1404/09/18
ریاضی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام.. ضرب عدد 3 ، با شکل و جمع آموزش داده شد.
علوم سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام.. درس هفتم ( نور و مشاهده ی اجسام) صفحات 62 ، 63 تدریس شد.
متن ادبی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام.. سنجش پرلز انجام شد.
تکلیف:
دختر عزیزم لطفا کتاب کار فارسی، صفحات 72 ، 73 انجام شود. لطفا بارگذاری شود.
سپاس از همکاری شما
سواد مالی
مدرس:
کرمانشاهی، پریسا
فعالیت:
سلام و احترام خدمت اولیای گرامی
امروز درس هشتم با همراهی و مشارکت فعال بچههای عزیزم تدریس شد و فعالیت کلاسی مربوط به درس نیز بهخوبی انجام گرفت. همچنین کلیپ آموزشی درس در کلاس بارگذاری شده است.
از همکاری و همراهی همیشگی شما سپاسگزارم.
تکلیف:
لطفا فعالیت منزل مربوط به درس هشتم انجام شود با سپاس.
مهارت اجتماعی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
درباره فرهنگ و احترام به فرهنگ های مختلف صحبت شد .
1404/09/17
ریاضی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام و احترام.. صفحات 64 ، 65 کتاب آموزش و پرورش و ضرب عدد 2 با شکل توضیح و آموزش داده شد.
کتاب کار صفحات 88 انجام شد.
تکلیف:
دختر نازم لطفا ضرب عدد 2 را حفظ کن فردا پرسیده خواهد شد . اولیای گرامی سلام و عرض ادب، نمونه سؤالات تیمز جهت آمادگی برای ارزیابی روز چهارشنبه خدمتتان ارسال شد.
علوم سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام کتاب کار صفحه ی 62 کامل شد.
نگارش سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام.. صفحات 54 و 55 کتاب نگارش انجام شد .
تکلیف:
دخترم صفحات 56 و 57 کتاب نگارش را تکمیل کن.
اولیای عزیز نمونه سؤالات پرلز جهت ارزیابی فردا خدمتتان فرستاده شد.
کتاب های مورد نیاز فردا در صورت حضوری شدن: کتاب ریاضی آموزش و پرورش ، کتاب علوم آموزش و پرورش، دفتر مشق. باتشکر
ورزش سوم
مدرس:
باقرزاده، آیلار
فعالیت:
دوشنبه 17 آذر
رشته والیبال
آشنایی با جابه جایی ها و دستکاری های والیبال
تمرین پرش و پنجه زدن
تمرین فرم صحیح پنجه زدن و دریافت کردن و پاس کاری کردن با یکدیگر
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
مرادی، معصومه
فعالیت:
امروز فعالیت های زیر در کلاس انجام شد:
1-مرور دروس گذشته از ابتدای کتاب تا انتهای فصل یک از طریق پرسش و پاسخ
1404/09/16
ریاضی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام و احترام.. کتاب کار صفحات 83 ،84 انجام شد.
تکلیف:
دختران عزیزم، کتاب کار ریاضی فصل چهارم صفحه ی 87 را با دقت پاسخ دهید.بارگذاری شود لطفا.
الگوی 5 تا 5 تا ، 6 تا 6 تا، 7 تا 7 تا حتما حتما تمرین و حفظ شود.
در صورت حضوری شدن مدارس، برای فردا فقط کتاب های نگارش، کتاب کار ریاضی، ریاضی آموزش و پرورش و کتاب کار علوم همراه شما باشد.
متشکرم از همکاری شما
فارسی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام.. درس نهم ( بوی نرگس) از صفحه ی 74 تا 78 تدریس شد. نکات دستوری آموزش داده شد.
مهارت زندگی
مدرس:
اسماعیلی، نرگس
فعالیت:
موضوع: همدلی(احترام گذاشتن)
در این جلسه دانش آموزان یاد گرفتند با توجه به تفاوت های فردی چگونه می توانند در موقعیت های مختلف و در رابطه با افراد مختلف همدلی کرده و به شکل مناسبی احترام بگذارند.
تکلیف:
دانش آموزان عزیزم لطفا فعالیت صفحه ی 27 کتاب مهارت های زندگی را تکمیل کنید و در پرتال ارسال کنید. ممنونم.
زیبانویسی
مدرس:
بایی لاشکی، زینب
فعالیت:
حرف لام درصفحات 26و27 تدریس شد
تکلیف:
صفحات 26و27 تمرین وتکمیل شود
دانش آموزان که کتاب نداشتند از کلمات زیر پنج بار بنویسند
آلودگی گل لباس دل سال اشغال
1404/09/15
ریاضی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام و احترام..
شروع فصل چهارم، صفحات 61، 62، 63 تدریس شد.
تکلیف:
دختر عزیزم لطفا الگوی 2 تا 2 تا را تا عدد 20 ، الگوی 3 تا 3 را تا عدد 30 و الگوی 4 تا 4 تا را تا عدد 40 حفظ کن حتما.
صفحه 53 کتاب نگارش تکمیل شود. بارگذاری شود لطفا
باتشکر
علوم سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام.. کتاب کار درس ششم صفحات 61 ، 62 تکمیل شد.
پرسش کلاسی انجام شد.
فارسی سوم
مدرس:
صادقی، فاطمه
فعالیت:
باسلام.. درس نهم ( بوی نرگس) تا قسمتی از صفحه ی 74 تدریس شد. جعبه ی کلمات درس تکمیل شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
دانش آموزان یک شی یا یک حلقه که دور آن بتوانند بچرخند روی زمین گذاشته و با شمارش 1 2 3 4 ، که با ریتم 1 2 ضرب روی پا و با ریتم 3 4 ضرب دست است .
با نشان دادن کارت های که شکل آدمک با حرکات مختلف است در ریتم دوم موزیک حرکات را انجام میدهند.
اهداف بازی ریتم و حرکت
1.تقویت دقت ریتمیک
دانشآموزان با هماهنگ کردن قدمها و ضربات دست با شمارشهای 1-2-3-4، توانایی حفظ ریتم ثابت را تمرین میکنند.
2.توسعه هماهنگی حرکتی بدن
این فعالیت، مهارت هماهنگسازی بخشهای مختلف بدن با الگوهای ریتمی مشخص را تقویت میکند.
3.بهبود یکپارچگی شنوایی-حرکتی
دانشآموزان با گوش دادن به شمارش و موسیقی و تبدیل آن به حرکت، واکنش حرکتی مناسب نسبت به محرکهای شنیداری را میآموزند.
4.تقویت واکنش بینایی-حرکتی
با مشاهده کارتهای حرکتی و اجرای آنها در ریتم دوم موسیقی، توانایی تفسیر سریع نشانههای بصری و تبدیل آن به حرکت تقویت میشود.
5.افزایش تمرکز و سرعت واکنش
این بازی دانشآموزان را ملزم میکند که همزمان ریتم را حفظ کرده و به نشانههای بصری در لحظه پاسخ دهند.
6.تقویت مشارکت گروهی و آگاهی فضایی
حرکت کردن به دور یک حلقه یا شیء روی زمین، مهارت استفاده صحیح از فضا و هماهنگی با سایر اعضای گروه را افزایش میدهد.
7.پرورش خلاقیت و بیان حرکتی
استفاده از کارتهای حرکتی به دانشآموزان کمک میکند تا موسیقی را با حرکات متنوع و خلاقانه بیان کنند.
تکلیف:
طراحی موزیکوگرام با آهنگ cross dance