فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 3

ریاضی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: علامت مساوی و چوب خط مرور و تکرار شد. کتاب کار ریاضی کامل شد.

علوم اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: دختران گلم با گیاهان و فواید ان اشنا شدند.

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: روان خوانی تمرین شد. کتاب کار فارسی کامل شد. نشانه ی ز مرور و تکرار شد.
تکلیف: دختر گلم کتاب نگارش صفحه 60 را با خطی زیبا بنویس.دیکته هم فراموش نشود. فردا تدریس نشانه جدید خواهیم داشت لطفا دختران گلم به موقع در کلاس حاضر شوند.

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: باسلام امروز مبحث اولیه آداب گفت وگو کردن در کلاس به صورت مجازی تدریس شد.
تکلیف: دخترهای گلم برای جلسه بعد این شعر حفظ کنند. اگه بخوام بشم من یه شنونده ی عالی باید حواسم باشه به چهار عضو اصلی با گوش با گوش میشنوم با چشم با چشم میبینم بعدش سوال میپرسم تا باقلبم بفهمم

ریاضی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: تمرین های کتاب و کتاب کار مربوط به علامت مساوی و تقارن انجام شد.

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: نشانه ی ز مرور و تکرار شد.تمرین های کتاب کار انجام شد.
تکلیف: دختر گلم کتاب نگارش صفحه 59 را با خطی زیبا بنویس.

هنر اول

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: آموزش کشیدن گوسفند و تصویرسازی و رنگامیزی و آماده سازی برای کلاژ

ریاضی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: علامت مساوی تدریس شد. تمرین های کتاب انجام شد.

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: نشانه ز تدریس شد. کلمات ان بخش و صداکشی و روان خوانی شد. تمرین های کتاب کار فارسی انجام شد.
تکلیف: دختر گلم کتاب نگارش صفحه 58را باخطی زیبا بنویس. دیکته و جدول ترکیب نشانه ز فراموش نشود.

ریاضی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: اعداد یک تا هفت تکرار شد. نحوه ی نوشتن اعداد 8،9،10 اموزش داده و سرمشق در دفتر نوشته شد.

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: نشانه ای مرور و تکرار شد. می کاری و کلمات ان تمرین شد.
تکلیف: دختر گلم از روی فایل زیر بخوان و یک دیکته بنویس.

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم1402/9/11خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بادی پرکاشن *بازی باکاغذ مهارت حرکتی دستکاری درمحیط خود *حس لامسه *کراس میندلاین *کنترل شی *حس دهلیزی *سرعت عمل *شنیداری

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: با عرض سلام حضور شما عزیزان. ما امروز اولین جلسه آنلاین خود را برقرار کردیم ما در ابتدا مروری بر آموزش‌های بچه ها داشتیم و چند مورد مات را بررسی کرده تا در مورد مرکز که درس اصلی امروز ما بود صحبت کنیم. چهار خانه وسط صفحه شطرنج وجود دارد بنام های e4 e5,d4,d5 .هر مهره ای در مرکز قدرتش چند برابر می شود. پس همه مهره ها دوست دارند خودشان را به مرکز برسانند. برای اینکه قدرت مهره ها را در مرکز بدانیم .در ابتدا هر مهره را جداگانه در مرکز گذاشته و خانه هایی را که آن مهره می تواند تحت کنترل بگیرد را حساب می کنیم ،مثلا فیل در مرکز 13 خانه را کنترل کرده ،اما همین فیلتر گوشه اگر قرار بگیرد ،فقط 7 خانه را می تواند کنترل کند،فرق این دو مهره چه چیز است؟ فقط جایگاه آنها یکی نیست مهره در مرکز به خانه های بیشتری دسترسی دارد ،و این باعث افزایش قدرتش می شود ،اسب در مرکز 8 خانه ولی در گوشه فقط 2 خانه را کنترل می کند. در ضمن ما امروز در مورد مرز نیز صحبت کردیم ،مرز حد فاصل میان دو چیز است. بین عرض 4و5 یک خطی فرضی است که ما آنرا مرز می نامیم که منطقه و یا حریم دو حریف را مشخص می کند. در ضمن امروز ما مقدمه ای از آغاز بازی را با بچه ها ارزیابی کردیم عزیزانمان باید در منزل شطرنج داشته و با مهره ها بازی نمایند. سپاسگزارم

ریاضی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: تمرین های کتاب کار ریاضی مربوط به تم 10 انجام شد.

فارسی اول

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: می کاری تدریس شد. نشانه ی جدید مرور و تکرار شد. کتاب نگارش و کتاب کار فارسی انجام شد.
تکلیف: ارمغان هفته شماره 10 انجام شود. دختر گلم از روی کتاب روان خوانی بخوان و یک دیکته بنویس.

نگارش اول

مدرس: آیینه، یگانه
تکلیف: والدین عزیز جهت هماهنگی جشن نشانه ها ، به اطلاع می رسانم در هفته پیش رو نشانه ( ز)یکشنبه ، ( ا )چهارشنبه تدریس می شود .»»»»

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: طاهری طاری، ماندانا
فعالیت: با سلام اعضای بدن مرور شد. جملات پرسش و پاسخ درباره تعداد اعضای بدن و علت داشتن آن عضو تمرین شد. جملات زیر تدریس شد. Hands help me to touch. Tongue helps me to taste
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: