فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 3

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: نشانه ی ج تدریس شد. کلمات جدید بخش صداکشی و روان خوانی شد. الینا جان و لیانا جان جشن اسم زیباتون مبارک. عکس های کلاسی در فایل زیر ارسال گردید.
تکلیف: دختر گلم داخل جوجه ی چسبانده شده در دفترت یک دیکته بنویس. کتاب کار فارسی صفحه 167،168 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: مبحث امروز کمک به پدر و مادر بود . ما میتوانیم وقتی پدر از کار بازمیگردد ،با پذیرایی کردن از او استقبال کنیم . درکارهای خانه مثل مرتب کردن اتاق ، سفره غذا را آماده کردن ، جاروکشیدن ، ظرف شستن نیز میتوانیم به مادر خود کمک کنیم .

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم 30دی خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بازی سرعتی شنیداری مهارت حرکتی دستکاری 1)کنترل شی با دست 2)هماهنگی چشم ودست 3)سرعت عمل 5(تمیز شنیداری دقت وتمرکز

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: از کتاب صفحه 23 تدریس شد مفهوم سنگین تر یا سبک تر

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما ضمن مرور قلعه و شرایط آن در مورد ایده آل های سفید صحبت کردیم. درس امروز یک درس انتزاعی است یعنی در واقعیت اینطور نیست که فقط سفید بتواند حرکت کند. اما این درس بخاطر آن بود که عزیزانمان بتوانند یک الگوی اولیه در بازی داشته باشند .در واقع اینکار برای خود شناسی است ،یعنی اگر شما اصلا حریف را در نظر نگیری چگونه و با چه برنامه ای می خواهی حرکت کنی؟ یا مثل یک چراغ قوه در مواقعی که نمی دانی چه حرکتی را باید انجام دهی این درس راه شما را روشن خواهد کرد. در ابتدا پیاده جلو شاه را دو خانه جلو می بریم چون یکی از خانه های مرکز را گرفته و راه فیل و وزیر را باز می کند ،دوم پیاده جلوی وزیر را آورده تا خانه بیشتری در مرکز اشغال کرده و راه فیل دیگر نیز باز می شود.سوم گسترش مهره های جناح شاه ،چون شاه مهمترین مهره است. بین فیل و اسب ،ما اسب را زودتر گسترش می دهیم چون جاش مشخص است .اسب سه خانه برای بیرون آمدن دارد که دوتای آن بد ویکی خوب است ،سپس فیل را بیرون آورده و بعد قلعه می رویم ،سپس نوبت جناح وزیر است ،آنجا نیز اسب و بعد فیل را خارج کرده ،بعد وزیر را از عرض اول خارج کرده تا رخ ها همدیگر را ببینند ،وقتی آنها در ستون های مرکزی جا گرفتند بهترین الگوی بازی را می توانند داشته باشند. من تمامی موارد را با مثال برای عزیزانمان توضیح دادم .

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: تمرین های کتاب کار فارسی انجام شد. نشانه ی جدید مرور و تکرار شد.
تکلیف: النا جان و سلین جان جشن اسم زیباتون مبارک. روز شنبه جشن اسم دختران گلم لیانا و الینا و روز یکشنبه جشن اسمدختران گلم السا ونیلارز خواهد بود. برای هفته اینده روز شنبه ج و سه شنبه ا استثنا تدریس خواهیم داشت لطفا دختران گلم به موقع در کلاس حضور داشته باشند.

نگارش اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: تمرین های نگارش انجام شد.
تکلیف: ارمغان هفته شماره 17 انجام شود. اعداد 0تا29 در دفتر نوشته و تمرین شود. دختر زیبا از روی کتاب روان خوانی چند بار بخوان و دیکته بنویس .

ریاضی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: اعداد0تا29 تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترم از 29تا0 برعکس در دفتر مشق نوشته و تمرین شود.

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: نشانه ی ل اموزش داده شد. نحوه ی نوشتن و کلمات جدید بخش صدا کشی و روان خوانی شد.
تکلیف: دختر زیبا با کلمات گل،بلبل،لبخند،فیل جمله های زیبا بنویس. ترکیب ل با ماژیک در برگه لمینیت شده تمرین شود. فردا جشن اسم دختران گلم سلین و النا خواهد بود دختران گلم میتوانند با خود تاج و هر یادگاری یا خوراکی به دلخواه همراه داشته باشند. ملیسا جان دختر گلم جشن اسم زیبات مبارک عکس های کلاسی ارسال شد

ریاضی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: اعداد مرور و تکرار شد. تمرین های تم 16 مربوط به جمع و اعداد تمرین شد.
تکلیف: دختر گلم تمرین های کتاب کار صفحه 113.115انجام شود.

علوم اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: آزمایش های مربوط به هفته ی ملی علوم انجام شد.

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: املای کلاسی گفته شد.اولیای عزیز دفترهای املا برای ملاحظه و امضا به منزل فرستاده شد.
تکلیف: فردا نشانه ی ل تدریس میشود. لطفا دختران گلم به موقع در کلاس حاضرشوند. روان خوانی و دیکته تمرین شود.

ریاضی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: اعداد20تا29 در جدول یکی دهتایی قرار داده شد.
تکلیف: دختر زیبا از 0تا29یکبار بنویس.

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: نشانه ی ق مجدد تکرار و تمرین شد. تمرین های کتاب کار فارسی انجام شد.
تکلیف: دختر گلم از روی متن زیر چند بار بخوان و یک دیکته بنویس. فردا املای کلاسی از روی فایل زیر گفته میشود لطفا دختران گلم امادگی کامل داشته باشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: