فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: لاله 2

ریاضی دوم

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: ساخت عدد های دو رقمی در دفتر مرور و تمرین شد.

علوم دوم

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: نحوه ی چرخش زمین و به وجود آمدن شب و روز در کلاس تدریس شد.

فارسی دوم

مدرس: آیینه، یگانه
فعالیت: نمایش مدرسه ی خرگوش ها در کلاس اجرا شد.
تکلیف: دختر گلم کتاب کار فارسی صفحه29,30 را انجام بده .کلمات مخالف و هم معنی درس 3خرس کوچولو تمرین شود فردا پرسش کلاسی انجام می شود.

بازی‌های پیش‌دبستانی و دبستانی

مدرس: والیزاده، یکتا
فعالیت: کلاس ورزش شنبه 3 آبان شروع تمرین بازی فوتبال در گروه های کوچک و آموزش تکنیک صحیح گرفتن توپ از حریف در حین بازی فوتبال

مهارت زندگی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: درس 4 درباره تغذیه بدو خوب آموزش داده شد . تمرین صفحه های 20 و 21 انجام شد . شعر آموزش خوراکی سالم پخش شد.
تکلیف: یک نقاشی که یک سمت خوراکی سالم و یک سمت خوراکی ناسالم باشد را بکشید . ( نقاشی بچه ها به عنوان فعالیت آنها در نمایشگاه گذاشته می شود )

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: بازی اول : دانش آموزان 2 به 2 دست های خود را گرفته و با ریتم موزیک میچرخند و با گفتن حرکت های مختلف معلم خود حرکات را انجام‌میدهند مثلا: دست راست بالا ، پای چپ بالا و ... اهداف موسیقایی (ریتمیک) 1.تقویت حس ریتم بچه‌ها باید حرکاتشان را با ضرب و ریتم موسیقی هماهنگ کنند. این باعث رشد درک درونی از «پالس» و «تایمینگ» می‌شود. 2.گوش دادن فعال آنها یاد می‌گیرند با دقت به موسیقی و دستور معلم گوش دهند تا به موقع واکنش نشان دهند. 3.هماهنگی حرکت و موسیقی ترکیب شنیدن و انجام دادن باعث تثبیت ارتباط بین حس شنوایی و حرکت می‌شود. بازی 2 : حلقه ها را به صورت دایره چیده و هر دانش آموز داخل حلقه ایستاده و شماره گذاری میشوند و عددهای فرد کد 1 و اددهای زوج کد زوج میشوند و دانش آموزان با گفتن کد 1 توسط معلم خود میچرخند به دور حلقه و کد 2 همزمان با گروه خود داخل حلقه میاند با ریتم 1 2 3 4 و 5 6 7 هم دست های خود را بالا برده و با چوبک ضرب میزنند و با ریتم بعدی موزیک همه داخل حلقه خود با ریتم 1 2 ، 123 با عقب جلو کردن پای خود و ضرب چوبک بازی را ادامه میدهند. اهداف حرکتی و بدنی 1.هماهنگی بین حرکات بدن و ریتم استفاده از دست، پا، چرخش و چوبک هم‌زمان هماهنگی چندبخشی بدن را تقویت می‌کند. 2.تقویت تعادل و کنترل حرکات داخل و بیرون رفتن از حلقه، چرخش و ضرب نیاز به کنترل بدن دارد. 3.توسعه مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت چوبک‌زدن (حرکت ظریف) و چرخیدن و جهش (حرکت درشت) در کنار هم به رشد جامع حرکتی کمک می‌کند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: