فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: لاله 1

ریاضی دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: آموزش مبحث کسر با خوراکی های خوشمزه انجام شد.تمرینات کتابکار ریاضی انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
تکلیف: عزیزم برای پرسش مهم‌فردا درس 9 تا 11 را از کتابکار و کتاب فارسی بخوان و تمرین کن و کاربرگ دفترت را با دقت انجام بده. یک املا از درس 9 تا 11 نوشته شود. (کاربرگ برای دانش آموزان غایب بارگزاری شد)

مهارت زندگی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: مدیریت خشم
تکلیف: چراغ راهنمای عصبانیت را بکشید و اسم مراحل آن را بنویسید. کتاب تا آخر صفحه 49 که درس داده شده و حل شده چک می شود

ریاضی دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: پرسش درس 7 تا 10 علوم انجام شد. شروع آموزش فصل 7 ریاضی با معرفی قسمتی از یک واحد(کسر) صفحه 110 تا 112 انجام شد
تکلیف: گل نازم برای فردا یک سیب یا یک کلوچه (جهت آموزش مبحث کسر) همراه خود بیاور. تمرینات ریاضی دفترت را با دقت پاسخ بده

املا دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: بازی تلفیقی املا و ریاضی انجام شد. ( این بازی در قالب کارت هایی بود که یک سمت کارت حروف بهم ریخته و سمت دیگر جمع و تفریق انتقالی). اولیای عزیز لطفا دفتر هارو ملاحظه بفرمایید و در صورت نیاز در منزل هم تمرین شود. باتشکر
تکلیف: دخترخوبم درس 9 فارسی ( زیارت) کلمات هم معنی و مخالف، واژه سازی، بیاموز و بگو و املا را به خوبی بخوان و تمرین کن.

هنر دوم

مدرس: ولی نژاد، زهرا
فعالیت: آموزش تقارن

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: آموزش قوانین دوستی

ریاضی دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: تمرینات هوش و ریاضی انجام شد.تفریق انتقالی مرور شد.
تکلیف: دختر گلم پیک شماره 19 را با دقت انجام بده و کتابکار ریاضی صفحه 157 سوال 8 را از انتهای کتابکار جداکن و بچسبان.

علوم دوم

مدرس: سفیداری، مریم سادات
فعالیت: دوره درس 7 تا 10 علوم انجام شد.
تکلیف: اولیای عزیز لطفا پرسش و پاسخ علوم از درس 7 تا 10 در منزل انجام‌شود.

زیبانویسی

مدرس: بایی لاشکی، زینب
فعالیت: نمایش عروسکی جهت آموزش اهمیت زیبا نویسی در زندگی تدریس صفحه 36و37
تکلیف: تمرین وتکمیل صفحه 36و37

رایانه

مدرس: طاهری، سیده مونا
فعالیت: شروع درس اسکرچ آشنایی با برنامه اسکرچ و انجام پروژه چرخه ی آب به صورت طراحی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: