فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: ارکیده 3

ریاضی سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام.. ضرب عدد 3 ، با شکل و جمع آموزش داده شد.

علوم سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام.. درس هفتم ( نور و مشاهده ی اجسام) صفحات 62 ، 63 تدریس شد.

متن ادبی سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام.. سنجش پرلز انجام شد.
تکلیف: دختر عزیزم لطفا کتاب کار فارسی، صفحات 72 ، 73 انجام شود. لطفا بارگذاری شود. سپاس از همکاری شما

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی امروز درس هشتم با همراهی و مشارکت فعال بچه‌های عزیزم تدریس شد و فعالیت کلاسی مربوط به درس نیز به‌خوبی انجام گرفت. همچنین کلیپ آموزشی درس در کلاس بارگذاری شده است. از همکاری و همراهی همیشگی شما سپاسگزارم.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل مربوط به درس هشتم انجام شود با سپاس.

مهارت اجتماعی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: درباره فرهنگ و احترام به فرهنگ های مختلف صحبت شد .

ریاضی سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام و احترام.. صفحات 64 ، 65 کتاب آموزش و پرورش و ضرب عدد 2 با شکل توضیح و آموزش داده شد. کتاب کار صفحات 88 انجام شد.
تکلیف: دختر نازم لطفا ضرب عدد 2 را حفظ کن فردا پرسیده خواهد شد . اولیای گرامی سلام و عرض ادب، نمونه سؤالات تیمز جهت آمادگی برای ارزیابی روز چهارشنبه خدمتتان ارسال شد.

علوم سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام کتاب کار صفحه ی 62 کامل شد.

نگارش سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام.. صفحات 54 و 55 کتاب نگارش انجام شد .
تکلیف: دخترم صفحات 56 و 57 کتاب نگارش را تکمیل کن. اولیای عزیز نمونه سؤالات پرلز جهت ارزیابی فردا خدمتتان فرستاده شد. کتاب های مورد نیاز فردا در صورت حضوری شدن: کتاب ریاضی آموزش و پرورش ، کتاب علوم آموزش و پرورش، دفتر مشق. باتشکر

ورزش سوم

مدرس: باقرزاده، آیلار
فعالیت: دوشنبه 17 آذر رشته والیبال آشنایی با جابه جایی ها و دستکاری های والیبال تمرین پرش و پنجه زدن تمرین فرم صحیح پنجه زدن و دریافت کردن و پاس کاری کردن با یکدیگر

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: مرادی، معصومه
فعالیت: امروز فعالیت های زیر در کلاس انجام شد: 1-مرور دروس گذشته از ابتدای کتاب تا انتهای فصل یک از طریق پرسش و پاسخ

ریاضی سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام و احترام.. کتاب کار صفحات 83 ،84 انجام شد.
تکلیف: دختران عزیزم، کتاب کار ریاضی فصل چهارم صفحه ی 87 را با دقت پاسخ دهید.بارگذاری شود لطفا. الگوی 5 تا 5 تا ، 6 تا 6 تا، 7 تا 7 تا حتما حتما تمرین و حفظ شود. در صورت حضوری شدن مدارس، برای فردا فقط کتاب های نگارش، کتاب کار ریاضی، ریاضی آموزش و پرورش و کتاب کار علوم همراه شما باشد. متشکرم از همکاری شما

فارسی سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام.. درس نهم ( بوی نرگس) از صفحه ی 74 تا 78 تدریس شد. نکات دستوری آموزش داده شد.

مهارت زندگی

مدرس: اسماعیلی، نرگس
فعالیت: موضوع: همدلی(احترام گذاشتن) در این جلسه دانش آموزان یاد گرفتند با توجه به تفاوت های فردی چگونه می توانند در موقعیت های مختلف و در رابطه با افراد مختلف همدلی کرده و به شکل مناسبی احترام بگذارند.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم لطفا فعالیت صفحه ی 27 کتاب مهارت های زندگی را تکمیل کنید و در پرتال ارسال کنید. ممنونم.

زیبانویسی

مدرس: بایی لاشکی، زینب
فعالیت: حرف لام درصفحات 26و27 تدریس شد
تکلیف: صفحات 26و27 تمرین وتکمیل شود دانش آموزان که کتاب نداشتند از کلمات زیر پنج بار بنویسند آلودگی گل لباس دل سال اشغال

ریاضی سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام و احترام.. شروع فصل چهارم، صفحات 61، 62، 63 تدریس شد.
تکلیف: دختر عزیزم لطفا الگوی 2 تا 2 تا را تا عدد 20 ، الگوی 3 تا 3 را تا عدد 30 و الگوی 4 تا 4 تا را تا عدد 40 حفظ کن حتما. صفحه 53 کتاب نگارش تکمیل شود. بارگذاری شود لطفا باتشکر

علوم سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام.. کتاب کار درس ششم صفحات 61 ، 62 تکمیل شد. پرسش کلاسی انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: صادقی، فاطمه
فعالیت: باسلام.. درس نهم ( بوی نرگس) تا قسمتی از صفحه ی 74 تدریس شد. جعبه ی کلمات درس تکمیل شد.

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: دانش آموزان یک شی یا یک حلقه که دور آن بتوانند بچرخند روی زمین گذاشته و با شمارش 1 2 3 4 ، که با ریتم 1 2 ضرب روی پا و با ریتم 3 4 ضرب دست است . با نشان دادن کارت های که شکل آدمک با حرکات مختلف است در ریتم دوم موزیک حرکات را انجام میدهند. اهداف بازی ریتم و حرکت 1.تقویت دقت ریتمیک دانش‌آموزان با هماهنگ کردن قدم‌ها و ضربات دست با شمارش‌های 1-2-3-4، توانایی حفظ ریتم ثابت را تمرین می‌کنند. 2.توسعه هماهنگی حرکتی بدن این فعالیت، مهارت هماهنگ‌سازی بخش‌های مختلف بدن با الگوهای ریتمی مشخص را تقویت می‌کند. 3.بهبود یکپارچگی شنوایی-حرکتی دانش‌آموزان با گوش دادن به شمارش و موسیقی و تبدیل آن به حرکت، واکنش حرکتی مناسب نسبت به محرک‌های شنیداری را می‌آموزند. 4.تقویت واکنش بینایی-حرکتی با مشاهده کارت‌های حرکتی و اجرای آن‌ها در ریتم دوم موسیقی، توانایی تفسیر سریع نشانه‌های بصری و تبدیل آن به حرکت تقویت می‌شود. 5.افزایش تمرکز و سرعت واکنش این بازی دانش‌آموزان را ملزم می‌کند که هم‌زمان ریتم را حفظ کرده و به نشانه‌های بصری در لحظه پاسخ دهند. 6.تقویت مشارکت گروهی و آگاهی فضایی حرکت کردن به دور یک حلقه یا شیء روی زمین، مهارت استفاده صحیح از فضا و هماهنگی با سایر اعضای گروه را افزایش می‌دهد. 7.پرورش خلاقیت و بیان حرکتی استفاده از کارت‌های حرکتی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا موسیقی را با حرکات متنوع و خلاقانه بیان کنند.
تکلیف: طراحی موزیکوگرام با آهنگ cross dance
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: