فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام از کتاب ریاضی امروز وارد تم 2 شدیم و ص 9 و ص 10 از کتاب ریاصی زنبوری در کلاس انجام شد .

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب امین و آزاده فارسی نگاره 6 به صورت پرسش و پاسخ انجام شد .

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب نگارش، درختی لوحه ی ص 12 تدریس شد و دخترانم در کتاب درختی این صفحه را انجام دادند .
تکلیف: دخترانم امروز تکلیف ندارند .

هنر اول

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: با موضوع: آلودگی هوا و با تمرکز بر دوسالانه هنر برگزار شد. فعالیت: 1.نمایش تصاویر و طوفان فکری تصویری 2.داستان ابر خاکستری و بادکوچولو 3. بازی نمایشی 4.نقاشی با مداد

بازی‌های پیش‌دبستانی و دبستانی

مدرس: والیزاده، یکتا
فعالیت: مهارت جابه جایی و هماهنگی پا با توپ تمرین شد.

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: بازی 1 : تکمیل کننده بازی هفته پیش ( پیشرفته ) دو دانش آموز رو به روی هم ایستاده و رو به روی آن ها تعدادی کاپ گیم چیده شده است . اول هر دو نفر با ریتم اول موزیک در جا میزنند و وقتی ریتم عوض شد یک نفر از آن ها کاپ گیم ها رو دونه دونه جمع کرده و به دوستش میدهد و دوستش هم تا صدای سوت قطار را نشنیده باید دونه دونه کاپ گیم ها را سر جای خود بگذارد و برگردد . رشد مهارت‌های ریتمیک و هماهنگی با موسیقی: حرکات جمع‌آوری کاپ‌ها بر اساس ضرب موسیقی انجام میشه و باعث درک ریتم میشود. افزایش سرعت عمل و واکنش به صدا: تغییر ناگهانی ریتم یا توقف موسیقی باعث میشه بچه‌ها سریع واکنش نشون بدهند. هماهنگی چشم و دست در جابه‌جایی کاپ‌ها: گرفتن و چیدن کاپ‌ها نیاز به دقت دیداری و هماهنگی دقیق با حرکت دست دارد. تمرین نوبت‌پذیری و رعایت قوانین: هر دانش آموز باید صبر کنه تا نوبتش برسه و قانون بازی رو رعایت کند. تقویت تعامل و همکاری اجتماعی: رو‌به‌روی هم ایستادن و رعایت نوبت باعث ایجاد ارتباط مثبت بین بچه‌ها میشود. پرورش حافظه‌ی شنیداری-حرکتی: دانش آموز توالی حرکت‌ها رو یاد می‌گیره و با موسیقی هماهنگ نگه می‌دارد. ایجاد نشاط، تخلیه انرژی و هیجان مثبت: بازی با موسیقی پرتحرک باعث شادی و انرژی در بچه‌ها میشود. بالا بردن اعتماد به نفس در جمع: موفقیت در اجرای بازی در حضور گروه باعث تقویت خودباوری بچه ها میشود. بازی 2 تکمیل کننده بازی دوم هفته اول ( پیشرفته ) دانش آموز ها دو به دو رو به روی هم در حلقه خود ایستاده و با ریتم موزیک 1 2 3 4 ، 4 قدم به جلو می آیند و با ضرب دست ( شماره 4 ) مجدد تا 4 شمارده و سر جای خود میروند ( داخل حلقه ) و یک ضرب دست میزنند . و هر موقع معلم خود گفت دو نفر آخر سریعا میدوند و همه یک حلقه جا به جا میشوند و نفرات آخر در حلقه ی اول قرار میگیرند. 1.تقویت ریتم و هماهنگی حرکتی بچه‌ها یاد می‌گیرند با شمارش "1 2 3 4" حرکت بدن و ضرب دست رو هماهنگ کنن. این باعث افزایش دقت شنیداری و هماهنگی حرکات با موسیقی میشود. 2.تمرکز و دقت شنیداری چون باید به دستور معلم ("دو نفر آخر!") گوش بدن و سریع واکنش نشون بدهند، تمرکز و توجه لحظه‌ای بچه‌ها تقویت میشود. 3.کار گروهی و هماهنگی اجتماعی حرکت در حلقه، ایستادن رو به رو و جابه‌جایی‌ها حس همکاری و هماهنگی گروهی رو در بچه‌ها بالا می‌برد. 4.چابکی

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز در کلاس سایز های مختلف مرور شد کاربرگ مربوطه انجام شد

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام امروز از کتاب درختی دو لوحه تدریس شد . و دخترانم این دو لوحه را در کتاب درختی و کتاب کار فارسی انجام دادند . ضمنا لازم می دانم برای یاد آوری به والدین محترم همانطور که در جلسه دیدار با والدین هم خدمتتون عرض کردم . در روزهای غیبت فرزندانم حتماحتما یکی از والدین برای دریافت تکالیف آن روز به مدرسه مراجعه نموده و تکالیف آن روز را از بنده دریافت کنند تا دخترم از تکالیف عقب نماند این مورد برای بنده بعنوان معلم دخترم بسیار حائز اهمیت هست . هم چنین ، عکس تکی بچه هایی که در جشن شکوفه ها حضور داشتند و کاردستی خانه در پوشه ی دکمه دار امروز تحویل داده شد تا به یادگار به منزل بیاورند . قبلا از همکاری تمام عزیزان کمال تشکر را دارم .
تکلیف: برای تکلیف پایان هفته جزوه ی ارمغان هفتگی را به دخترانم تحویل دادم تا به منزل بیاورند . و فقط صفحه های مربوط به ارمغان شماره 1 را حل کنند . و جلوتر از تدریس و اعلام بنده در پرتال از حل کردن ارمغانهای بعدی دخترهای گلم خودداری نمایند . (حتی اگر سوالهای ارمغان شماره 2 رابلد باشند). برای روز شنبه ارمغانها انجام شده همراه دخترم باشد . کتاب گرگی هم در مدرسه هست چون تکلیفی نداشتند که به منزل بیاورند . با آرزوی پایان هفته ای ، شاد وسر شار از سلامتی در کنار گل دخترانم برای تک تک شما خوبان

ورزش اول

مدرس: باقرزاده، آیلار
فعالیت: دانش آموزان مهارت جابه جایی و دریبل زدن در فوتبال و کنترل توپ با پا را تمرین کردند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز در کلاس مشخصات موجودات زنده تدریس شد

شطرنج

مدرس: افضلی هرسیمی، گلاره
فعالیت: مرور مفاهیم مربوط به صفحه و چیدن مهره ها انجام شد . آموزش حرکت دو مهره شاه و رخ انجام شد

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام از کتاب کار ریاضی امروز ص 11 وص 12 در کلاس از تم 1 انجام شد . بازی سو دو کو به صورت دست ورزی بر روی تابلوی کلاس با ابزار مگنتی انجام شد .

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: آموزش نگاره 5 ، از کتاب آزاده و امین به صورت پرسش و پاسخ انجام شد .

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب درختی لوحه ی ، د آموزش داده شد . و تمرین این لوحه در کتاب درختی در کلاس انجام شد .
تکلیف: از کتاب گرگی بعنوان تکلیف شب ،ص 18 لوحه د در منزل انجام شود . خمیر بازی بعنوان تایم آزاد انجام شد

رایانه

مدرس: طاهری، سیده مونا
فعالیت: آموزش کار با ویندوز و آشنایی با کلید های موس آشنایی با desktop,taskbar و عوض کردن زمینه و شناخت آیکن ها
تکلیف: با سلام خدمت اولیای عزیز در روز آینده یک فیلم در گروه تلگرامی دانش آموزان بارگذاری میشود لطفا دانش آموز آن را تماشا کن پیش نیاز جلسه آینده میباشد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: کلمات جادویی ( لطفاً ، ممنون ، مرسی، ببخشید ، عذرخواهی ، بفرمایید و ....)
تکلیف: _ کلمات جادویی را برای خانواده توضیح دهید. _ یک موقعیت یا جایی که میشود از کلمات جادویی استفاده کرد را نقاشی بکشید .

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام روزتون به خیر و شادی امروز از کتاب کار نهنگی ریاضی ، دو صفحه 9و 10 در کلاس درس انجام شد .
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد .

علوم اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: در زنگ علوم آزمایش برش میوه ها و مشاهده ی دقیق آن در کلاس انجام شد . و در پایان دخترانم از مشاهده ی آنها نقاشی کشیدند .

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: آموزش نگاره 4 ، از کتاب امین و آزاده انجام شد .

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: آموزش لوحه ر ، امروز تدریس شد و تمرین این صفحه در کتاب درختی در کلاس انجام شد . والدین عزیز امروز عکس قلم گیر همراه با توضیحات را برای معاونت آموزشی سر کار خانم قاسمی ارسال کردم . تا در تلگرام و گروه کلاسی برایتان ارسال نمایند . با توجه به مشاهدات من در این چند روز تعدادی از دخترانم نیاز به قلم گیر دارند تا بتوانند مداد را به درستی دست بگیرند و بنویسند . لطفا والدین عزیز با توجه به توضیحات داده شده در گروه تلگرام کلاس رز2 نسبت به خرید این ابزار در اولین فرصت اقدام نمایند . با سپاس از همکاریتون
تکلیف: لطفا درمنزل ص 17 کتاب گرگی بعنوان تکلیف شب انجام شود .

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام خدمت اولیای عزیز معارفه ،تصاویر روی اسکناس‌ها نشان داده شد و توضیح داده شدکارتون پلنگ صورتی گذاشته شد ،درس اول از روی کتاب خوانده شد و با دقت به تصاویر نگاه کردند ارزش سکه ها گفته شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 14 و 15 لطفا کمکشون کنید از آخر کتاب جدا شود بچسبانند و صفحه 16 هم انجام شود و قصه صوتی سه کیسه پشم به جای پول رو در گروه می‌گذاریم حتما گوش دهند

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز در کلاس صفحه هفت کتاب تدریس شد

ریاضی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب ریاضی ، امروز تا پایان تم 1 مفاهیم تناظر یک به یک و الگویابی به صورت کامل تدریس شد. و تمرین‌های مربوط به آن در کتاب ریاضی در کلاس انجام شد .

فارسی اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: با سلام و احترام آموزش نگاره 3 از کتاب فارسی امین و آزاده به صورت پرسش و پاسخ انجام شد .

نگارش اول

مدرس: جلیلوند، سهیلا
فعالیت: از کتاب درختی دو لوحه امروز آموزش داده شد . و دخترانم در کتاب این لوحه ها را انجام دادند . از کتاب کار فارسی ، لوحه ی از پایین به بالا در کلاس انجام شد . والدین عزیز، برای درس علوم فردا دوشنبه لطفا یک عدد بشقاب و یک عدد چاقو و چنگال یکبار مصرف به همراه سه میوه ی فصل به دلخواه خودتان که برش نخورده باشند به ثورت درسته داخل نایلون همراه دخترم باشد .
تکلیف: در منزل از کتاب گرگی ، لوحه ص لطفا بعنوان تکلیف انجام شود .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز در کلاس صفحه 7 کتاب تدریس شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: