1404/08/24
ریاضی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
با سلام و احترام
امروز تم 8 از کتاب ریاضی زنبوری تدریس شد .
و دو صفحه ازتمرینهای آن در کلاس درس انجام شد .
ارزشیابی ریاضی انجام شد .
تکلیف:
لطفا از کتاب نهنگی که به منزل ارسال شده دخترانم بعنوان تکلیف شب ص 57 و 58 و 59 را انجام دهند .
نگارش اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
از کتاب درختی ص آخر تمرین ، نشانه ی ت
در کلاس انجام شد .
تکلیف:
لطفا دخترانم امروز در منزل ،
یک صفحه ی کامل دیکته شب بنویسند و جدول ترکیب
روانخوانی کار شود .
ضمنا ، در جلسه ی والدین فردا ، منتطر هستم که روی ماه تک تک مامانهای گل و عزیز را ببینم .
حتما حتما مامانها در این جلسه حضور پیدا کنند و غیبت نداشته باشند .
قبلا از این که به موقع و سر وقت در جلسه حضور پیدا می کنید. و کاغذ و قلم برای برداشتن مطالب جلسه به همراه دارید .
بی نهایت سپاس گزارم
بازهم تاکید می نمایم در جلسه فردا مامانهای گل
غیبت نکنند .
هنر اول
مدرس:
فقیه، فرناز
فعالیت:
نقاشی نمایشگاه تکمیل شد.
بازیهای پیشدبستانی و دبستانی
مدرس:
والیزاده، یکتا
فعالیت:
«مینیفوتبال در ساختار Small-Sided Games فرصتی است برای تقویت تصمیمگیری سریع، همکاری تیمی و کنترل توپ. در این مرحله، کودکان با فضاهای کوچکتر، لمس توپ بیشتر و درگیری هدفمند، مهارتهای بنیادی فوتبال را بهصورت کاربردی و لذتبخش تجربه میکنند.»
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
بازی 1:
حلقه ها را به صورت یک دایره چیده ودانش آموزان دور هر حلقه کنارش می ایستند و داخل هر حلقه دو کاپ گیم میگذاریم و دانش آموزان با ریتم موزیک 1 2 3 4 ، چهار قدم برداشته تا به حلقه دیگر برسند و با ریتم بعدی موزیک نشسته و با گفتن 1 ، 2 و 1 2 3 دو بار کاپ گیم را روی زمین زده و با 1 2 3 دو کاپ گیم را به هم میزنند و همینکار تا آخر تکرار میشود.
اهداف آموزشی و تربیتی بازی 1 در کلاس ریتموگیم
1.تقویت درک ریتم و ضربآهنگ
این بازی به دانشآموزان کمک میکند تا شمارش ریتمهای پایه (1،2،3،4) را در حین حرکت و انجام فعالیتهای هماهنگشده تجربه کرده و توانایی پایبندی به ضرب را تقویت کنند.
2.افزایش هماهنگی حرکتی-شنیداری
ترکیب حرکت در فضای دایره، توقف در ریتم مشخص و اجرای الگوهای ضربهزدن با کاپگیم باعث بهبود هماهنگی میان شنوایی، حرکت و اجرای عملی میشود.
3.توسعه مهارتهای حرکتی درشت و ظریف
قدمبرداری منظم روی ریتم (مهارت درشت) و ضربهزدن دقیق کاپگیم روی زمین و به یکدیگر (مهارت ظریف)، هر دو در این فعالیت تمرین میشوند.
4.افزایش تمرکز و توجه پایدار
دانشآموزان برای اجرای صحیح توالی حرکات و ضربهها باید به ریتم موسیقی و تغییرات آن توجه دقیق داشته باشند، که موجب تقویت تمرکز میشود.
5.تقویت مهارتهای گروهی و یادگیری مشارکتی
حرکت گروهی در یک حلقه، رعایت نوبت، هماهنگی با همکلاسیها و حفظ نظم جمعی، مهارتهای تعامل اجتماعی و همکاری را ارتقا میدهد.
6.تقویت حافظه شنیداری و حرکتی
تکرار الگوهای ریتمیک و حرکتی به شکل متوالی، موجب تقویت حافظه توالی و یادسپاری ساختارهای ریتمیک میشود.
7.افزایش اعتمادبهنفس در اجرا
اجرای هماهنگ فعالیتها در یک محیط حمایتی و مشارکتی، به دانشآموزان کمک میکند تا اعتمادبهنفس بیشتری در اجرای ریتم و حرکات داشته باشند.
بازی 2 : تمرین اجرای صف صبحگاهی آذر
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
علیزاده، نیلوفر
فعالیت:
امروز در کلاس تمرین نوشتن اعداد 6 تا 10 تدریس شد و در دفتر های زبان نوشتیم
تکلیف:
دختر های گلم در دفتر های زبان از عدد 1 تا 10 پنج خط بنویسید
1404/08/21
ریاضی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
با سلام و احترام
ازکتاب ریاضی زنبوری تا آخر تم 7 تمرینها انجام شد.
از کتاب نهنگی تمرینهای ریاضی تا پایان تم 7
در کلاس درس انجام شد .
علوم اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
از کتاب علوم فصل چهارم دنیای جانوران ، تا پایان ص 37 کتاب کار علوی تدریس شد .
فارسی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
ضمن سپاس از والدین دیبای عزیزم که وسایل گیفت و خوراکی تدریس نشانه ی ت را ارسال کرده بودند.
به اطلاع می رسانم برای هفته ی آینده روز یکشنبه نشانه ی ر تدریس می شود .، که مامان لیانا جان آماده باشند.
و روز سه شنبه نشانه ی ن تدریس می شود که مامان الینا جان آمادگی ارسال وسایل نشانه ی تدریس ن را داشته باشند .
لطفا وسایل تدریس در روزهای مشخص شده ابتدای صبح تزئین شده به همراه دخترم به مدرسه ارسال شود و تحویل خانم طوسی داده شود .
نگارش اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
با سلام و احترام
حل صفحه ی دوم از تمرینهای نشانه ی ت
در کتاب درختی انجام شد .
تکلیف:
لطفا در منزل از کتاب گرگی که ارسال شده است .
تمرین ص 69 و ص 70 انجام شود .
و ارمغان شماره 7 به صورت کامل انجام شود .
دیکته و روانخوانی از کلمه ها و جمله های او و س و ت کار شود .
در انتهای دیکته دخترانم حتما جدول ترکیب بنویسند .
آخر هفته ی همه ی شما عزیزان به شادی و آرامش 8
قرآن اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
جمع خوانی سوره های کوچک قرآن در کلاس درس انجام شد .
ورزش اول
مدرس:
باقرزاده، آیلار
فعالیت:
چهارشنبه 21آبان
تقسیم بندی در دو تیم مختلف و شروع بازی اصلی فوتبال به صورت زمین کوچک در تمام پست های اصلی بازی فوتبال (و مدافع مهاجم و دروازهبان ...)
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
علیزاده، نیلوفر
فعالیت:
امروز در کلاس حواشی پنجگانه تدریس شد
شطرنج
مدرس:
افضلی هرسیمی، گلاره
فعالیت:
تکالیف دانش آموزان چک شد .
درس های قبل مرور شد .
حرکت مهره اسب آموزش داده شد.
تکلیف:
صفحه 9 و 10
1404/08/20
فارسی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
تدریس نشانه ی ت همراه باقصه ی جشن تولد
وبرگزاری مسابقه ی ماست خوری
تکرار و تمرین روانخوانی کلمه های این نشانه
تکلیف:
لطفا در منزل ، تکرار و تمرین روانخوانی این نشانه از کتاب کلمه های کو چولو انجام شود .
نگارش اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
از کتاب درختی ، اولین صفحه ی این تمرین در کلاس انجام شد .
از کتاب گرگی فارسی تمرین ص 67 و ص 68 از این نشانه تمرین شد .
تکلیف:
لطفا در منزل از روی سرمشق ها دخترانم بنویسند .
روانخوانی تمرین کنند .
دیکته شب
در انتهای دیکته شب جدول ترکیب کارشود.
املا اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
جنع خوانی سوره های کوچک قرآن انجام شد .
استعداد فضایی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
ارزشیابی استعداد فضایی انجام شد .
مهارت اجتماعی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
نحوه صحیح نشستن آموزش داده شد. در کلاس با موسیقی بازی انجام شد تا بچه ها روش درست نشستن را یاد بگیرند.
1404/08/19
ریاضی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
از کتاب ریاضی زنبوری
تم 7 آموزش داده شد . و دو صفحه از تمرینهای آن درکتاب انجام شد .
تکلیف:
امروز از کتاب نهنگی که به منزل ارسال شده دخترانم لطفا از تم 7 تمرینهای ص 50و ص 51و ص 52 را حل نمایند .
فارسی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
باسلام و احترام
امروز ارزشیابی فارسی انجام شد .
ضمن سپاس از والدین دخترقشنگم ویانا جان
که وسایل گیفت و خوراکی تدریس را ارسال کرده بودند .
از والدین دخترم دیبا جان تقاضا دارم . وسایل گیفت و نشانه ی تدریس نشانه ی ت را فردا صبح اول وقت تحویل خانم طوسی دهند.
فردا نشانه ی ت تدریس می شود .
لطفا دخترانم غیبت نکنند .
و امشب روانخوانی از کلمه ها و جمله های نشانه ی او را تمرین کنند .
تکلیف:
لطفا در منزل دخترانم گلم از نشانه ی او و س از کتاب کلمه های کوچولو روانخوانی تمرین کنند .
نگارش اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
انجام دوصفحه ی آخر از تمرین های نشانه ی او
در کتاب درختی انجام شد .
از کتاب تمرین گرگی تمرینهای مربوط به نشانه ی
س دوصفحه ی آخر در کلاس درس انجام شد .
تکلیف:
در دفتر مشق برای صدا کشی کلمه ها امروز دخترانم سرمشق دارند که آنها را انجام دهند .
والدین عزیز تمرین امروز نمونه ای از تمرین بیشتر صداکشی هست .
در صورتیکه هر کدام از دخترانم از این به بعد
در صداکشی کلمه ها اشکال داشتند .
می توانید پایان دیکته شب ها هر بار سه تا چهار کلمه را به صلاحدید خود سرمشق دهید .
تا تمرین و تکرار کنند .
امشب دیکته شب از کلمه های نشانه ی س و او
در حد سه خط بنویسند .
قرآن اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
جمع خوانی سوره های کوچک قرآن در کلاس درس انجام شد .
سواد مالی
مدرس:
کرمانشاهی، پریسا
فعالیت:
با سلام خدمت اولیای گرامی
درس ششم تدریس گردید. فعالیت کلاسی با مشارکت فعال دانشآموزان انجام شد و کلیپ آموزشی مربوط به این درس در کلاس بارگذاری شده است.
تکلیف:
لطفا فعالیت منزل مربوط به درس ششم انجام شودو قصه یک روز در بانک در گروه گذاشته میشود.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
علیزاده، نیلوفر
فعالیت:
امروز مرور مطالب گفته شده را داشتیم و همچنین تمرین های کتاب را حل کردیم
1404/08/18
ریاضی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
از کتاب زنبوری ریاضی تم 7 آموزش داده شد .
و دخترانم تمرینهای دو صفحه ی اول از این تم را در کتاب انجام دادند .
فارسی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
با سلام و احترام
آموزش نشانه ی او ، همراه با دفنوازی و قصه و شعر خوانی ، برای این نشانه انجام شد .
تکلیف:
روانخوانی کلمه های این نشانه از کتاب کلمه کو چولو در کلاس تکرار و تمرین گردید .
لطفا در منزل جدول ترکیب و روانخوانی از کلمه های این درس کار شود .
پرسش کلاسی از ابتدای کتاب کلمه کوچولو تا پایان نشانه س از تک تک بچه ها انجام شد .
فردا مجدد پرسش کلاسی خواهم داشت .
نگارش اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
از کتاب درختی صفحه اول تمرین این نشانه را دخترانم در کلاس انجام دادند .
از کتاب گرگی فارسی تمرینهای نشانه ی او در کلاس ص 63 و ص 64 در کلاس برای یادگیری بهتر درس انجام شد .
تکلیف:
لطفا در منزل ، از روی سرمشقهای دفتر مشق دخترم با خط خوانا بنویسد .
دیکته شب کارشود .
عزیزان ، برای دیکته شب ها چون دخترانم ، در آغاز یاد گیری هستند . نیاز هست که شما والدین بزرگوار با هجی کردن و صدا کشی به دخترانم دیکته
بگویید .انتظار نداشته باشید که تا کلمه را می گویید بتواند کامل بنویسد .
از اینکه صبوری می کنید و با من همراه هستید
ازشما سپاس گزارم
نوشتن دیکته مانند روانخوانی زمان بر هست .
برای یک دیکته ی بی غلط ابتدا دخترانم
می بایست در جدول ترکیب نشانه ها
و سپس خواندن کلمه ها مهارت پیدا کنند تا
در مرحله ی آخر بتوانند دیکته بنویسند .
بنابر این روانخوانی بخش مهم یاد گیری هست
و هر روز در کلاس درس تکرار و تمرین می شود .
در منزل هم تکرار و تمرین داشته باشند .
قرآن اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
سوره های حمد و توحید در کلاس به صورت گروهی جمع خوانی شد .
مهارت زندگی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
درس 5 تدریس شد، تمرین صفحه 24 انجام شد. درباره شناخت خود ( توانایی ها ، علایق ، اخلاق و ظاهر ) صحبت کردیم.
تکلیف:
چیزی که در آن استعداد یا توانایی دارید یا چیزی که به آن علاقه دارید را بکشید .