دادیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

هوش و ریاضی

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: اجرای صندلی مثبت اندیشی. هر کدوم از دختران کلاس اول یکبار روی این صندلی میشینن و همکلاسی هاشون ویژگی های خوب و مثبتش رو میگن. حالا هدف چیه؟ تمرکز روی نقاط مثبت بچه ها که باعث بالارفتن اعتماد به نفس آن هامیشه. ایجاد ارتباط موثر بین بچه ها رو هم افزایش میده. مهارت فن بیانشون بالا میره.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی امروز ما ، تمامی مطالب تدریس شده از فصل 1 و 2 کتاب علوم انگلیسی مرور شد و زبان آموزان عزیزم برای هر مبحث جمله ساختند .

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: _امروز دخترانم هماهنگ با هم سرود جشن الفبا را تمرین کردند. _اجرای صندلی کتاب خوانی در کلاس.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: دخترانم _ متن صفحه 243 کتاب کار فارسی را با دقت بخوانید و به سوالات آن در صفحه 244 پاسخ دهید. _متن صفحه 249 کتاب کار فارسی را با دقت بخوانید و به سوالات آن در صفحه 250 پاسخ دهید. برای فردا سه شنبه 4 اردیبهشت روان خوانی متن دو صفحه(243 و 249) کتاب کار فارسی به صورت پرسش کلاسی انجام خواهد شد و نمره ی آن ثبت می شود.

املا اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: املای شماره 16 گفته شد و دفتر املا همراه دخترانم به منزل فرستاده شد. اولیای گرامی لطفا ملاحظه و امضا بفرمایید و دخترانم دفتر املا را برای فردا (سه شنبه 4 اردیبهشت) همراه خود به مدرسه بیاورند.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین و دانش آموزان محترم. امروز بر روی آهنگی 4 ضربی جهت تقویت عصب و عضله و هماهنگی دو نیمکره مغز با چوبک و حلقه تمرین و بازی شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز با انجام صفحه ی 43 کتاب ریاضی انگلیسی، این کتاب به اتمام رسید.

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: آموزش مات پلکانی ، بررسی تکایف، مسابقه داخل کلاسی
تکلیف: تمرینات مات تا صفحه 31 کتاب حل شود
فعالیت: با سلام خدمت اولیای بزرگوار و همیشه همراه. لطفا متن زیر را با دقت و تمرکز کافی مطالعه بفرمایید و نهایت همکاری را در این راستا با ما داشته باشید. سال تحصیلی 1402-1403 رو به اتمام است و ماه فروردین و اردیبهشت جز ماه های کلیدی و طلایی پایه ی اول محسوب می شود. دو موضوع مهم، یعنی تمرین و تکراری که موجب تثبیت نشانه ها و ماندگاری آن در ذهن دانش آموزان می شود و آمادگی جهت اجرا در جشن پایان سال، در دو ماه پایانی صورت می گیرد. طبق برنامه ریزی آموزشی که از قبل و با توجه به نیاز دانش آموزان چیده شده است، در هفته دو تا سه املا گفته می شود ( این املاها در ارزیابی توصیفی و کارنامه ی پایان سال، دخترانمان تاثیر گذار است) و پرسش روزانه ی روان خوانی در درس فارسی درنظرگرفته شده است. خواهشمندیم با توجه به تقویم آموزشی که از یک هفته قبل خدمتتان ارسال می گردد، دلبندانمان تمرین و تکرار کافی و به اندازه را داشته باشند . هدف ما، تثبیت آموزه های یک سال تحصیلی و عیان شدن تلاش های شما و دانش آموزانمان است، پس لطفا نهایت همکاری را با ما در راستای برنامه های تعیین شده، داشته باشید. با تشکر کیهان معاون آموزشی
توضیح: با سلام و احترام به در خواست اولیای محترم جهت هماهنگی جشن روز معلم، گروه کلاسی شاد جهت چک کردن و گفتگو و هماهنگی اولیا با یکدیگر باز بوده و معلم پایه در این گروه نمی باشد - با تشکر کیهان

علوم اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: تکرار و تمرین علوم فصل چهاردهم، از گذشته تا آینده.

فارسی اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: پرسش روان خوانی از صفحه 213، 219 و225 کتاب کار فارسی از همه دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: دختران عزیزم تمرینات دوره ای صفحه 134، 135 ،136 و 137 کتاب نگارش را با دقت کامل نمایید و فردا (دوشنبه 3 اردیبهشت) همراه خود به مدرسه بیاورید.

نگارش اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: املا بازی از کلمات( بی نقطه، یک نقطه، دو نقطه و سه نفطه).

املا اول

مدرس: محمدی، سیده هانیه
تکلیف: برای فردا(دوشنبه 3اردیبهشت) املا از نشانه (آ) تا نشانه (ظ) خواهیم داشت. دخترانم لطفا تکرار و تمرین کافی را داشته باشند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی امروز ما ، مبحث حواس پنجگانه و اعضای بدن مرور شد و درنهایت زبان آموزان عزیزم توانستند به خوبی با اعضای بدن و حواس پنجگانه جمله بسازند .

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و وقت بخیر. در این جلسه درس اتیکت فضای عمومی مرور شد. عکس ارسال شده دانش آموزان در حال کشیدن نقاشی در مورد فضای عمومی هستند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: