فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: لیلیوم 2

ریاضی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود روز خوش امروز فعالیت و کار در کلاس صفحه 8 روی تخته حل شد.
تکلیف: دختران گلم تمرین صفحه 9 را با مداد و با دقت حل کنید.

فارسی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود سنجش گونیا (فارسی) برگزار شد.
تکلیف: فردا املا داریم. 50 کلمه ارزش دار از ستایش ، تماشاخانه و رقص باد بنویسید . حتما با خودکار نوشته شود و زیبا نویسی رعایت شود. چنانچه دفتر املاک در منزل است ، فردا حتما با خود بیاورید. سپاس

ورزش پنجم

مدرس: یوسفی، زهره
فعالیت: گرم کردن با توپ مرور آموزش جلسه قبل آموزش پاس سینه با پای ثابت و پای در حال حرکت تمرین سرود المپیاد ورزشی

رباتیک

مدرس: امیری، عاطفه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز در این جلسه مفهوم فلوچارت و نحوه ی فلوچارت نویسی را آموزش دادیم و بعد الگوریتم چراغ چشمک زن در حالت های مختلف را نوشتیم .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اسدبیگی، سعیده
فعالیت: امروز مبحث carbohydrates به دانش اموزان عزیز تدریس شد.
تکلیف: برای روز چهار شنبه جملات هایلایت شده بخش carbohydrates صفحه 8 در دفتر نوشته شود و مطالعه شود.

ریاضی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود و عرض ادب امروز صفحه 7 کتاب ریاضی تا آخر تکمیل شد.

فارسی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود شعر رقص باد از همه ی دانش آموزان پرسیده شد.
تکلیف: یک بار با خط خوانا و با خودکار از متن شعر رقص باد در دفتر بنویسید. معنی شعر رقص باد در برگه نوشته شود و در کتاب چسبانده شود.(طبق روشی که در کلاس توضیح دادم) یک صفحه کامل املای شب از ستایش ، درس تماشاخانه و شعر رقص باد نوشته شود. * اولیای گرامی حتما املای دختران گلم را صحیح و امضا بفرمایید.

نگارش پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود امروز نگارش درس تماشاخانه به همراهی بچه ها تصحیح و تکرار شد.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود امروز درس اول همراه با بازی از دانش آموزان پرسیده شد. درس دوم تا آخر صفحه ی 8 تدریس شد.

قرآن پنجم

مدرس: رضایی، طاهره
فعالیت: با سلام. ص 1 و2 تدریس گردید
تکلیف: تمرین چهارم ص 2 اتصلات انجام گردد. ص2 روخوانی تمرین گردد

زیبانویسی

مدرس: بایی لاشکی، زینب
فعالیت: تدریس صفحه 8و9 آموزش حرف ب انجام شد.
تکلیف: تمرین وتکمیل صفحه 8و9 صورت گیرد.

رایانه

مدرس: طاهری، سیده مونا
فعالیت: آموزش ساخت جی میل و قوانین ساخت آن تدریس شد.
تکلیف: ساخت جی میل و به همراه داشتن در جلسه آینده صورت گیرد.

ریاضی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود روزگار به کام * سنجش گونیا ،درس علوم برگزار شد. * تدریس درس میلیارد داشتیم . * صفحات 6 و 7 تا سر کار در کلاس کامل شد.
تکلیف: دختران گلم صفحات 16 , 17 و 18 کتاب کار ریاضی تا سر سوالات پیشرفته حل کنید.

علوم پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود پیش آموزش درس دوم علوم ، همراه با تفریح و تجربه در محیطی دوستانه و صمیمی دانش آموزان با غذاهای پخته شده و خام و تفاوت آنها آشنا شدند.

فارسی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود کتاب کار تا آخر صفحه 15 تکمیل شد.
تکلیف: فردا کتاب نگارش همراه داشته باشید. شعر رقص باد رسیده می شود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
تکلیف: * صفحه 9 و 10 کتاب کار مطالعات کامل شود * فردا درس اول مطالعات پرسیده می شود.

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: تدریس درس اول کامل شد.(صفحه آخر) درس دوم تا آخر صفحه 15 تدریس شد

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اسدبیگی، سعیده
فعالیت: امروز تدریس number word form تکمیل شد و همچنین روخوانی صفحه 8 و هایلایت مطالب مهم انجام شد.
تکلیف: دانش اموزانی که کاربرگ خود را تکمیل نکرده اند برای روز سه شنبه حتما تکمیل کنند.

مهارت اجتماعی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: مرور کلمات جادویی ، توضیح تئوری سوسک و پاسخ و واکنش. هر دو مورد مرور درس سالهای گذشته است .
تکلیف: 1_ یک موقعیت مناسب برای استفاده هر یک از کلمات زیر یادداشت کنید : لطفاً _ ببخشید _ بفرمایید _ سپاس. 2_ تئوری سوسک را برای خانواده توضیح دهید.

ریاضی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود روز خوش ارمغان 2 بخش ریاضی در کلاس حل شد.
تکلیف: ارمغان 2 کامل شود

علوم پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: تمرین صفحات 12 و13 تا آخر پاسخ داده شد.
تکلیف: شنبه صبحانه سالم داریم. لطفا هر دانش آموز یک تخم مرغ آب پز را با خلاقیت خود تزیین کرده و همراه بیاورد. به دلخواه خود یک وعده صبحانه سالم همراه دانش آموز باشد.

فارسی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: امروز گنجینه ی 1 تکمیل شد.
تکلیف: برای یکشنبه شعر رقص باد حفظ شود. نگارش تماشاخانه برای شنبه کامل شود.

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
تکلیف: شنبه درس اول پرسیده می شود

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی امروز درس اول تدریس گردید. متن درس با دانش‌آموزان خوانده شد، تمرین‌های کلاسی حل گردید و همچنین فیلمی درباره‌ی «اختراع اسکناس» و «ده اسکناس برتر جهان» برای دانش‌آموزان نمایش داده شد
تکلیف: با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی تمرین‌های مربوط به منزل جهت انجام دانش‌آموزان مشخص گردید. همچنین کتاب «سفر پول» معرفی شد و فایل PDF آن در گروه قرار داده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: بازی 1 : تکمیل کننده بازی هفته پیش ( پیشرفته ) دو دانش آموز رو به روی هم ایستاده و رو به روی آن ها تعدادی کاپ گیم چیده شده است . اول هر دو نفر با ریتم اول موزیک در جا میزنند و وقتی ریتم عوض شد یک نفر از آن ها کاپ گیم ها رو دونه دونه جمع کرده و به دوستش میدهد و دوستش هم تا صدای سوت قطار را نشنیده باید دونه دونه کاپ گیم ها را سر جای خود بگذارد و برگردد . رشد مهارت‌های ریتمیک و هماهنگی با موسیقی: حرکات جمع‌آوری کاپ‌ها بر اساس ضرب موسیقی انجام میشه و باعث درک ریتم میشود. افزایش سرعت عمل و واکنش به صدا: تغییر ناگهانی ریتم یا توقف موسیقی باعث میشه بچه‌ها سریع واکنش نشون بدهند. هماهنگی چشم و دست در جابه‌جایی کاپ‌ها: گرفتن و چیدن کاپ‌ها نیاز به دقت دیداری و هماهنگی دقیق با حرکت دست دارد. تمرین نوبت‌پذیری و رعایت قوانین: هر دانش آموز باید صبر کنه تا نوبتش برسه و قانون بازی رو رعایت کند. تقویت تعامل و همکاری اجتماعی: رو‌به‌روی هم ایستادن و رعایت نوبت باعث ایجاد ارتباط مثبت بین بچه‌ها میشود. پرورش حافظه‌ی شنیداری-حرکتی: دانش آموز توالی حرکت‌ها رو یاد می‌گیره و با موسیقی هماهنگ نگه می‌دارد. ایجاد نشاط، تخلیه انرژی و هیجان مثبت: بازی با موسیقی پرتحرک باعث شادی و انرژی در بچه‌ها میشود. بالا بردن اعتماد به نفس در جمع: موفقیت در اجرای بازی در حضور گروه باعث تقویت خودباوری بچه ها میشود. بازی 2 تکمیل کننده بازی دوم هفته اول ( پیشرفته ) دانش آموز ها دو به دو رو به روی هم در حلقه خود ایستاده و با ریتم موزیک 1 2 3 4 ، 4 قدم به جلو می آیند و با ضرب دست ( شماره 4 ) مجدد تا 4 شمارده و سر جای خود میروند ( داخل حلقه ) و یک ضرب دست میزنند . و هر موقع معلم خود گفت دو نفر آخر سریعا میدوند و همه یک حلقه جا به جا میشوند و نفرات آخر در حلقه ی اول قرار میگیرند. 1.تقویت ریتم و هماهنگی حرکتی بچه‌ها یاد می‌گیرند با شمارش "1 2 3 4" حرکت بدن و ضرب دست رو هماهنگ کنن. این باعث افزایش دقت شنیداری و هماهنگی حرکات با موسیقی میشود. 2.تمرکز و دقت شنیداری چون باید به دستور معلم ("دو نفر آخر!") گوش بدن و سریع واکنش نشون بدهند، تمرکز و توجه لحظه‌ای بچه‌ها تقویت میشود. 3.کار گروهی و هماهنگی اجتماعی حرکت در حلقه، ایستادن رو به رو و جابه‌جایی‌ها حس همکاری و هماهنگی گروهی رو در بچه‌ها بالا می‌برد. 4.چابکی

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اسدبیگی، سعیده
فعالیت: امروز مبحث fiber به دانش اموزان عزیز تدریس شد.
تکلیف: برای روز دوشنبه قسمت مربوط به fiber در دفتر نوشته شود و جملات هایلایت شده مطالعه شود.

ریاضی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود ، روزگار بر شما خوش * تمرین صفحه ی 5 حل شد. * صفحه ی 11 کتاب کار ریاضی تا آخر سوال 3 حل شد.
تکلیف: تمرین صفحه 11 ,12 و 13 کتاب کار حل شود.

علوم پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود تدریس درس اول کامل شد. کتاب کار علوم تا آخر صفحه ی 11 کامل شد.

فارسی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود * تدریس شعر رقص باد ، خنده ی گل معنی شد ، قافیه ها مشخص شد ، آرایه ی جان بخشی توضیح داده شد.
تکلیف: برای فردا خوانش شعر تمرین شود.

هنر پنجم

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: با تمرکز بر دوسالانه هنر با موضوع: هدر رفت آب، با هدفِ شناخت ارزش آب و راه های صرفه جویی، با نمایش تصاویر و گفتگو در این زمینه برگزار شد، و همچنین بچه ها نقاشی با همین موضوع کشیدند.

مهارت زندگی

مدرس: اسماعیلی، نرگس
فعالیت: موضوع جلسه: مدیریت استرس درس اول کتاب مهارت های زندگی در این جلسه تلاش کردیم به دانش آموزان عزیز بیاموزیم که گاهی نگرانی های ما منطقی نیستند و اگر از زاویه ای دیگر به آن ها نگاه کنیم و نظرات دیگران را جویا شویم از شدت نگرانی نایمان کم میشود. دانش آموزان نگرانی هایشان را در یک کارت بدون نام یادداشت کرده و در جعبه قرار دادند، همکلاسی هایشان به هر نگرانی رای داده و میزان منطقی و یا غیر منطقی بودن آن را مشخص کردند.
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفاً صفحه ی 8 و 9 کتاب با دقت خوانده شده و فعالیت هایش برای جلسه آینده تکمیل شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اسدبیگی، سعیده
فعالیت: امروز مبحث اعداد 9 رقمی و گسترده نویسی اعداد به دانش اموزان عزیز همراه فعالیت کلاسی تدریس شد.
تکلیف: برای روز شنبه کاربرگی که در دفتر ضمیمه شده است انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: