فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 3

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: جشن یلدا برگزار شد.
تکلیف: دختر گلم ارمغان هفته شماره 13 انجام شود. دیکته حداقل 7خط نوشته و روان خوانی از کتاب روان خوانی تمرین شود. والدین عزیز جهت هماهنگی جشن نشانه ها ، به اطلاع می رسانم در هفته پیش رو نشانه ( ک)یکشنبه ، (و ) سه شنبه تدریس می شود .»»»»

علوم اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: فصل زمین خانه ی پر آب ما تدریس شد. دختران گلم با فواید آب و چرخه ی آب آشنا شدند.
تکلیف: دختر گلم یک نقاشی یا یک کاردستی با موضوع چرخه اب بکش .

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: نشانه ی ا تدریس شد. کلمات آن بخش صداکشی و جمله سازی شد. تمرین های کتاب کار انجام شد.
تکلیف: دختر گلم از نشانه ی جدید یک دیکته بنویس و جدول ترکیب مانند فایل زیر فراموش نشود. والدین عزیز جهت هماهنگی جشن نشانه ها ، به اطلاع می رسانم در هفته پیش رو نشانه ( ک)یکشنبه ، (و ) سه شنبه تدریس می شود .»»»»

ریاضی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: مفهوم و نماد جمع تدریس و تمرین شد.
تکلیف: فردا تدریس نشانه ا خواهیم داشت لطفا دختران گلم به موقع در کلاس حاضر باشند.

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: ی میانجی تدریس و کلمات آن روان خوانی شد. روان خوانی از کتاب تمرین شد.
تکلیف: دخترگلم از روی کلمات فایل زیر بخوان و یک دیکته بنویس.

هنر اول

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: آموزش کاردستی هندوانه و انار

ریاضی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: باسلام خدمت اولیای گرامی لطفا دختران گلم برای درس ریاضی روز دوشنبه مانند فایل زیر یک آویز لباس و 10 گیره لباس همراه داشته باشند در صورت تمایل است.

علوم اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: درس گیاهان مرور و تکرار شد. دختران گلم برای اشنایی بیشتر با مراحل رشد گیاهان میتوانند یک دانه را در دستمال خیس کرده تا جوانه بزند سپس در گلدان کاشته و به مدرسه بیاورند. انجام کاشت دانه در صورت تمایل است.

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: نشانه( ی) اموزش داده شد. کلمات جدید بخش روان خوانی و جمله سازی شد. کتاب کار فارسی انجام شد. کتاب نگارش انجام شد.
تکلیف: لطفا رضایت نامه ها امضا و اثرانگشت زده شده و روز دو شنبه همراه داشته باشند.

نگارش اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: عکس های کلاسی در فایل زیر ارسال گردید.
تکلیف: فرشته ی من از روی کلمات سرمشق(دریا،یاس،می اید،سایه،میمون،دانایی) با صدای بلند بخوان و یک دیکته بنویس.

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: مهارت امروز ،مراقبت از خود بود . وقتی در جایی گم شدیم آرامش خود را حفظ میکنیم و به پلیس یا نگهبان مراجعه میکنیم و شماره و ادرس و اسم خود را به پلیس میدهیم . به غریبه ها اعتماد نکنیم و آنها را همراهی نکنیم . امروز درباره لمس خوب (بغل کردن و بوسیدن لپ ) و لمس بد ( لمس و دیدن قسمتهای خصوصی یکدیگر )صحبت کردیم. اگر این اتفاق افتاد به یک بزرگتر اطلاع بدهیم

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بازی با چوبک *بادی پرکاشن مهارت حرکتی جابه جای،دستکاری 1)ارتباط دو به دو 2)ادراک دیداری 3)تقویت عضلات 4(سرعت عمل 5)تقویت ماهیچه های درشت

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما در تمامی گروه ها اولین دور مسابقات داخلی را آغاز کردیم . هدف از اینکار آنست که عزیزانمان، تمامی آموزش‌های خود را اجرایی کرده و آنها را پیاده نماید ،حالا در این رابطه اشکالات بچه ها مشخص شده و ما می توانیم روی نقاط ضعف آنها بیشتر کار کنیم در ضمن با اینگونه بازی‌ها عزیزانمان اعتماد به نفس خود را سنجیده ودر جهت ارتقاء آن تلاش خواهند کرد .والدین محترم لطفا در منزل با دخترای گلمان شطرنج بازی کرده و تمرین نمایید. متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: تمرین های کتاب کار ریاضی انجام شد.
تکلیف: دختر گلم ارمغان هفته شماره 12 انجام شود. روان خوانی و دیکته از کتاب روان خوانی فراموش نشود . آروشا جان دختر گلم جشن اسم زیبات مبارک . عکس های کلاسی در فایل زیر ارسال گردید.

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: نشانه ی جدید تکرار و تمرین شد. تمرین های کتاب کار فارسی انجام شد. کتاب نگارش کامل شد. روان خوانی تمرین شد.
تکلیف: والدین عزیز جهت هماهنگی جشن نشانه ها ، به اطلاع می رسانم در هفته پیش رو نشانه شنبه( ی) ، سه شنبه(و ) تدریس می شود .»»»»

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: طاهری طاری، ماندانا
فعالیت: با سلام کلمات dance, run, walk, jump, swim, skate, در جمله I can ......, تدریس شد. فایل بارگذاری شده مرتبط به پوستر زبان می باشد. زبان آموزان با سلیقه خودشان پوستر را تهیه کنند. با تشکر
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: