1404/09/30
ریاضی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام و احترام..مرور و تمرین فصل دوم از کتاب ریاضی درسی بصورت نمونه سؤال انجام شد.
تکلیف:
دختر عزیزم طبق برنامه مطالعاتی لطفا فصل سوم ریاضی تمرین شود اگر سؤالی داشتید در کلاس فردا پاسخ داده شود. تمرین ضرب 1 تا 6 فراموش نشود، پرسش خواهد شد. همچنین طبق برنامه مطالعاتی درس 3 و 4 علوم هم حتما مرور و تمرین شود.
برای روز دوشنبه 1 دی دختران عزیزم در کلاس ارکیده 3 لطفا کتاب های زیر را به همراه داشته باشند: کتاب ریاضی آموزش و پرورش - دفتر مشق ، دفتر املاعلوی .
باتشکر
( یلدا بر شما عزیزان خجسته باد. )
فارسی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام.. طبق برنامه مطالعاتی درس یک تا سه از کتاب خوانداری ( نکات دستوری ، روان خوانی، هم معنی ..) مرور و تمرین شد.
مهارت زندگی
مدرس:
اسماعیلی، نرگس
فعالیت:
موضوع: همدلی(پذیرش تفاوت های فردی)
محتوای این جلسه با استفاده از داستان کتاب مهارت های زندگی و خواندن کتاب داستان: «کی با من جورتره؟» به دانش آموزان آموزش داده شد.
تکلیف:
دانش آموزان عزیزم لطفا فعالیت صفحه ی 30 و 31 کتاب را با همراهی یکی از والدین تکمیل کنید. ممنونم.
زیبانویسی
مدرس:
بایی لاشکی، زینب
فعالیت:
حرف ه در صفحات 32و33 تدریس شد
تکلیف:
صفحات 32و33 تمرین وتکمیل شود
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
مرادی، معصومه
فعالیت:
امروز فعالیت های زیر در کلاس انجام شد:
1-مرور دروس گذشته
2-تدریس بخش های مختلف گیاه و عملکرد آنها
1404/09/29
ریاضی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام و احترام..
مرور ضرب یک تا شش ، و فصل اول از کتاب ریاضی درسی بصورت نمونه سؤال انجام شد.
تکلیف:
دختر عزیزم طبق برنامه مطالعاتی لطفا فصل دوم ریاضی تمرین شود اگر سؤالی داشتید در کلاس فردا پاسخ داده شود. تمرین ضرب 1 تا 6 حتماا انجام شود.
برای روز سه شنبه 30 آذر دختران عزیزم در کلاس ارکیده 3 لطفا کتاب های زیر را به
همراه داشته باشند:
کتاب ریاضی آموزش پرورش -
کتاب کار فارسی -
کتاب فارسی خوانداری -
دفتر مشق.
باتشکر ؛ موفق باشید
علوم سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام..
طبق برنامه مطالعاتی درس یک و دو مرور و تمرین شد.
فارسی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
روان خوانی بصورت بند، پرسش شد.
تکلیف:
دختر عزیزم لطفا درباره ی شب یلدا دو بند بنویس ( در دفتر مشق)، نکات بندنویسی حتما رعایت شود.
طبق برنامه مطالعاتی، درس اول ، دوم ، سوم کتاب فارسی ( روان خوانی و هم معنی .. نکات دستوری ) مطالعه شود تا با آمادگی لازم در کلاس حضور داشته باشید و اگر سؤالی داشتید، در کلاس پاسخ داده شود.
فرصت را از دست ندهید دختران عزیزم
با آرزوی موفقیت شما
هنر سوم
مدرس:
فقیه، فرناز
فعالیت:
به مناسبت شب یلدا در مورد نمادها و رنگ های یلدا صحبت شد و با موضوع: یلدا از نگاه من، نقاشی خلاق کشیدند.
رایانه
مدرس:
طاهری، سیده مونا
فعالیت:
امروز دانشآموزان با استفاده از PowerPoint یک پروژه تصویری درباره شاعران طراحی کردند. در این فعالیت، بچهها یاد گرفتند چگونه: از اشکال (Shapes) استفاده کنند متن و Text Box اضافه کنند تصاویر را وارد اسلاید کنند عناصر مختلف را بهدرستی در صفحه چیدمان کنند در پایان، هر دانشآموز یک اسلاید تصویری درباره یکی از شاعران ساخت و مهارت طراحی و ارائه خود را تقویت کرد
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
مرادی، معصومه
فعالیت:
به مناسبت جشن یلدا ساخت کاردستی و صحبت درباره شب یلدا در کلاس انجام شد.
1404/09/26
ریاضی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام و احترام ..
صفحه ی 70 کتاب درسی تدریس شد.
مرور ضرب انجام شد.
تکلیف:
دختر عزیزم ارمغان هفته شماره 12 انجام شود. طبق برنامه ی مطالعاتی دو درس اول ( درس 1 ، 2 ) حتما مطالعه شود .
برای روز شنبه 29 آذر دختران عزیزم لطفا کتاب های زیر را به همراه داشته باشند:
کتاب ریاضی آموزش پرورش - کتاب کار علوم - کتاب کار ریاضی
باتشکر
مطالعات اجتماعی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام .. درس دهم (نیازهای خانواده چگونه تامین می شود؟ ) تدریس شد.
هدیههای آسمان سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام.. درس هشتم تدریس شد.
متن ادبی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام..
گنجینه ی شماره 6 انجام شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
یک طرح نقاشی به تخته کلاس چسبانده و گ دانش آموزان صف میشوند و با ریتم اول موزیک حرکت ریتمیک 1 2 ، 1 2 3 ، دو ضرب روی پا و 3 ضرب دست میزنند و با ریتم بعدی موزیک به نوبت با مداد رنگی خود پای تخته آمده و سریع رنگ میکنند و وقتی ریتم موزیک تمام شد به انتهای صف رفته و دوباره این حرکات انجام میشود و نوبت نفر بعدی میشود.
اهداف آموزشی بازی ریتموگیم
1. تقویت درک و اجرای ریتم
افزایش توانایی تشخیص و اجرای الگوهای ریتمیک ساده و ترکیبی (دوضربی و سهضربی)
هماهنگی حرکات بدن با تغییرات ریتم موسیقی
2. رشد هماهنگی عصب-عضله
تقویت هماهنگی بین دست و پا در اجرای همزمان حرکات ریتمیک متفاوت
بهبود کنترل حرکتی ظریف در هنگام رنگآمیزی سریع و هدفمند
3. افزایش تمرکز و توجه پایدار
تقویت تمرکز شنیداری در تشخیص آغاز و پایان ریتم
افزایش توجه انتخابی هنگام تغییر فعالیت از حرکت ریتمیک به فعالیت بصری-حرکتی
4. تقویت سرعت پردازش و واکنش
افزایش سرعت تصمیمگیری و واکنش مناسب نسبت به تغییر ریتم موسیقی
تمرین پاسخدهی سریع و دقیق در زمان محدود
5. پرورش نظم فردی و رعایت نوبت
آموزش انتظار فعال در صف و رعایت ترتیب
تقویت مسئولیتپذیری فردی در چارچوب فعالیت گروهی
6. رشد مهارتهای اجتماعی و کار گروهی
تقویت همکاری غیرمستقیم در فعالیت جمعی
افزایش تحمل، صبوری و احترام به عملکرد دیگران
7. افزایش اعتمادبهنفس و جرأتورزی
ایجاد فرصت برای حضور فعال هر دانشآموز در جمع
تقویت احساس موفقیت از طریق مشارکت مؤثر در بازی
8. تقویت خلاقیت و بیان غیرکلامی
فراهمکردن بستر بیان خلاق از طریق رنگ، حرکت و ریتم
پیوند موسیقی، حرکت و هنرهای تجسمی در یک فعالیت یکپارچه
شطرنج
مدرس:
افضلی هرسیمی، گلاره
فعالیت:
آموزش حرکت قلعه و قوانین مربوط به آن انجام شد
1404/09/25
ریاضی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام و احترام..
صفحه ی 69 کتاب درسی تدریس شد. پرسش ضرب اعداد انجام شد.
صفحه ی97 ، 98 حل شد.
تکلیف:
دختر عزیزم .. لطفا صفحات 75 ، 76 درس هفتم از کتاب کار علوم انجام شود.
ضرب اعداد 2 تا 6 حتما بصورت عبارت ضرب و روش جمع تمرین شود.
برای روز چهارشنبه 26 آذر دختران عزیزم
لطفا کتاب های زیر را به همراه داشته باشند:
کتاب کار ریاضی
کتاب کار علوم
کتاب ریاضی
کتاب هدیه
کتاب اجتماعی
با تشکر از شما عزیزانم
علوم سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام.. کتاب کار علوم انجام شد
سواد مالی
مدرس:
کرمانشاهی، پریسا
فعالیت:
«سلام و احترام خدمت اولیای گرامی
امروز درس نهم تدریس شد و فعالیت کلاسی با مشارکت خوب دانشآموزان عزیز انجام گرفت. همچنین کلیپ مرتبط با درس در کلاس پخش شد.
با سپاس»
تکلیف:
لطفا فعالیت منزل مربوط به درس نهم انجام شود با سپاس از همراهیتون.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
مرادی، معصومه
فعالیت:
امروز فعالیت های زیر در کلاس انجام شد:
1-مرور دروس گذشته
2-پرسش و پاسخ از دخترهای عزیزم
3-تدریس قسمت های مختلف گیاه
4-انجام تمرینات صفحه 19
مهارت اجتماعی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
بوهای مطبوع و نامطبوع ، همچنین ارتباط آن با بهداشت فردی آموزش داده شد. نکات مرتبط با شنونده خوب که سال گذشته در اتیکت باید آموزش داده می شد ، یادآوری شد.