1404/08/03
ریاضی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
با سلام و احترام
آموزش تم 5 و حل دو صفحه تمرین در کتاب زنبوری انجام شد .
تکلیف:
دخترم امروز از کتاب نهنگی که به منزل ارسال شده
بعنوان تکلیف شب ، لطفا تمرینهای ص 36 و ص 37 و ص 38 را انجام دهد .
فارسی اول
مدرس:
جلیلوند، سهیلا
فعالیت:
تکرار و تمرین
نشانه ها و کلمه های آموزش داده شده ، پرسش کلاسی و تمرین دیکته ی پا تخته ای .
تکلیف:
لطفا در منزل در دفتر مشق ، دخترانم از نشانه ها و کلمه های آموزش دیده امشب دیکته شب بنویسند و جدول ترکیب کار شود .
ضمنا در دیکته امشب کلمه های ؛باب/آبا/آباب
که در دیکته تخته ای کار شده است . به دخترانم گفته شود .
، تمرین روخوانی از اسم نشانه ها و کلمه ها کار شود .
برای فردا نشانه ی ا مثل ابر تدریس خواهد شد لطفا مامان عزیز دخترم مهتاب نوری که نوبتشون هست وسایل گیفت این نشانه را به مدرسه ارسال کنند ، زحمت بکشند و گیفت و خوراکی تدریس این نشانه را تزئین شده ، ابتدای صبح همراه با دخترم تحویل مدرسه دهند .
لطفا روی وسایل حتما یک برگه بزرگ بچسبانید که نام کلاس رز2 و معلم زده شود .
که وسایل دخترم با کلاس رز1 اشتباه تحویل داده نشود .
لطفا دخترانم ،فردا غیبت نداشته باشند .
قبلا از همکاریتون سپاس گزارم .
هنر اول
مدرس:
فقیه، فرناز
فعالیت:
تمرین تنفس با هدف: تمرکز آگاهی داشتیم، نرمش دست و گرم کردن دست داشتیم،
با موضوع(آسمان پاک و تمیز) داستان در مورد ابر کوچولو و دوست های ابری تعریف شد و دانش آموزان با همین موضوع ابرهای مختلف و آسمان پاک نقاشی کشیدند.
بازیهای پیشدبستانی و دبستانی
مدرس:
والیزاده، یکتا
فعالیت:
کلاس ورزش شنبه 3 آبان
شروع تمرین بازی فوتبال در گروه های کوچک و آموزش تکنیک صحیح گرفتن توپ از حریف در حین بازی فوتبال
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
بازی اول :
دانش آموزان 2 به 2 دست های خود را گرفته و با ریتم موزیک میچرخند و با گفتن حرکت های مختلف معلم خود حرکات را انجاممیدهند مثلا:
دست راست بالا ، پای چپ بالا و ...
اهداف موسیقایی (ریتمیک)
1.تقویت حس ریتم
بچهها باید حرکاتشان را با ضرب و ریتم موسیقی هماهنگ کنند. این باعث رشد درک درونی از «پالس» و «تایمینگ» میشود.
2.گوش دادن فعال
آنها یاد میگیرند با دقت به موسیقی و دستور معلم گوش دهند تا به موقع واکنش نشان دهند.
3.هماهنگی حرکت و موسیقی
ترکیب شنیدن و انجام دادن باعث تثبیت ارتباط بین حس شنوایی و حرکت میشود.
بازی 2 :
حلقه ها را به صورت دایره چیده و هر دانش آموز داخل حلقه ایستاده و شماره گذاری میشوند و عددهای فرد کد 1 و اددهای زوج کد زوج میشوند و دانش آموزان با گفتن کد 1 توسط معلم خود میچرخند به دور حلقه و کد 2 همزمان با گروه خود داخل حلقه میاند با ریتم 1 2 3 4 و 5 6 7 هم دست های خود را بالا برده و با چوبک ضرب میزنند و با ریتم بعدی موزیک همه داخل حلقه خود با ریتم 1 2 ، 123 با عقب جلو کردن پای خود و ضرب چوبک بازی را ادامه میدهند.
اهداف حرکتی و بدنی
1.هماهنگی بین حرکات بدن و ریتم
استفاده از دست، پا، چرخش و چوبک همزمان هماهنگی چندبخشی بدن را تقویت میکند.
2.تقویت تعادل و کنترل حرکات
داخل و بیرون رفتن از حلقه، چرخش و ضرب نیاز به کنترل بدن دارد.
3.توسعه مهارتهای حرکتی ظریف و درشت
چوبکزدن (حرکت ظریف) و چرخیدن و جهش (حرکت درشت) در کنار هم به رشد جامع حرکتی کمک میکند.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
علیزاده، نیلوفر
فعالیت:
امروز به حیاط مدرسه رفتیم و مبحث اندازه گیری طول اجسام را داشتیم