فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: لیلیوم 2

علوم پنجم

مدرس: سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت: -دانشمند کوچک مباحث تغییرات یادآوری شد. -بازی ریاضی ادامه ی مبحث آمار و احتمال و انواع نمودار تدریس شد و تمرینات صفحه 20 و 21 جزوه حل شد.

ریاضی پنجم

مدرس: سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت: زنگ بازی ریاضی جلسه پنجم مبحث آمار و احتمال دانش آموزان با استفاده از مهره های داخل کیسه ، تاس و بازی گل یا پوچ مفهوم احتمال کم ، برابر و زیاد را مشاهده کردند. صفحه 12 جزوه تدریس شد .
تکلیف: سوال 20 صفحه 20 و سوال 23 صفحه 21 جزوه انجام شود.

زنگ تفریح

مدرس: سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت: زنگ ساخت و ساز دانش آموزان پل معلق خود را به کمک چوب بستنی و لیوان کاغذی درست کردند.

ریاضی پنجم

مدرس: سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت: جلسه هشتم ریاضی مبحث اعداد مخلوط ابتدا یادآوری شد سپس بر روی تابلو یک سری اعداد مخلوط چسبانده شد و روی میز شکل های مربوط به آن گذاشته شد و از دانش آموزان خواسته شد بصورت مسابقه شکل هر عدد مخلوط را پیدا کنند و در کنار آن قرار دهند. سوال 19 صفحه 19 در کلاس حل شد.

فارسی پنجم

مدرس: سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت: جلسه چهارم فارسی مبحث آرایه های ادبی تدریس شد و سپس یک سری کارت که بر روی آن جمله نوشته شده بود را به دانش آموزان دادیم و از آن ها خواستیم آرایه ادبی مربوط به آن را پیدا کنند و امتیاز دریافت کنند.

نجوم

مدرس: احدی، سارا
فعالیت: تحول ستارگان: تولد ستاره : تعریف سحابی. چرخه ی زندگی ستاره ها با توجه به جرم آنها(ستاره های خورشید مانند و متوسط/ ستاره های بزرگ /ستاره های خیلی بزرگ) انفجار سحابی سیاره ای و انفجار ابرنواختر مرگ ستاره ها: کوتوله سفید /ستاره نوترونی /سیاه چاله ها
تکلیف: پوستر تحول ستارگان یا پوستر تصویر یک سیاه چاله (تکالیف اجباری نمیباشد)

علوم پنجم

مدرس: سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت: فیلم آموزشی فندق با موضوع شناخت انواع خاک و ویژگی های در کلاس پخش شد سپس دانش آموزان به آزمایشگاه مدرسه رفتند و در آنجا آزمایش شناخت انواع خاک و میزان نفوذپذیری آب در خاک را انجام دادند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: