1404/09/30
ریاضی دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
تقریب با حذف رقم یکان و دهگان تدریس شد.
تکلیف:
شب یلدا، این آیین کهن و نماد مهر، صمیمیت و پیوند خانوادهها را صمیمانه تبریک عرض مینماییم.دختر گلم با توجه به برنامه مروری ارسال شده برای فردا علوم درس 4 تا 6 را تمرین کن.
فارسی دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
تمرین نگارش صفحه 59،60 انجام شد.
هدیههای آسمان دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
دختران گلم با اهل بیت پیامبر آشنا شدند.
زیبانویسی
مدرس:
بایی لاشکی، زینب
فعالیت:
حرف ق در صفحات 30و31 وکلمات سخت شعر صفحه 28 تدریس شد
تکلیف:
صفحات 28و29 شعر و30 و31 تمرین وتکمیل شود
1404/09/29
ریاضی دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
حذف حالت های نامطلوب تدریس شد.
تکلیف:
تمرین سکه در دفتر انجام شد.دختر گلم تمرین های نوشته شده در دفترت را انجام بده.
علوم دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
پرسش و پاسخ مروری انجام شد.
فارسی دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
تمرین های کتاب کار فارسی انجام شد.
جعبه ی کلمات درس زیارت گفته شد .
تکلیف:
دختر گلم با توجه به برنامه مروری ارسال شده برای فردا جعبه ی کلمات درس 1 تا 4 را تمرین کن و کاربرگ داده شده را انجام بده .
بازیهای پیشدبستانی و دبستانی
مدرس:
والیزاده، یکتا
فعالیت:
گزارش کلاس والیبال:
با هدف تقویت مهارت پاس و دریافت، تمرینات کنترل توپ و هماهنگی اجرا شد. در ادامه، رالیهای کوتاه و هدایتشده انجام گرفت تا دانش آموزان به شرایط واقعی بازی والیبال نزدیکتر شوند. در پایان، بهبود دقت پاسها و تداوم رالی مشاهده شد.
مهارت زندگی
مدرس:
مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت:
درس 10 ( احساس غم ) تدریس شد . تمرینهای صفحه 44 انجام شد . فیلم مهارتهای زندگی ( کنترل خشم ) پخش شد .
تکلیف:
تمرینهای کتاب که تا آخر صفحه 44 در کلاس انجام شده ، جلسه آینده چک می شود .
بازی استراتژیک
مدرس:
یوسفی، آوا
فعالیت:
بازی با توپ:
دانش آموزان به دور حلقه خود چرخیده و دست میزنند و با ریتم بعدی موزیک ، معلم با توپ حرکاتی را انجام میدهد که دانش آموزان همه باهم انجام میدهند.
مثلا وقتی توپ بالا پایین انداخته میشود دانش آوزان هم بالا پایین پریده و یا مثلا وقتی توپ به سمت چپ یا راست انداخته میشود دانش آموزان هم با حرکت توپ جا به جا میشوند.
1. تقویت درک ریتمیک و هماهنگی شنیداری-حرکتی
دانشآموزان با گوش دادن به ریتم موسیقی و همزمانسازی حرکات بدن خود با آن، توانایی درک و اجرای ریتم را تقویت میکنند.
2. افزایش هماهنگی عصب-عضله و کنترل حرکتی
تقلید حرکات توپ (بالا، پایین، چپ، راست) موجب بهبود هماهنگی بین سیستم عصبی و عضلات و افزایش دقت حرکات بدنی میشود.
3. توسعه توجه، تمرکز و سرعت واکنش
تغییر ریتم موسیقی و حرکات توپ، دانشآموزان را ملزم به حفظ تمرکز و واکنش سریع و مناسب به محرکهای شنیداری و دیداری میکند.
4. تقویت مهارتهای حرکتی درشت
حرکاتی مانند پریدن، جابهجایی و چرخش در فضا به رشد مهارتهای حرکتی درشت و آگاهی بدنی کمک میکند.
5. افزایش هماهنگی گروهی و کار جمعی
اجرای همزمان حرکات در قالب یک گروه، حس همکاری، نظم گروهی و هماهنگی اجتماعی را در دانشآموزان تقویت میکند.
6. تقویت درک جهتیابی فضایی
دنبال کردن جهت حرکت توپ (چپ و راست، بالا و پایین) موجب بهبود درک فضایی و جهتیابی در دانشآموزان میشود.
7. ایجاد انگیزه، شادی و مشارکت فعال در فرآیند یادگیری
فضای بازیمحور و حرکتی، یادگیری ریتم را لذتبخش کرده و مشارکت فعال دانشآموزان را افزایش میدهد.
1404/09/27
1404/09/26
علوم دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
تمرین های کتاب کار علوم فصل هفتم انجام شد.
تکلیف:
دختر گلم از سوالات کتاب کار علوم فصل 1،2،3،7تمرین کن روز شنبه پرسش می شود.ارمغان هفته شماره 13 فقط بخش ریاضی و فارسی انجام شود.برای روز شنبه دختران گلم ماشین بادکنکی مانند فایل زیر درست کنند و همراه داشته باشند .(اختیاری_امتیازی)
فارسی دوم
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
بخوان و بیندیش در کلاس روان خوانی شد.گنجینه انجام شد.
هنر دوم
مدرس:
فقیه، فرناز
فعالیت:
به مناسبت جشن یلدا، زیر لیوانی انار با گل سفالگری آموزش داده شد.
ورزش دوم
مدرس:
باقرزاده، آیلار
فعالیت:
چهارشنبه 26آذر
رشته والیبال
تمرین پرش جفت و پرش سه گام و جابه جایی با راست و چپ بدن وکنترل و هماهنگی بدن در راستای پنجه زدن صحیح
تمرین پنجه زدن با دیوار و دریافت کردن و آموزش پاس دادن صحیح با یار تمرینی (مربی)
هوش و ریاضی
مدرس:
آیینه، یگانه
فعالیت:
کار با چرتکه آموزش داده شد.لطفا چرتکه ها در منزل بماند دختران گلم در منزل تمرین داشته باشند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
هاشمی، حدیثه
فعالیت:
با سلام و احترام
امروز در کلاس یاد گرفتیم که سایه چگونه تشکیل میشود و با استفاده از منابع مختلف جمله زیر را در کلاس تمرین کردیم.
A shadow is made when an object blocks light.
شطرنج
مدرس:
افضلی هرسیمی، گلاره
فعالیت:
آموزش ادامه انواع حالت های تساوی انجام شد.
تکلیف:
صفحات 51 تا 53