فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: مینا 2

ریاضی چهارم

مدرس: عمرانی، الهامه
فعالیت: ریاضی ارزش پول به ریال و تومان توضیح داده شد و خرید و فروش و حساب و کتاب پول انجام شد

ورزش چهارم

مدرس: یوسفی، زهره
فعالیت: *دویدن سرعتی * رقابت پریدن از روی طناب . رد شدن از زیر طناب و تغییر مسیر دادن (تعقیب و گریز ) * آموزش پاس سینه و بالای سر و بیس بالی

زنگ تفریح

مدرس: عمرانی، الهامه
فعالیت: شماره دوزی در ادامه شماره دوزی ، گل تکمیل شد و شماره دوزی قلب شروع شد

ریاضی چهارم

مدرس: عمرانی، الهامه
فعالیت: ریاضی ساعت توضیح داده شد و کاربرگه ساعت حل شد و توسط دانش آموزان تصحیح و رنگ آمیزی شد

فارسی چهارم

مدرس: عمرانی، الهامه
فعالیت: فارسی بحث و گفتگو در مورد ضرب‌المثل انجام شد و داستان ضرب المثل خوانده شد و توسط دخترای گلم به صورت توضیح و نمایش اجرا شد

پرتال هوش

مدرس: عمرانی، الهامه
فعالیت: از قسمت های پرتال هوش معما کار شد و امتیاز به صورت ترکاندن بادکنک داده شد

زنگ تفریح

مدرس: عمرانی، الهامه
فعالیت: در ادامه کار شماره دوزی قسمت مربوط به برگ کار شد

ریاضی چهارم

مدرس: عمرانی، الهامه
فعالیت: ریاضی پیدا کردن محیط اشکال اندازه ضلع ها با خط کش براساس سانتی متر توسط دانش آموزان اندازه گیری شدو محیط به صورت میلی متر محاسبه شد روی کاربرگ ها چسبانده شد

فارسی چهارم

مدرس: عمرانی، الهامه
فعالیت: فارسی آشنایی با پسوند کلمات یک نقطه تا شش نقطه از کتاب فارسی سوم روی برگه هایی نوشته شد و در داخل لیوان گذاشته شد و بعد با توضیح پسوند به کلمات اضافه شد

هنر چهارم

مدرس: ولی نژاد، زهرا
فعالیت: معرفی و آشنایی با دانش آموزان/ارائه فعالیت هایی که قرار است در پایگاه تابستانی انجام دهیم/ارائه طرح کلی پروژه با عنوان طبیعت و تدریس قانون پلان بندی و عمق نمایی در نقاشی و انواع پرسپکتیو/شروع قدم اول پروژه و پیاده سازی و آموزش طرح اولیه روی تخته و نشان دادن نمونه کار به دانش آموزان و طراحی توسط خود دانش آموزان در برگه های A3/توضیح در رابطه با فعالیت جلسه بعدی.

پرتال هوش

مدرس: عمرانی، الهامه
فعالیت: پرتال هوش روش انجام کار و وظایف الگو ساز و الگو یاب توضیح داده شد و به صورت بازی و حل کاربرگ کار انجام شد

زنگ تفریح

مدرس: عمرانی، الهامه
فعالیت: شماره دوزی این کار با توجه به الگوی داده شده به دانش آموزان توضیح داده شد و بعد به صورت عملی انجام شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: