فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام امروز تم 8 از کتاب ریاضی زنبوری تدریس شد . و دو صفحه ازتمرینهای آن در کلاس درس انجام شد . ارزشیابی ریاضی انجام شد .
تکلیف: لطفا از کتاب نهنگی که به منزل ارسال شده دخترانم بعنوان تکلیف شب ص 57 و 58 و 59 را انجام دهند .

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب درختی ص آخر تمرین ، نشانه ی ت در کلاس انجام شد .
تکلیف: لطفا دخترانم امروز در منزل ، یک صفحه ی کامل دیکته شب بنویسند و جدول ترکیب روانخوانی کار شود . ضمنا ، در جلسه ی والدین فردا ، منتطر هستم که روی ماه تک تک مامانهای گل و عزیز را ببینم . حتما حتما مامانها در این جلسه حضور پیدا کنند و غیبت نداشته باشند . قبلا از این که به موقع و سر وقت در جلسه حضور پیدا می کنید. و کاغذ و قلم برای برداشتن مطالب جلسه به همراه دارید . بی نهایت سپاس گزارم بازهم تاکید می نمایم در جلسه فردا مامانهای گل غیبت نکنند .

هنر اول

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: نقاشی نمایشگاه تکمیل شد.

بازی‌های پیش‌دبستانی و دبستانی

مدرس: والیزاده، یکتا
فعالیت: «مینی‌فوتبال در ساختار Small-Sided Games فرصتی است برای تقویت تصمیم‌گیری سریع، همکاری تیمی و کنترل توپ. در این مرحله، کودکان با فضاهای کوچک‌تر، لمس توپ بیشتر و درگیری هدفمند، مهارت‌های بنیادی فوتبال را به‌صورت کاربردی و لذت‌بخش تجربه می‌کنند.»

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: بازی 1: حلقه ها را به صورت یک دایره چیده و‌دانش آموزان دور هر حلقه کنارش می ایستند و داخل هر حلقه دو کاپ گیم میگذاریم و دانش آموزان با ریتم موزیک 1 2 3 4 ، چهار قدم برداشته تا به حلقه دیگر برسند و با ریتم بعدی موزیک نشسته و با گفتن 1 ، 2 و 1 2 3 دو بار کاپ گیم را روی زمین زده و با 1 2 3 دو کاپ گیم را به هم میزنند و همین‌کار تا آخر تکرار میشود. اهداف آموزشی و تربیتی بازی 1 در کلاس ریتم‌وگیم 1.تقویت درک ریتم و ضرب‌آهنگ این بازی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا شمارش ریتم‌های پایه (1،2،3،4) را در حین حرکت و انجام فعالیت‌های هماهنگ‌شده تجربه کرده و توانایی پایبندی به ضرب را تقویت کنند. 2.افزایش هماهنگی حرکتی-شنیداری ترکیب حرکت در فضای دایره، توقف در ریتم مشخص و اجرای الگوهای ضربه‌زدن با کاپ‌گیم باعث بهبود هماهنگی میان شنوایی، حرکت و اجرای عملی می‌شود. 3.توسعه مهارت‌های حرکتی درشت و ظریف قدم‌برداری منظم روی ریتم (مهارت درشت) و ضربه‌زدن دقیق کاپ‌گیم روی زمین و به یکدیگر (مهارت ظریف)، هر دو در این فعالیت تمرین می‌شوند. 4.افزایش تمرکز و توجه پایدار دانش‌آموزان برای اجرای صحیح توالی حرکات و ضربه‌ها باید به ریتم موسیقی و تغییرات آن توجه دقیق داشته باشند، که موجب تقویت تمرکز می‌شود. 5.تقویت مهارت‌های گروهی و یادگیری مشارکتی حرکت گروهی در یک حلقه، رعایت نوبت، هماهنگی با هم‌کلاسی‌ها و حفظ نظم جمعی، مهارت‌های تعامل اجتماعی و همکاری را ارتقا می‌دهد. 6.تقویت حافظه شنیداری و حرکتی تکرار الگوهای ریتمیک و حرکتی به شکل متوالی، موجب تقویت حافظه توالی و یادسپاری ساختارهای ریتمیک می‌شود. 7.افزایش اعتمادبه‌نفس در اجرا اجرای هماهنگ فعالیت‌ها در یک محیط حمایتی و مشارکتی، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا اعتمادبه‌نفس بیشتری در اجرای ریتم و حرکات داشته باشند. بازی 2 : تمرین اجرای صف صبحگاهی آذر

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز در کلاس تمرین نوشتن اعداد 6 تا 10 تدریس شد و در دفتر های زبان نوشتیم
تکلیف: دختر های گلم در دفتر های زبان از عدد 1 تا 10 پنج خط بنویسید

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام ازکتاب ریاضی زنبوری تا آخر تم 7 تمرینها انجام شد. از کتاب نهنگی تمرین‌های ریاضی تا پایان تم 7 در کلاس درس انجام شد .

علوم اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب علوم فصل چهارم دنیای جانوران ، تا پایان ص 37 کتاب کار علوی تدریس شد .

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: ضمن سپاس از والدین دیبای عزیزم که وسایل گیفت و خوراکی تدریس نشانه ی ت را ارسال کرده بودند. به اطلاع می رسانم برای هفته ی آینده روز یکشنبه نشانه ی ر تدریس می شود .، که مامان لیانا جان آماده باشند. و روز سه شنبه نشانه ی ن تدریس می شود که مامان الینا جان آمادگی ارسال وسایل نشانه ی تدریس ن را داشته باشند . لطفا وسایل تدریس در روزهای مشخص شده ابتدای صبح تزئین شده به همراه دخترم به مدرسه ارسال شود و تحویل خانم طوسی داده شود .

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام حل صفحه ی دوم از تمرین‌های نشانه ی ت در کتاب درختی انجام شد .
تکلیف: لطفا در منزل از کتاب گرگی که ارسال شده است . تمرین ص 69 و ص 70 انجام شود . و ارمغان شماره 7 به صورت کامل انجام شود . دیکته و روانخوانی از کلمه ها و جمله های او و س و ت کار شود . در انتهای دیکته دخترانم حتما جدول ترکیب بنویسند . آخر هفته ی همه ی شما عزیزان به شادی و آرامش 8

قرآن اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: جمع خوانی سوره های کوچک قرآن در کلاس درس انجام شد .

ورزش اول

مدرس: باقرزاده، آیلار
فعالیت: چهارشنبه 21آبان تقسیم بندی در دو تیم مختلف و شروع بازی اصلی فوتبال به صورت زمین کوچک در تمام پست های اصلی بازی فوتبال (و مدافع مهاجم و دروازه‌بان ...)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز در کلاس حواشی پنجگانه تدریس شد

شطرنج

مدرس: افضلی هرسیمی، گلاره
فعالیت: تکالیف دانش آموزان چک شد . درس های قبل مرور شد . حرکت مهره اسب آموزش داده شد.
تکلیف: صفحه 9 و 10

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: تدریس نشانه ی ت همراه باقصه ی جشن تولد وبرگزاری مسابقه ی ماست خوری تکرار و تمرین روانخوانی کلمه های این نشانه
تکلیف: لطفا در منزل ، تکرار و تمرین روانخوانی این نشانه از کتاب کلمه های کو چولو انجام شود .

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب درختی ، اولین صفحه ی این تمرین در کلاس انجام شد . از کتاب گرگی فارسی تمرین ص 67 و ص 68 از این نشانه تمرین شد .
تکلیف: لطفا در منزل از روی سرمشق ها دخترانم بنویسند . روانخوانی تمرین کنند . دیکته شب در انتهای دیکته شب جدول ترکیب کارشود.

املا اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: جنع خوانی سوره های کوچک قرآن انجام شد .

استعداد فضایی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: ارزشیابی استعداد فضایی انجام شد .

مهارت اجتماعی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: نحوه صحیح نشستن آموزش داده شد. در کلاس با موسیقی بازی انجام شد تا بچه ها روش درست نشستن را یاد بگیرند.

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب ریاضی زنبوری تم 7 آموزش داده شد . و دو صفحه از تمرین‌های آن درکتاب انجام شد .
تکلیف: امروز از کتاب نهنگی که به منزل ارسال شده دخترانم لطفا از تم 7 تمرین‌های ص 50و ص 51و ص 52 را حل نمایند .

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: باسلام و احترام امروز ارزشیابی فارسی انجام شد . ضمن سپاس از والدین دخترقشنگم ویانا جان که وسایل گیفت و خوراکی تدریس را ارسال کرده بودند . از والدین دخترم دیبا جان تقاضا دارم . وسایل گیفت و نشانه ی تدریس نشانه ی ت را فردا صبح اول وقت تحویل خانم طوسی دهند. فردا نشانه ی ت تدریس می شود . لطفا دخترانم غیبت نکنند . و امشب روانخوانی از کلمه ها و جمله های نشانه ی او را تمرین کنند .
تکلیف: لطفا در منزل دخترانم گلم از نشانه ی او و س از کتاب کلمه های کوچولو روانخوانی تمرین کنند .

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: انجام دوصفحه ی آخر از تمرین های نشانه ی او در کتاب درختی انجام شد . از کتاب تمرین گرگی تمرین‌های مربوط به نشانه ی س دوصفحه ی آخر در کلاس درس انجام شد .
تکلیف: در دفتر مشق برای صدا کشی کلمه ها امروز دخترانم سرمشق دارند که آنها را انجام دهند . والدین عزیز تمرین امروز نمونه ای از تمرین بیشتر صداکشی هست . در صورتیکه هر کدام از دخترانم از این به بعد در صداکشی کلمه ها اشکال داشتند . می توانید پایان دیکته شب ها هر بار سه تا چهار کلمه را به صلاحدید خود سرمشق دهید . تا تمرین و تکرار کنند . امشب دیکته شب از کلمه های نشانه ی س و او در حد سه خط بنویسند .

قرآن اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: جمع خوانی سوره های کوچک قرآن در کلاس درس انجام شد .

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی درس ششم تدریس گردید. فعالیت کلاسی با مشارکت فعال دانش‌آموزان انجام شد و کلیپ آموزشی مربوط به این درس در کلاس بارگذاری شده است.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل مربوط به درس ششم انجام شودو قصه یک روز در بانک در گروه گذاشته می‌شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز مرور مطالب گفته شده را داشتیم و همچنین تمرین های کتاب را حل کردیم

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب زنبوری ریاضی تم 7 آموزش داده شد . و دخترانم تمرین‌های دو صفحه ی اول از این تم را در کتاب انجام دادند .

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام آموزش نشانه ی او ، همراه با دفنوازی و قصه و شعر خوانی ، برای این نشانه انجام شد .
تکلیف: روانخوانی کلمه های این نشانه از کتاب کلمه کو چولو در کلاس تکرار و تمرین گردید . لطفا در منزل جدول ترکیب و روانخوانی از کلمه های این درس کار شود . پرسش کلاسی از ابتدای کتاب کلمه کوچولو تا پایان نشانه س از تک تک بچه ها انجام شد . فردا مجدد پرسش کلاسی خواهم داشت .

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب درختی صفحه اول تمرین این نشانه را دخترانم در کلاس انجام دادند . از کتاب گرگی فارسی تمرین‌های نشانه ی او در کلاس ص 63 و ص 64 در کلاس برای یادگیری بهتر درس انجام شد .
تکلیف: لطفا در منزل ، از روی سرمشقهای دفتر مشق دخترم با خط خوانا بنویسد . دیکته شب کارشود . عزیزان ، برای دیکته شب ها چون دخترانم ، در آغاز یاد گیری هستند . نیاز هست که شما والدین بزرگوار با هجی کردن و صدا کشی به دخترانم دیکته بگویید .انتظار نداشته باشید که تا کلمه را می گویید بتواند کامل بنویسد . از اینکه صبوری می کنید و با من همراه هستید ازشما سپاس گزارم نوشتن دیکته مانند روانخوانی زمان بر هست . برای یک دیکته ی بی غلط ابتدا دخترانم می بایست در جدول ترکیب نشانه ها و سپس خواندن کلمه ها مهارت پیدا کنند تا در مرحله ی آخر بتوانند دیکته بنویسند . بنابر این روانخوانی بخش مهم یاد گیری هست و هر روز در کلاس درس تکرار و تمرین می شود . در منزل هم تکرار و تمرین داشته باشند .

قرآن اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: سوره های حمد و توحید در کلاس به صورت گروهی جمع خوانی شد .

مهارت زندگی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: درس 5 تدریس شد، تمرین صفحه 24 انجام شد. درباره شناخت خود ( توانایی ها ، علایق ، اخلاق و ظاهر ) صحبت کردیم.
تکلیف: چیزی که در آن استعداد یا توانایی دارید یا چیزی که به آن علاقه دارید را بکشید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: