فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: نرگس 1

ریاضی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: کاربرگ مروری حل شد و نمونه سوال در دفتر حل شد.
تکلیف: کاربرگ مروری را از پرتال دانلود کنید و با دقت به سوالات پاسخ دهید.

علوم ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: سنگ های آتش فشانی و گازهای آتش فشانی از کتاب کار تدریس شد و پرسش کلاسی انجام شد.
تکلیف: درس زمین پویا کامل از کتاب کار مطالعه شود.

فارسی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: به سوالات درک مطلب شعر ای وطن پاسخ داده شد و دانش زبانی تدریس شد و دانش آموزان با حرف ندا و منادا آشنا شدند و حکایت خوانده شد.
تکلیف: درس 5 و جعبه کلمات درس ای وطن تا روز شنبه مطالعه شود.

انشا و نگارش ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: گنجینه انجام شد و به سوالات آن پاسخ داده شد و کتاب نگارش درس 5 کامل شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: پرسش کلاسی انجام شد و به سوالات کتاب کار پاسخ داده شد.
تکلیف: درس طلا سیاه با دقت مطالعه شود.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: آیینه، الهه
تکلیف: درس 5،6 کامل مطالعه شود.

مهارت زندگی

مدرس: اسماعیلی، نرگس
فعالیت: موضوع: خودآگاهی(شناخت نیازها و آرزوها) در این جلسه تفاوت بین نیازهای ضروری و غیر ضروری و همچنین تاثیر اولویت دادن به هرکدام از نیازها به دانش آموزان آموزش داده شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: با سلام و احترام در جلسه‌ی امروز، صفحه‌ی 19 کتاب ریاضی تدریس گردید. در این صفحه، تمریناتِ مروری بر مباحث پیشین ارائه شده بود که با مشارکت فعال دانش‌آموزان به صورت گروهی حل و بررسی شد.

ریاضی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: صفحه های 59،60 از کتاب کار حل شد و به سوالات پیشرفته پاسخ داده شد و نمونه سوال در دفتر حل شد و سنجش کلاسی برگزار شد.
تکلیف: کاربرگ را از پرتال دانلود کنید و به سوالات آن با دقت در دفتر پاسخ دهید.

علوم ششم

مدرس: آیینه، الهه
تکلیف: درس زمین پویا تا سر سنگ های آتش فشانی از کتاب کار مطالعه شود.

فارسی ششم

مدرس: آیینه، الهه
تکلیف: درس 5 کامل مطالعه شود و هر دو کتاب را فردا همراه خود به مدرسه بیاورید.

انشا و نگارش ششم

مدرس: آیینه، الهه
تکلیف: کتاب نگارش را همراه خود به مدرسه بیاورید.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: آیینه، الهه
تکلیف: درس طلا سیاه کامل مطالعه شود و هر دو کتاب را برای فردا همراه خود به مدرسه بیاورید.

ورزش ششم

مدرس: یوسفی، زهره
فعالیت: آموزش تمرینات اینتروال تست دارت و گرفتن رکورد از دانش آموزان

رباتیک

مدرس: امیری، عاطفه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز در این جلسه قاب عکس ها و پایه ی قاب عکس ها کامل شد .

زیبانویسی

مدرس: بایی لاشکی، زینب
فعالیت: اتصال ب به دال تدریس شد
تکلیف: شعرصفحه 20و21 وصفحات 25و26 تمرین وتکمیل شود

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: جلسه 7 به صورت گروهی حل شد و جواب ها بررسی شد.

ریاضی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: تمرین صفحه 47 از کتاب درسی توسط دانش آموزان حل شد و جواب ها بررسی شد و به سوالات فعالیت کلاسی صفحه 58 کتاب کار پاسخ داده شد.
تکلیف: تمرین های صفحه 59،60 از کتاب کار با دقت حل شود و برای سنجش کلاسی فصل 2 تمرین و تکرار کنید.

علوم ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: ادامه مبحث زمین پویا از کتاب کار تا سر سنگ های آتش فشانی تدریس شد و دانش آموزان با انواع آتش فشان ها آشنا شدند و برگه های سنجش کلاسی صحیح شد و تحویل دانش آموزان داده شد.
تکلیف: تا روز سه شنبه درس زمین پویا تا سر سنگ های آتش فشانی از کتاب کار مطالعه شود.

فارسی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: شعر ای وطن روخوانی شد و لغات مهم املایی گفته شد و جعبه کلمات از کتاب کار کامل شد و سنجش کلاسی برگزار شد.

املا ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: املا پازلی از درس 5 گفته شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: درس طلا سیاه کامل تدریس شد و به تمامی سوالات کتاب پاسخ داده شد و با انواع منابع تامین انرژی آشنا شدند.
تکلیف: درس طلا سیاه کامل از کتاب درسی تا روز سه شنبه مطالعه شود.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: آیینه، الهه
تکلیف: سنجش کلاسی هدیه ها بررسی شد و برگه ها تحویل دانش آموزان داده شد.

قرآن ششم

مدرس: رضایی، طاهره
فعالیت: با سلام درس قرآن از ص25 تا31 تدریس گردید.
تکلیف: دانش آموزان عزیز ص 27 رادر خانه روخوانی تمرین کنند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: با سلام و احترام در جلسه ی آموزشی امروز، بخش اول صفحه ی 15 مورد تدریس قرار گرفت. در این بخش، مروری بر اندام‌های دخیل در فرآیند گوارش غذا صورت گرفت. سپس، مراحل گوارش غذا در چهار مرحله ی ساده توضیح داده شد. در ادامه، میزان یادگیری دانش‌آموزان از این مبحث از طریق پرسش و پاسخ ارزیابی گردید.
تکلیف: لطفا بخشِ تدریس شده را مرور کرده و همواره برای پرسش و پاسخ آماده باشید.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: آیینه، الهه
تکلیف: برای فردا حتما کتاب هوش و استعداد را همراه خود به مدرسه بیاورید.

ریاضی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: مفهوم اعداد اعشاری یادآوری شد و به سوالات صفحه 44،45،46 پاسخ داده شد.
تکلیف: تمرین صفحه 47 از کتاب درسی بادقت حل شود.

علوم ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: زمین پویا از کتاب کار تا سر اقدامات ایمنی دربرابر زلزله تدریس شد و سنجش کلاسی انجام شد.
تکلیف: درس زمین پویا از کتاب کار تا سر اقدامات ایمنی در برابر زلزله مطالعه شود.

فارسی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: بخوان و بدان از کتاب کار تدریس شد و دانش آموزان با حرف عطف و ربط و حروف اضافه و متمم آشنا شدند و مفهوم کنایه و مبالغه مرور شد و به سوالات کتاب کار پاسخ داده شد.
تکلیف: درس 1 تا پایان درس 4 کامل تمامی موارد بادقت از هر دو کتاب مطالعه شود.

املا ششم

مدرس: آیینه، الهه
تکلیف: از لغات دشوار درس 5 از هرکدام یکبار در دفتر مشق نوشته شود.

هنر ششم

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: طرح اصلی نمایشگاه نقاشی با موضوع: نجات دریاها، روی مقوای اصلی که مربوط به نمایشگاه می باشد، با مداد کشیده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: دانش آموزان دو به دو رو به روی هم ایستاده و با ریتم 1 2 ، 1 2 3 جلو عقب شده و ضرب دست یکبار به دوست خود و یکبار خودشان میزنند. و با ریتم بعدی موزیک به نوبت با دوست خود میدوند و کاپ گیم ها را از انتهای صف برداشته و به صورت برج میچینند . اهداف بازی : 1.تقویت درک ریتم و ضرب موسیقی: دانش‌آموزان با تکرار الگوهای ریتمیک (1،2 و 1،2،3) هماهنگی میان شنیدن و اجرای حرکت را تمرین می‌کنند. 2.افزایش هماهنگی حرکتی (دست، پا و بدن): اجرای حرکات جلو و عقب همراه با ضربه‌های هماهنگ، موجب بهبود هماهنگی دو نیم‌کره مغز و کنترل بدنی می‌شود. 3.پرورش تمرکز و دقت: دانش‌آموز باید هم‌زمان به ریتم، حرکت و هم‌تیمی خود توجه کند، که موجب تقویت تمرکز چندوجهی می‌شود. 4.ترویج همکاری و تعامل اجتماعی: انجام بازی دو‌نفره باعث افزایش حس همکاری، اعتماد و هماهنگی میان شرکت‌کنندگان می‌شود. 5.افزایش سرعت واکنش و تصمیم‌گیری: بخش پایانی بازی (برداشتن کاپ‌ها و ساخت برج) تمرینی برای سرعت عمل، نظم و برنامه‌ریزی در حرکت است. 6.ایجاد انگیزه و نشاط در یادگیری موسیقی: بازی با فضای پرانرژی و هدفمند، ارتباطی شاد و خلاق بین موسیقی و حرکت ایجاد می‌کند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: با سلام و احترام در جلسه ی آموزشی امروز، صفحه ی 18 از کتاب ریاضی مورد بررسی قرار گرفت. این صفحه به مقایسه اعداد صحیح مثبت و منفی و تعیین بزرگتر یا کوچکتر بودن آن‌ها اختصاص داشت. مباحث این صفحه با مشارکت دانش‌آموزان تدریس و فرا گرفته شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مصطفوی النوری، سیده سروناز
فعالیت: فیلمی درباره روتین صبحگاهی پخش شد . درباره اینکه چگونه روزمان را با انرژی بیشتر و استرس کمتر شروع کنیم صحبت کردیم.
تکلیف: روتین صبحگاهی خود را بنویسید.

ریاضی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: کاربرگ مروری توسط دانش آموزان حل شد و جواب ها بررسی شد و نمونه سوال در دفتر حل شد.
تکلیف: ارمغان شماره (7) کامل انجام شود و برای روز شنبه همراه خود به مدرسه بیاورید و برای سنجش کلاسی روز دوشنبه تمرین و تکرار داشته باشید.

علوم ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: سنجش کلاسی تصحیح شد و نتایج به دانش آموزان اعلام شد و فیلم آموزشی مشاهده شد و مرور انجام شد.
تکلیف: درس 1 تا 4 برای مرور از هر دو کتاب مطالعه شود.

فارسی ششم

مدرس: آیینه، الهه
تکلیف: درس 5 جعبه کلمات و معنی شعر به همراه نکات دستوری کامل مطالعه شود.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: پرسش کلاسی انجام شد و به سوالات ارمغان (6) پاسخ داده شد.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: درس 6 تدریس شد و به سوالات متن درس پاسخ داده شد و سنجش کلاسی انجام شد.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت اولیای عزیز امروز درس پنجم تدریس شد. فعالیت‌های کلاسی با مشارکت و همکاری خوب دانش‌آموزان عزیز انجام گرفت و کلیپ آموزشی مربوط به درس نیز برای تثبیت بهتر مطالب پخش شد.
تکلیف: لطفا تکالیف منزل درس پنجم انجام شود و کتاب چگونه برای تفریح پول درآوریم در گروه گذاشته می‌شود، سپاس از بزرگواران.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: جعفری، مریم
فعالیت: با سلام و احترام، در جلسه‌ی امروز، صفحه‌ی 14 کتاب علوم تدریس گردید. این بخش ادامه‌ی مبحث شش‌ها و تنفس بود. در خلالِ جلسه، تمرین مربوطه با همکاری زبان‌آموزان حل شد و پاسخ‌ها به دقت بررسی و چک شدند.
تکلیف: لطفا برای جلسه ی آینده صفحات 13 و 14 را به دقت مرور نمایید. از این بخش پرسش و پاسخ خواهیم داشت.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: