1404/07/14
ریاضی سوم
مدرس:
بهجتی، سارا
فعالیت:
با سلام و احترام
صفحه ی 16 ریاضی (ساعت در بعدازظهر ) تدریس شد.
تکلیف:
دختر عزیزم لطفا صفحات 19 و 20 کتاب کار ریاضی علوی را انجام بده و ساعت بعد از ظهر را تمرین کن .
لطفا برای فردا یک عدد کپی شناسنامه با خودت بیاور .
دختر گلم در صورت تمایل یک عدد ساعت درست کن که اعداد بعد از ظهر را داشته باشد .( تا شنبه هفته آینده فرصت داری.)
علوم سوم
مدرس:
بهجتی، سارا
فعالیت:
با سلام و احترام
کتاب کار علوم تا انتهای صفحه ی 13 تکمیل شد و درسنامه مجدد مرور شد.
فارسی سوم
مدرس:
بهجتی، سارا
فعالیت:
ارزیابی فارسی انجام شد .
قرآن سوم
مدرس:
بهجتی، سارا
فعالیت:
صفحات 6 تا 9 قرآن تدریس شد .
ورزش سوم
مدرس:
باقرزاده، آیلار
فعالیت:
کلاس ورزش روز دوشنبه 14مهر ماه
مهارتهای جابه جایی و دستکاری در رشته فوتبال ترکیب شده
در قسمت اول کلاس کنترل و حرکت هم زمان با توپ فوتبال تمرین شد
در قسمت دوم کلاس پاس دادن و شوت زدن هم زمان و همچنین با همکاری تیمی شکل گرفت
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
مرادی، معصومه
فعالیت:
امروز فعالیت های زیر در کلاس انجام شد:
1-مرور اعداد از 1 تا 1000
2-مرور place value یکان دهگان و صدگان
3-تدریس صفحه 9 کتاب
3-انجام تمرینات کلاسی
4- بازی به منظور تثبیت مباحث تدریس شده
1404/07/13
ریاضی سوم
مدرس:
بهجتی، سارا
فعالیت:
باسلام و احترام ..
صفحات 14 و 15 از کتاب درسی آموزش و پرورش تدریس شد .
صفحات 21 و 22 از کتاب کار ریاضی علوی انجام شد .
تکلیف:
دختر عزیزم یک عدد مکعب درست کرده و تا روز چهارشنبه وقت داری با خودت بیاوری .
فارسی سوم
مدرس:
بهجتی، سارا
فعالیت:
باسلام و احترام..
صفحات 23 و 24 کتاب فارسی خوانداری تدریس شد.
صفحات 15 و 16 کتاب نگارش انجام شد.
تکلیف:
دخترعزیزم لطفا 10 خط املا به صورت جمله ای از درس زنگ ورزش در دفتر مشقت بنویس. روان خوانی و جعبه کلمات درس دوم را تمرین کن فردا پرسش خواهد شد.
مهارت زندگی
مدرس:
اسماعیلی، نرگس
فعالیت:
موضوع: شناخت احساسات مبهم و دوگانه
فعالیت: هریک از دانش آموزان یک بادکنک باد کردند، روی بادکنک یک موقعیتی را نقاشی و یادداشت کردند که در آن همزمان دو احساس متفاوت را تجربه کرده بودند.
توضیح داده شد که اگر بخواهند احساس منفی را فقط حذف بکنند و تحمل نکنند، ناخودآگاه احساس مثبت را هم تجربه نخواهند کرد.
مثل اینکه بخواهند فقط یک طرف بادکنک را بترکانند، که ناخودآگاه کل بادکنک خواهد ترکید و احساس خوشایند هم از بین خواهد رفت.
تکلیف:
دانش آموزان عزیز لطفاً فعالیت صفحه ی 9 کتاب مهارت های زندگی را برای جلسه ی آینده انجام بدهید.
زیبانویسی
مدرس:
بایی لاشکی، زینب
فعالیت:
تدریس صفحه 8و9
آموزش حرف د انجام شد.
تکلیف:
تمرین وتکمیل صفحه 8و9 صورت گیرد.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
مرادی، معصومه
فعالیت:
امروز فعالیت های زیر در کلاس انجام شد:
1-مرور حیوانات
2-مرورliving and non living things
3-تدریس 7 نشانه موجودات زنده
تکلیف:
دخترهای عزیزم لطفا جملاتی که در دفتر نوشتید را حفظ کنید.
1404/07/12
ریاضی سوم
مدرس:
بهجتی، سارا
فعالیت:
صفحه 13 کتاب درسی مبحث ماشین های ورودی و خروجی تدریس شد .
صفحه 18 از کتاب کار فارسی حل شد .
علوم سوم
مدرس:
بهجتی، سارا
فعالیت:
ارزیابی علوم برگزار شد .
فارسی سوم
مدرس:
بهجتی، سارا
فعالیت:
باسلام و احترام .. درس دوم (زنگ ورزش) تا صفحه 22 کتاب خوانداری و جعبه کلمات (واژه های درس) از صفحه 15 کتاب کار تدریس شد.
تکلیف:
دخترم صفحات 13 و 14 کتاب نگارشت را کامل کن .
جعبه ی کلمات و روان خوانی درس 2 را تمرین کن.
هنر سوم
مدرس:
فقیه، فرناز
فعالیت:
با موضوع: آلودگی آب و با تمرکز بر دوسالانه هنر برگزار شد. فعالیت: 1.نمایش تصاویر و طوفان فکری تصویری 2.داستان ماهی نقره ای و رودخانه غمگین 3. بازی نمایشی 4.نقاشی با مداد
رایانه
مدرس:
طاهری، سیده مونا
فعالیت:
شروع آموزش ورد مرور درس های سال گذشته
تکلیف:
لطفا دانش آموز فیلم ارسالی در گروه تلگرام که هفته گذشته بارگذاری شد را تماشا کرده یک جلد دفتر طبق فیلم درست کند ،در نهایت از کارشان عکس گرفته و به ای دی خانم قاسمی ارسال نماید.
اولیای گرامی با دانش آموز برای تماشای فیلم همراهی کنند.چرا که پیشنیاز درس پاورپوینت می باشد
سپاسگزارم
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
مرادی، معصومه
فعالیت:
امروز فعالیت های زیر در کلاس انجام شد:
1-مرور اعداد از 1 تا 1000
2-مرور place value یکان دهگان و صدگان
3-تدریس صفحه 8 کتاب
3-انجام تمرینات کلاسی
4- بازی به منظور تثبیت مباحث تدریس شده
1404/07/09
ریاضی سوم
مدرس:
بهجتی، سارا
فعالیت:
باسلام و احترام .. صفحه 12 تا 18 از کتاب کار ریاضی انجام شد.
تکلیف:
دخترعزیزم لطفا ارمغان هفته شماره 2 انجام شود.
با تشکر
علوم سوم
مدرس:
بهجتی، سارا
فعالیت:
صفحات 11 و 12 از کتاب کار علوم علوی انجام شد .
تکلیف:
دختر نازم لطفا درسنامه درس اول از کتاب کار علوم مطالعه شود.
هدیههای آسمان سوم
مدرس:
بهجتی، سارا
فعالیت:
درس دوم هدیه های آسمانی تدریس شد .
متن ادبی سوم
مدرس:
بهجتی، سارا
فعالیت:
گنجینه شماره 1 انجام شد .
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
بازی 1 :
تکمیل کننده بازی هفته پیش ( پیشرفته )
دو دانش آموز رو به روی هم ایستاده و رو به روی آن ها تعدادی کاپ گیم چیده شده است . اول هر دو نفر با ریتم اول موزیک در جا میزنند و وقتی ریتم عوض شد یک نفر از آن ها کاپ گیم ها رو دونه دونه جمع کرده و به دوستش میدهد و دوستش هم تا صدای سوت قطار را نشنیده باید دونه دونه کاپ گیم ها را سر جای خود بگذارد و برگردد .
رشد مهارتهای ریتمیک و هماهنگی با موسیقی: حرکات جمعآوری کاپها بر اساس ضرب موسیقی انجام میشه و باعث درک ریتم میشود.
افزایش سرعت عمل و واکنش به صدا: تغییر ناگهانی ریتم یا توقف موسیقی باعث میشه بچهها سریع واکنش نشون بدن.
هماهنگی چشم و دست در جابهجایی کاپها: گرفتن و چیدن کاپها نیاز به دقت دیداری و هماهنگی دقیق با حرکت دست دارد.
تمرین نوبتپذیری و رعایت قوانین: هر دانش آموز باید صبر کنه تا نوبتش برسه و قانون بازی رو رعایت کند.
تقویت تعامل و همکاری اجتماعی: روبهروی هم ایستادن و رعایت نوبت باعث ایجاد ارتباط مثبت بین بچهها میشود.
پرورش حافظهی شنیداری-حرکتی: دانش آموز توالی حرکتها رو یاد میگیره و با موسیقی هماهنگ نگه میداره.
ایجاد نشاط، تخلیه انرژی و هیجان مثبت: بازی با موسیقی پرتحرک باعث شادی و انرژی در بچهها میشه.
بالا بردن اعتماد به نفس در جمع: موفقیت در اجرای بازی در حضور گروه باعث تقویت خودباوری بچه ها میشه.
بازی 2 تکمیل کننده بازی دوم هفته اول ( پیشرفته )
دانش آموز ها دو به دو رو به روی هم در حلقه خود ایستاده و با ریتم موزیک 1 2 3 4 ، 4 قدم به جلو می آیند و با ضرب دست ( شماره 4 ) مجدد تا 4 شمارده و سر جای خود میروند ( داخل حلقه ) و یک ضرب دست میزنند .
و هر موقع معلم خود گفت دو نفر آخر سریعا میدوند و همه یک حلقه جا به جا میشوند و نفرات آخر در حلقه ی اول قرار میگیرند.
1.تقویت ریتم و هماهنگی حرکتی
بچهها یاد میگیرند با شمارش "1 2 3 4" حرکت بدن و ضرب دست رو هماهنگ کنن. این باعث افزایش دقت شنیداری و هماهنگی حرکات با موسیقی میشه.
2.تمرکز و دقت شنیداری
چون باید به دستور معلم ("دو نفر آخر!") گوش بدن و سریع واکنش نشون بدن، تمرکز و توجه لحظهای بچهها تقویت میشه.
3.کار گروهی و هماهنگی اجتماعی
حرکت در حلقه، ایستادن رو به رو و جابهجاییها حس همکاری و هماهنگی گروهی رو در بچهها بالا میبره.
4.چابکی و سرعت
شطرنج
مدرس:
افضلی هرسیمی، گلاره
فعالیت:
مطالب جلسه اول درباره حرکت مهره ها مرور و تکرار شد
بازی شطرنج در کلاس انجام شد
1404/07/08
ریاضی سوم
مدرس:
بهجتی، سارا
فعالیت:
صفحه 12 کتاب درسی تدریس شد .
علوم سوم
مدرس:
بهجتی، سارا
فعالیت:
صفحات 7 تا 10 کتاب کار علوی ( درسنامه فصل اول ) تدریس شد .
فارسی سوم
مدرس:
بهجتی، سارا
فعالیت:
صفحات 10 و 11 از کتاب کار فارسی علوی حل شد .
تکلیف:
دختر نازم لطفا صفحات 12 و 13 کتاب کار فارسی علوی ات را تکمیل کن .
مطالعات اجتماعی سوم
مدرس:
بهجتی، سارا
فعالیت:
درس اول تدریس شد و بچه ها با شناسنامه آشنا شدند .
تکلیف:
لطفا برای هفته آینده دانش آموزان با خود یک کپی از شناسنامه خود به همراه داشته باشند .
سواد مالی
مدرس:
کرمانشاهی، پریسا
فعالیت:
با سلام خدمت اولیای عزیز
تدریس درس اول ،از روی صفحات کتاب خوانده شد،فعالیت کلاسی حل شد ،قصه صوتی سه کیسه پشم به جای پول گذاشته شد.
تکلیف:
فعالیت در خانه لطفا با کمک اولیا عزیز از آخر کتاب جدا شود و بچسبانند سر جاش پول هر کشورو فقط در حد راهنمایی باشد سپاس
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
مرادی، معصومه
فعالیت:
امروز فعالیت های زیر در کلاس انجام شد:
1-مرور حیوانات
2-مرور living and non living things
3-انجام تمرینات در دفتر
3-بازی به منظور تثبیت مباحث تدریس شده
تکلیف:
دخترهای عزیزم لطفا کلیپ های ارسالی در تلگرام را تماشا و تمرین کنید.
مهارت اجتماعی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
کلمات جادویی ، قدردانی
تکلیف:
یک کارت تشکر و قدردانی برای یکی از والدین خود درست کنید و هفته آینده به کلاس بیاورید