فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 3
فعالیت: از پدر گر غالب تن یافتیم / از معلم جان روشن یافتیم . با سلام و احترام خدمت والدین محترم. از محبتی که به معلمین عزیز داشته اید سپاسگزاریم و امیدواریم دختران عزیزمان در تمام عرصه های مختلف زندگی درخشان و موفق باشند. با تشکر کیهان - معاون آموزشی

ریاضی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما: حل تمرینات دفتر مشق صفحات 11 و 12 (تکرار و تمرین حل مسئله، جلو نویسی مسئله، دسته بندی اعداد، تکرار و تمرین جمع و تفریق به روش ذهنی، تکرار و تمرین مبحث ساعت).

زنگ تفریح

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: در سرزمین خاطره‌ها آنان که خوبند همیشه سبزند و آنان که محبت‌ها و دوستی‌ها را بر قلبشان برافراشتند همیشه به یاد می مانند. بابت همه‌ی خاطرات خوبی که برای اینجانب ساختید از تک تک شما مهربانان سپاسگزارم. قدردان محبت شما بزرگواران هستم.
فعالیت: به اطلاع می رسانیم جلسه دانش افزایی ویژه اولیا روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه ساعت 18 در پرتال علوی به صورت آنلاین قسمت پخش زنده برگزار خواهد شد.

ریاضی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما : حل تمرینات دفتر ریاضی صفحه‌ی 6 ، 7 ، 8 ، 9 ، 10 (تکرار و تمرین حل مسئله با استفاده از روش های گوناگون و درک مطلب ، جلونویسی مسئله، تکرار و تمرین مبحث جمع و تفریق ذهنی ، تکرار و تمرین مبحث ساعت).
تکلیف: لطفاً، دختران عزیزم در دفتر تمرین ریاضی خود اعداد 99 تا 0 را به صورت معکوس بنویسند. به طور مثال:(98 ، 97 ، 96 ،....). *لطفا توجه داشته باشید که نوشتن عدد کافی است و نیازی به نوشتن به حروف نمی باشد.*

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز : تکرار و تمرین روان خوانی از روش پرسش کلاسی از تک تک دانش‌آموزان.
تکلیف: برای فردا املای تشخیصی از نشانه های "ز" ، "ذ" ، "ظ" ، "ض" خواهیم داشت، لطفا تمرین و تکرار کافی در این زمینه انجام شود.

قرآن اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: قابل توجه اولیای عزیزم. با توجه به اردوی تفریحی فردا، با صلاحدید معاون آموزشی دبستان، خانم کیهان، ارزیابی درس قرآن به روز دیگری موکول می شود. تاریخ و روز برگزاری، متعاقباً خدمتتان اعلام خواهد شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین و دانش آموزان عزیز. امروز برای تقویت عصب و عضله و دو نیمکره مغز و تقویت حافظه دیداری همراه چوبک و بادی پرکاشن با آهنگی 4ضربی بازی و تمرین در گروه دایره انجام شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: کلاس امروز ریاضی انگلیسی مان صرف برای تمرین ریاضی و ضبط ویدئو پروژه ی ریاضی شد.

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: اموزش گشایش در شروع بازی، بررسی تکالیف. مسابقه داخل کلاسی
فعالیت: به اطلاع می رسانیم جلسه دانش افزایی ویژه اولیا روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه ساعت 18 در پرتال علوی به صورت آنلاین قسمت پخش زنده برگزار خواهد شد. موضوع جلسه: تفاوت کنترل و نظارت بر فرزندان مدرس: دکتر سیما فردوسی روانشناس و کارشناس صدا و سیما

ریاضی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما: حل تمرینات دفتر ریاضی صفحه‌ی 3 (تکرار و تمرین مبحث جمع و تفریق به صورت ذهنی ، تکرار و تمرین الگویابی عددی). حل تمرینات دفتر ریاضی صفحه‌ی 4 (تکرار و تمرین مبحث ساعت ، تکرار و تمرین جمع و تفریق ذهنی). حل تمرینات دفتر ریاضی صفحه‌ی 5 (تکرار و تمرین حل مسئله با استفاده از محور اعداد، تکرار و تمرین جمع و تفریق روی محور).
تکلیف: **دختران نازم لطفاً در دفتر تمرین خود از عدد 51 تا 99 به ترتیب عدد و حروف نوشته شود.**

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما: تکرار و تمرین روان خوانی از روش پرسش کلاسی از تک تک دانش‌آموزان.
تکلیف: دختر گلم لطفا تمرینات کتاب نگارش صفحات 134 ، 135 ، 136 ، 137 کامل شود.*کتاب برای فردا دوشنبه 10 اردیبهشت به مدرسه باز گردانده شود* فرشته‌ی قشنگم، لطفاً روان خوانی صفحات (153 ، 147 ، 141 ، 135) کتاب کار فارسی علوی در منزل تمرین و تکرار شود، برای فردا از این بخش ها پرسش کلاسی خواهیم داشت.

املا اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما: املای شماره (20) در کلاس گفته شد.
تکلیف: دفتر املای عزیزانم همراهشان به منزل ارسال شد. لطفاً امضا شده برای دوشنبه 10 اردیبهشت به مدرسه بازگردانده شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی جذاب امروز ما ، مطالب تدریس شده دوره شد و زبان آموزان عزیزم برای هر تصویر جملات مربوط به آن تصویر را ساختند.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و احترام . در این جلسه داستانی در ارتباط با دوست یابی گفته شد. عکس ارسال شده در پیوست دانش آموزان در حال مشارکت در گفتگوی کلاسی هستند.
فعالیت: به اطلاع می رسانیم جلسه دانش افزایی ویژه اولیا روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه ساعت 18 در پرتال علوی به صورت آنلاین قسمت پخش زنده برگزار خواهد شد. موضوع جلسه: تفاوت کنترل و نظارت بر فرزندان مدرس: دکتر سیما فردوسی روانشناس و کارشناس صدا و سیما

ریاضی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما: حل تمرینات دفتر ریاضی صفحه‌ی 1 و 2 (تکرار و تمرین حل مسئله ، درک مطلب ، جلونویسی مسئله ، رسم شکل برای عبارت جمع ، دسته بندی و شمارش اعداد).
تکلیف: دانش آموزانی که امروز دفتر ریاضی با خود نیاورده بودند، لطفاً این صفحات را در منزل کامل کرده و برای فردا با خود به کلاس بیاورند. **دختران نازم لطفاً در دفتر تمرین خود از عدد یک تا پنجاه به ترتیب عدد و حروف نوشته شود.**

علوم اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: تکرار و تمرین فصل (یکم تا هفتم) از روش پرسش و پاسخ کلاسی از دانش‌آموزان.

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز : تکرار و تمرین رو خوانی از جدول الفبا. تکرار و تمرین روان خوانی از روش پرسش کلاسی از تک تک دانش‌آموزان.
تکلیف: روان خوانی صفحات (177 ، 171 ، 165) کتاب کار فارسی علوی در منزل تمرین و تکرار شود، برای فردا از این بخش ها پرسش کلاسی خواهیم داشت. *برای فردا از نشانه‌های "آ" ، "ظ" املا خواهیم داشت ، لطفاً تمرین و تکرار شود.( عزیزانی که دفتر املای آن ها در منزل است فردا حتماً با خود به همراه داشته باشند).

هنر اول

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان فعالیت نقاشی به سبک پیکاسو را با سه رنگ اصلی رنگ آمیزی کردیم.

ورزش اول

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام دخترای گلم: گرم کردن-جا به جایی مانع-دو-تمرین تعادل با حمل توپ و بازی انجام دادند.

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس نوزدهم، مالیات تدریس شد.

آزمایشگاه

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: به اطلاع می رسانیم جلسه دانش افزایی ویژه اولیا روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه ساعت 18 در پرتال علوی به صورت آنلاین قسمت پخش زنده برگزار خواهد شد. موضوع جلسه: تفاوت کنترل و نظارت بر فرزندان مدرس: دکتر سیما فردوسی روانشناس و کارشناس صدا و سیما
فعالیت: به نام خداوند علم و معرفت * تقویم آموزشی از شنبه تاریخ 1403/02/08 تا چهارشنبه 1403/02/12 : * علوم: _شنبه 1403/02/08 : تکرار و تمرین فصل 1 تا فصل 7 _چهارشنبه 1403/02/12 : تکرار و تمرین فصل 8 تا فصل 14 *فارسی: _یک شنبه 1403/02/09 : املای دوره ای از نشانه ی ( آ ) تا نشانه ی (ظ)،(همه نشانه ها) _سه شنبه 1403/02/11 : املای دوره ای از نشانه ( آ ) تا نشانه ی (ظ)،(همه نشانه ها) *قرآن: سه شنبه 1403/02/11 : ارزیابی قرآن (پرسش لوحه ها) * ریاضی: تکرار و تمرین و دوره ی دروس آموخته شده در کلاس " قابل توجه اولیا عزیز با توجه به تمرینات جهت آمادگی برای اجرای جشن الفبا و همچنین تکرار و تمرین دروس جهت آمادگی برای ارزیابی های پایان سال لطفاً از غیبت های بی مورد و غیر موجه دانش آموزان خودداری نمایید."

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز : تکرار و تمرین رو خوانی از جدول الفبا. تکرار و تمرین روان خوانی از روش پرسش کلاسی از تک تک دانش‌آموزان. تکرار و تمرین جهت تثبیت نشانه های چند شکلی از طریق روان خوانی کلمات استثنا.
تکلیف: کتاب فارسی آموزش و پرورش جهت تکرار و تمرین روان خوانی دروس بخش سوم کتاب صفحات (81 الی 106) همراه دخترانم به منزل ارسال شد ، لطفاً این کتاب برای روز شنبه 8 اردیبهشت همراه دخترانم به مدرسه فرستاده شود. دختران من، لطفا: ارمغان هفته‌ی شماره (29 و 30) انجام شود.( مهلت انجام ارمغان هفته، مانند روال همیشه، یک هفته است. از این چهارشنبه 1403/02/05 تا چهارشنبه‌ی بعد 1403/02/12). تمرین و تکرار از روی برگه استثنائات فراموش نشود.

املا اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما: املای شماره (19) در کلاس گفته شد.
تکلیف: دفتر املای عزیزانم همراهشان به منزل ارسال شد. لطفاً امضا شده برای شنبه 8 اردیبهشت به مدرسه بازگردانده شود.

زنگ تفریح

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: قابل توجه اولیای عزیز . دانش آموزانم با دقت کلیپ را مشاهده نمایند ؛ زمان استاندارد و مورد تایید ما ، جهت به چالش کشیدن سرعت العمل و تمرکز دخترانمان ، همان 5 دقیقه ای است که داخل کلیپ ذکر شده ، اما اگر دانش آموزی حتی با راهنمایی شما به کلمات مدنظر نرسید ، به او زمان بیشتری بدهید . نیاز به ارسال عکس داخل پرتال نمی باشد. یک کاربرگ نشانه ی " عین" به دانش آموزان تحویل داده شد؛ این کاربرگ به اضافه ی کاغذی که در آن جملات را نوشته اند، روز شنبه 1403/02/08 ، همراه خود به مدرسه بیاورند و تحویل آموزگار خود بدهند .
تکلیف: https://caspian11.asset.aparat.com/aparat-video/ce5309d3c133decde2f6354307ded51458529524-1080p.mp4?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6ImEyYjMzOWNhZDNmOTkwYzQwNGYyNzVhYjM5MWZmMjFmIiwiZXhwIjoxNzEzOTcxMjc4LCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.FLqyUmZFZP1cih0iOof_cSuzT7Ki7NLSRG_lvzA_JbY

هوش و ریاضی

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما: حل تمرینات کتاب کار صفحه‌ی 70 (تکرار و تمرین شمارش ترتیبی ، معکوس ، الگویابی اعداد افزایشی "2تایی" ، "5تایی" ، "10تایی" و حروف نویسی اعداد ، تکرار و تمرین حل مسئله و درک مطلب). ارمغان هفته‌ی شماره (28) جهت تکرار و تمرین مباحث فارسی ، ریاضی و علوم در کلاس انجام شد.
تکلیف: قابل توجه اولیای عزیز و همراه ما. یک بسته ی آموزشی ریاضی به دانش آموزان تحویل داده شد. این بسته از سمت راست منگنه شده است؛ به هیچ وجه منگنه ها کنده نشود. فقط طلق و شیرازه زده شود . این دفتر حتما برای روز شنبه 1403/02/08 همراه دخترانمان باشد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز تمامی دروس کتاب ریاضی انگلیسی مرور و پرسیده شد.

آزمایشگاه

مدرس: دیندار، نوشین
تکلیف: کتاب علوم آموزش و پرورش و هم چنین کتاب کار علوم علوی، به منزل ارسال شد. این دو کتاب می بایست جهت تمرین و تکرار در منزل بمانند؛ در صورت نیاز به کتاب ها در کلاس، از روز قبل خدمتتان اطلاع رسانی خواهد شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: