فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: لیلیوم 2

ریاضی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود بر اولیا گرامی و دختران نازنینم صفحه 29 ،30 کتاب کامل شد. نکات مربوط به تفریق اعداد مخلوط گفته شد. سوال 2 صفحه 41 کتاب کار حل و رفع اشکال شد. ارمغان 6و7 تصحیح شد.
تکلیف: بچه ها جونم تمرین صفحه 31 را با دقت حل کنید.

علوم پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود دو صفحه ی اول درس چهارم تدریس شد.

فارسی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود متن درس پنجم (چنار و کدو بن ) روانخوانی شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اسدبیگی، سعیده
فعالیت: امروز مبحث انواع مثلت ها به دانش اموزان عزیز تدریس شد.
تکلیف: برای روز سه شنبه نام انواع مثلث ها و توضیح مربوط به انها مطالعه شود.(کادر سبز رنگ صفحه 21)

مهارت اجتماعی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: درباره تعامل در فضای مجازی و حفظ حریم شخصی صحبت شد . این قانون که اگر می‌خواهیم چیزی را به اشتراک بگذارید که مرتبط به شخص دیگر می‌شود حتما باید از او اجازه بگیریم .
تکلیف: درصورت امکان یک پیام صوتی با رعایت قوانین آموزش داده شده در پرتال بارگذاری کنید. ممنونم

ریاضی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
تکلیف: ارمغان 7 کامل شود.

علوم پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود کتاب کار ، سوالات درس 3 (صفحه ی 35 ،36 ، 37 و 39 پاسخ داده شد. آزمایش لیوان آب انجام شد.
تکلیف: شنبه سه درس اول پرسیده می شود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود درس 5 تدریس شد. فعالیت ها پاسخ داده شد.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت اولیای گرامی به اطلاع می‌رساند درس ششم با مشارکت فعال دانش‌آموزان تدریس شد. فعالیت‌های کلاسی مرتبط انجام گرفت و کلیپ آموزشی مربوط به درس در کلاس قرار داده شد. با سپاس از همراهی و همکاری شما
تکلیف: خواهشمند است فعالیت منزل مربوط به درس ششم توسط دانش‌آموزان انجام شود. کتاب «پس‌انداز می‌کنم» نیز در گروه بارگذاری می‌شود. تکالیف منزل هفته آینده بررسی خواهد شد و به دانش‌آموزان کوشا کارت امتیاز اهدا می‌شود. لطفاً تکالیف درس‌های قبلی نیز حتماً انجام شوند. با سپاس از همراهی و همکاری صمیمانه شما

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: کلاس ریتم و گیم تاریخ: 1404/08/14 گزارش بازی: برج تعادل نام بازی: برج تعادل اهداف آموزشی و تربیتی: تقویت همکاری گروهی و روحیه‌ی کار تیمی افزایش تمرکز، دقت و هماهنگی چشم و دست پرورش مهارت‌های حرکتی درشت (دویدن، برداشتن، چیدن) یادگیری نظم، رعایت نوبت و پیروی از قوانین گروهی افزایش سرعت‌عمل و واکنش به فرمان مربی تقویت احساس مسئولیت نسبت به عملکرد گروه نتیجه و بازخورد:دانش‌آموزان در طول بازی با انرژی و هیجان بالا شرکت کردند. بازی باعث ایجاد تعامل مثبت بین اعضای هر گروه و افزایش حس همدلی شد. در پایان، بچه‌ها درباره‌ی دلایل برنده یا بازنده شدن خود صحبت کردند و یاد گرفتند که تمرکز و هماهنگی گروهی چقدر اهمیت دارد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اسدبیگی، سعیده
فعالیت: امروز مبحث تبخیر صفحه 18 به دانش اموزان عزیز تدریس شد.
تکلیف: برای روز دوشنبه متن نوشته شده در‌دفتر‌مطالعه شود.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود روزتون خوش سوالات جلسه ی سوم حل و رفع اشکال شد.

ریاضی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود صفحه 28 کتاب (جمع و تفریق اعداد مخلوط) تدریس و تکمیل شد.

علوم پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
تکلیف: درود فردا درس 3 علوم پرسیده می شود. به دلیل جشن روز دانش آموز ، امروز پرسیده نشد.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
تکلیف: درود درس 5 پیش خوان شود.

هنر پنجم

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: اجرای رنگی طرح تایید شده اصلی نمایشگاه نقاشی انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: اسماعیلی، نرگس
فعالیت: موضوع: مدیریت استرس(استفاده از روش حل مسأله) در این جلسه با استفاده از یک معما و بازی سرگرم کننده ی ریاضی به دانش آموزان آموزش داده شد که در مواقع بحرانی و مشکل به جای عکس العمل های هیجانی منفی بر روی مسأله و راه حل های مختلف متمرکز شوند.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم لطفا فعالیت صفحه ی 19 کتاب را تکمیل کنید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اسدبیگی، سعیده
فعالیت: امروز مفهوم حرکت جهت عقربه های ساعت و خلاف عقربه های ساعت به دانش اموزان عزیز تدریس شد و فعالیت های صفحات 19 و 20 در کلاس انجام شد.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: بهادری، بهناز
تکلیف: درود جلسه ی 4 کتاب با دقت و با مداد حل شود.

ریاضی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود، روز بر شما خوش جمع و تفریق کسر ها تدریس شد. پایه ی چهارم دوره و تکرار شد. فعالیت و کار در کلاس صفحه 27 حل و رفع اشکال شد.
تکلیف: دختران گل فیلم آموزش را که برایتان ارسال می شود ، با دقت ملاحظه کنید. 8 عبارت جمع و تفریق کسرها که در دفتر نوشتید ، با دقت و بعد از دیدن کلیپ حل کنید.

علوم پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
تکلیف: فردا درس 3 پرسیده می شود. ابتدا کتاب وزارتی و درسنامه ی کتاب کار را با دقت مطالعه کنید و سپس صفحات 35 ،36 ,37 و 38 کتاب کار با دقت پاسخ داده شود.

فارسی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: امروز از همه پرسش کلاسی از 4 درس داشتم. به جز 8 نفر ، از پاسخگویی بقیه راضی نبودم.

ورزش پنجم

مدرس: یوسفی، زهره
فعالیت: نرمش کردن برای بالا بردن انعطاف تمرین دارت پرش عمودی بازی برای تقویت دقت و پرش طول

رباتیک

مدرس: امیری، عاطفه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز در این جلسه قاب عکس ها و پایه ی قاب عکس ها کامل شد .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اسدبیگی، سعیده
فعالیت: امروز دوره فصل یک در کلاس انجام شد. و مبحث چرخه اب از فصل دو، صفحه 17 همراه فعالیت کلاسی به دانش اموزان تدریس شد.
تکلیف: برای روز چهارشنبه متن پایین صفحه 17 مطالعه شود و پس از مطالعه دقیق دانش آموزان عزیز برداشت و درک خود از متن را در دفتر بنویسد.

ریاضی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود بر شما سوال 8 صفحه 26 کتاب حل شد. صفحه ی 28 و 29 کتاب کار حل و رفع اشکال شد.

فارسی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود درست و نادرست ، درک مطلب و دانش زبانی مربوط به درس 4 کامل شد. جعبه کلمات درس 4 یادداشت شد.
تکلیف: بچه ها جونم نگارش درس 4 تکمیل شود. فردا آزمون فارسی ، 4 درس اول را داریم. عمیق و دقیق مطالعه کنید و زمان و مکان مناسب را برای مطالعه انتخاب نمایید.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: بهادری، بهناز
فعالیت: درود صفحات 22 ,23 و 24 کتاب کار تصحیح شد. پرسش کلاسی از درس 4 به صورت تکی و همچنین پرسش به صورت بازی مافیا داشتم.

قرآن پنجم

مدرس: رضایی، طاهره
فعالیت: با سلام. درس قرآن از ص 22تا 29 تدریس گردید.
تکلیف: دانش آموزان عزیز ص28 روخوانی گردد وانتقالات انجام شود.

زیبانویسی

مدرس: بایی لاشکی، زینب
فعالیت: اتصال حرف ب به دال تدریس شد
تکلیف: صفحات 16و17 شعر و18 و19 تمرین وتکمیل شود

رایانه

مدرس: طاهری، سیده مونا
فعالیت: تدریس امروز - درس کار با Copilot موضوع درس: آموزش سناریونویسی و داستان‌پردازی برای ساخت انیمیشن هدف: آشنایی دانش‌آموزان با مراحل نوشتن سناریو، شخصیت‌پردازی و چگونگی تبدیل ایده به داستان با کمک هوش مصنوعی (Copilot). مباحث تدریس‌شده: 1. آشنایی با سناریونویسی (Story & Script Writing): توضیح داده شد که هر انیمیشن یا فیلم از یک سناریو شروع می‌شود یعنی داستانی که صحنه‌به‌صحنه نوشته می‌شود. 2. شناخت صحنه‌ها (Scenes): یاد گرفتند که هر بخش از داستان یا گفت‌وگو یک صحنه است و باید مشخص شود چه اتفاقی در هر صحنه می‌افتد. 3. شخصیت‌پردازی (Character Design): درباره‌ی ویژگی‌های ظاهری و رفتاری شخصیت‌ها صحبت شد و دانش‌آموزان برای شخصیت‌های خود نام و ویژگی تعیین کردند. 4. کار با Copilot برای نوشتن داستان: دانش‌آموزان یاد گرفتند چطور با نوشتن چند جمله، از Copilot بخواهند تا در ادامه‌ی داستان کمکشان کند. 5. نمونه تمرین: با الهام از داستان معروف سعدی «تن آدمی شریف است به جان آدمیت»، یک سناریوی کوتاه آموزشی نوشته شد که در آن مفاهیم اخلاقی و انسانی به زبان ساده بیان شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: