فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام آموزش تم 5 و حل دو صفحه تمرین در کتاب زنبوری انجام شد .
تکلیف: دخترم امروز از کتاب نهنگی که به منزل ارسال شده بعنوان تکلیف شب ، لطفا تمرین‌های ص 36 و ص 37 و ص 38 را انجام دهد .

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: تکرار و تمرین نشانه ها و کلمه های آموزش داده شده ، پرسش کلاسی و تمرین دیکته ی پا تخته ای .
تکلیف: لطفا در منزل در دفتر مشق ، دخترانم از نشانه ها و کلمه های آموزش دیده امشب دیکته شب بنویسند و جدول ترکیب کار شود . ضمنا در دیکته امشب کلمه های ؛باب/آبا/آباب که در دیکته تخته ای کار شده است . به دخترانم گفته شود . ، تمرین روخوانی از اسم نشانه ها و کلمه ها کار شود . برای فردا نشانه ی ا مثل ابر تدریس خواهد شد لطفا مامان عزیز دخترم مهتاب نوری که نوبتشون هست وسایل گیفت این نشانه را به مدرسه ارسال کنند ، زحمت بکشند و گیفت و خوراکی تدریس این نشانه را تزئین شده ، ابتدای صبح همراه با دخترم تحویل مدرسه دهند . لطفا روی وسایل حتما یک برگه بزرگ بچسبانید که نام کلاس رز2 و معلم زده شود . که وسایل دخترم با کلاس رز1 اشتباه تحویل داده نشود . لطفا دخترانم ،فردا غیبت نداشته باشند . قبلا از همکاریتون سپاس گزارم .

هنر اول

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: تمرین تنفس با هدف: تمرکز آگاهی داشتیم، نرمش دست و گرم کردن دست داشتیم، با موضوع(آسمان پاک و تمیز) داستان در مورد ابر کوچولو و دوست های ابری تعریف شد و دانش آموزان با همین موضوع ابرهای مختلف و آسمان پاک نقاشی کشیدند.

بازی‌های پیش‌دبستانی و دبستانی

مدرس: والیزاده، یکتا
فعالیت: کلاس ورزش شنبه 3 آبان شروع تمرین بازی فوتبال در گروه های کوچک و آموزش تکنیک صحیح گرفتن توپ از حریف در حین بازی فوتبال

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: بازی اول : دانش آموزان 2 به 2 دست های خود را گرفته و با ریتم موزیک میچرخند و با گفتن حرکت های مختلف معلم خود حرکات را انجام‌میدهند مثلا: دست راست بالا ، پای چپ بالا و ... اهداف موسیقایی (ریتمیک) 1.تقویت حس ریتم بچه‌ها باید حرکاتشان را با ضرب و ریتم موسیقی هماهنگ کنند. این باعث رشد درک درونی از «پالس» و «تایمینگ» می‌شود. 2.گوش دادن فعال آنها یاد می‌گیرند با دقت به موسیقی و دستور معلم گوش دهند تا به موقع واکنش نشان دهند. 3.هماهنگی حرکت و موسیقی ترکیب شنیدن و انجام دادن باعث تثبیت ارتباط بین حس شنوایی و حرکت می‌شود. بازی 2 : حلقه ها را به صورت دایره چیده و هر دانش آموز داخل حلقه ایستاده و شماره گذاری میشوند و عددهای فرد کد 1 و اددهای زوج کد زوج میشوند و دانش آموزان با گفتن کد 1 توسط معلم خود میچرخند به دور حلقه و کد 2 همزمان با گروه خود داخل حلقه میاند با ریتم 1 2 3 4 و 5 6 7 هم دست های خود را بالا برده و با چوبک ضرب میزنند و با ریتم بعدی موزیک همه داخل حلقه خود با ریتم 1 2 ، 123 با عقب جلو کردن پای خود و ضرب چوبک بازی را ادامه میدهند. اهداف حرکتی و بدنی 1.هماهنگی بین حرکات بدن و ریتم استفاده از دست، پا، چرخش و چوبک هم‌زمان هماهنگی چندبخشی بدن را تقویت می‌کند. 2.تقویت تعادل و کنترل حرکات داخل و بیرون رفتن از حلقه، چرخش و ضرب نیاز به کنترل بدن دارد. 3.توسعه مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت چوبک‌زدن (حرکت ظریف) و چرخیدن و جهش (حرکت درشت) در کنار هم به رشد جامع حرکتی کمک می‌کند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز به حیاط مدرسه رفتیم و مبحث اندازه گیری طول اجسام را داشتیم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: