1403/04/31
ریاضی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
«تدریس مبحث کسر و عدد مخلوط»
در این جلسه ابتدا یادآوری کسر و عدد مخلوط انجام شد سپس دانش آموزان در دفتر خود چند تمرین از تبدیل عدد مخلوط به کسر و بالعکس را انجام دادند.
فارسی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
«تدریس مبحث ترکیب وصفی و اضافی »
در این جلسه ابتدا ترکیب اضافی و وصفی از روی جزوه تدریس و سپس دانش آموزان بصورت گروهی ترکیب های وصفی و اضافی را روی تابلو مشخص کردند.
پرتال هوش
سلیمی دهاقانی، نفیسه
«تانگرام»
بازی فکری تانگرام ابتدا توضیح داده شد سپس راهنما و اشکال هندسی در اختیار گروه ها قرار داده شد و با استفاده از آن، شکل های مختلف را ساختند.
1403/04/27
ریاضی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
نمونه سوال ریاضی از مبحث ضرب، تقسیم و کسر جهت رفع اشکال بر روی تابلو نوشته شد سپس دانش آموزان انجام دادند و اشکالات خود را رفع کردند.
زنگ تفریح
سلیمی دهاقانی، نفیسه
*شماره دوزی*
دانش آموزان ادامهی طرح قبلی را تکمیل کردند.
1403/04/24
فارسی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
علائم نگارشی ، مفعول ، متمم و حرفه اضافه توضیح داده شد سپس سوالات جزوه حل و بررسی شد .
زنگ تفریح
سلیمی دهاقانی، نفیسه
ابتدا جدول سودوکو توضیح داده شد سپس دانش آموزان بازی سودوکو کلمات فارسی را بصورت گروهی انجام دادند.
1403/04/19
ریاضی پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
تدریس مبحث الگوها انجام شد. سپس دانش آموزان در گروه های خود با استفاده از چینه ها الگوی جدید ساختند.
ورزش پنجم
یوسفی، زهره
* معارفه و آشنایی با دانش آموزان - بیان نکات ورزشی
*آزمون دوی سرعت
*گاری بازی
هدف : تمرکز بر روی کمربند شانه ای و تقویت عضلات سرشانه
* شنا بر روی دیوار (تقویت عضلات سرشانه )
* گاری بازی با توپ
( افزایش قدرت در کمربند شانه و دقت در پرتاب توپ
زنگ تفریح
سلیمی دهاقانی، نفیسه
دانش آموزان با شماره دوزی آشنا شدند و طبق الگو، شماره دوزی مقدماتی را انجام دادند.
1403/04/18
علوم پنجم
سلیمی دهاقانی، نفیسه
بازی کارت سوالات و حروف اندام های بدن بصورت گروهی انجام شد بصورتی که دانش آموزان با توجه به پاسخ سوالات کارت حروف درهم ریخته را کنار هم گذاشته و پاسخ صحیح را پیدا میکنند.
هنر پنجم
ولی نژاد، زهرا
معرفی و آشنایی با دانش آموزان/
ارائه فعالیت هایی که قرار است در پایگاه تابستانی انجام دهیم/
ارائه طرح کلی پروژه و تدریس سبک کوبیسم/
طراحی طبیعت بی جان بر پایه سازی هندسی/
شروع قدم اول پروژه و پیاده سازی و آموزش طرح اولیه روی تخته ونشان دادن نمونه کار به دانش اموزان و سپس اجرای آن روی کارتن و برش توسط خود دانش آموزان/
توضیح درباره فعالیت های جلسه بعدی.