1402/04/27
ریاضی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
درسنامه درس چهارم ریاضی (ضرب ) به چهار روش گسترده نویسی، مساحتی، فرایندی، تکنیکی تدریس شد.
تمرینات صفحه 15 سوال 1 تا 4 و سوال 10 صفحه 17 انجام شد.
سوال 11 صفحه 17 با استفاده از کاغذهای شطرنجی داده شده انجام شود و سوال 12 صفحه 18 حل شود.
فارسی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
جلسه دوم فارسی انواع جمله م علائم نگارشی تدریس شد و نکات مهم درسنامه مشخص شد. سپس دانش آموزان با استفاده از مقوا علائم نگارشی را درست کردند.
تکلیف جلسه اول فارسی و دوم فارسی انجام شود.
1402/04/26
علوم پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
ابتدا مبحث گیاهان تک لپه ای و دو لپه ای یادآوری شد سپس دانش آموزان در گروه های خود نمودار گیاهان را رسم کردند و با استفاده از حبوبات و غلاتی که در اختیار داشتند آن ها را دسته بندی کردند.
خلاقیت
جدیمند، لیلا
نقاشی به صورت دفرماسیون و انتزاعی کشیده شدو هر قسمت به صورت مجزا رنگامیزی گردید
1402/04/25
ریاضی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
ابتدا مبحث زاویه ها پای تابلو با مثال یادآوری شد. سپس دانش آموزان گروه بندی شدند و با استفاده از نی و چوب بستنی از آن ها خواسته شد انواع زاویه ها را نمایش دهند.
تمرین 7 ، 8 ، 9 صفحه 16 جزوه تابستانه حل شود.
زنگ تفریح
سلیمی دهاقانی، نفیسه
زنگ آشپزی
به کمک دانش آموزان در سالن ناهار خوری دسر بستنی درست کردیم و هر گروه با تکه های میوه و مغزی جات آن را تزیین کردند و در یخچال مدرسه قرار دادند .
نجوم
احدی، سارا
آموزش مبحث «اتمسفر یا جو کره زمین»: با هم آموختیم که چرا آسمان آبی است؟ بدون داشتن اتمسفر هیچ موجودی روی زمین وجود نداشت،آسمان آبی نداشتیم و حتی صدایی ایجاد نمیشد و همه جا در سکوت مطلق بود!لایه ای که کره ی زمین را از برخورد تهداد زیادی از سنگ های آسمانی محافظت میکند. آموزش اجرامی که در آسمان میبینیم و ترتیب قرارگیری آنها : ابرها به ما نزدیک ترند یا ماهواره ها؟ ماه به نزدیک تر است یا جت ها؟ هواپیما ها در ارتفاع بیشتری پرواز میکنند یا ایستگاههای فضایی؟
اجرامی که در آسمان میبینیم را با توجه به لایه ای بودن جو به ترتیب قرار دهید: پرندگان، ابرها، بالون، هواپیما،شهاب ها، ماهواره ها و ایستگاههای فضایی،جت ها... و در نهایت ماه. تکلیف بالا می تواند به صورت نقاشی یا کاردستی باشد
1402/04/21
1402/04/20
ریاضی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
جلسه دوم ریاضی مبحث الگویابی یادآوری شد. سپس از دانش آموزان خواسته شد با استفاده از چینه، در گروه های خود دنباله های هندسی بسازند و رابطه آن را بدست آورند.
فارسی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
جلسه اول فارسی جمله و اجزای جمله تدریس شد . سپس از دانش آموزان خواسته شد با استفاده از مکعب های که در اختیار دارند نمودار های جمله ها را جدا کنند و روی مکعب بچسبانند.