فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: آتوسا صالحی

فارسی دوم

مدرس: میرشفیعی، الهه سادات
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت اولیای محترم امیدواریم حال دلتان خوب و روزتان سرشار از انرژی‌های مثبت باشد! امروز یکی از آن روزهای پرهیجان و خاطره‌انگیز برای بچه‌ها بود. با هم به شهربازی رفتیم و در فضایی شاد، پرنشاط و ایمن، لحظاتی سرشار از خنده و هیجان را کنار هم سپری کردیم. کودکان با دوستانشان بازی کردند، نوبت گرفتن را تمرین کردند، و از وسایل متنوع شهربازی استفاده کردند.

ریاضی دوم

مدرس: میرشفیعی، الهه سادات
فعالیت: امروز دانش‌آموزان در قالب گروه‌های کوچک، به حل مسائل جمع و تفریق پرداختند. برای هر مسئله، گروه‌ها روش‌های مختلف نمایش را به کار بردند: استفاده از نمایش عملی (با اشیاء یا وسایل کمک‌آموزشی)/ رسم شکل و تصویر/ استفاده از محور اعداد/ کشیدن نقاشی مرتبط با مسئله/ هر گروه یک روش را بر عهده داشت و پس از انجام کار، نتیجه را برای کلاس توضیح داد. دانش‌آموزان ضمن حل مسئله، کار گروهی و بیان شفاهی راه‌حل خود را تمرین کردند.../ اهداف آموزشی :درک عمیق مفهومی جمع و تفریق از طریق نمایش‌های عینی و بصری/ تقویت مهارت حل مسئله با استفاده از چندین روش و نمایش متفاوت /آشنایی با محور اعداد و کاربرد آن در عملیات جمع و تفریق /پرورش خلاقیت از طریق رسم شکل و نقاشی مرتبط با مسئله / تقویت کار گروهی و مهارت‌های ارتباطی از طریق تقسیم وظایف و ارائه نتیجه /ایجاد ارتباط بین ریاضی و زندگی روزمره با حل مسائل داستانی

علوم دوم

مدرس: میرشفیعی، الهه سادات
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی/ امروز در کلاس، موضوع حواس پنج‌گانه را به‌صورت تعاملی و بازی‌محور به دانش‌آموزان آموزش دادیم. برای این فعالیت، کارت‌های تصویری مربوط به هر حس (بینایی، شنوایی، بویایی، چشایی و لامسه) در اختیار بچه‌ها قرار گرفت و از آن‌ها خواسته شد تصویر هر حس را به حس مربوطه متصل کنند. همچنین برای هر حس، شعر کوتاه و شادی خوانده شد تا مفهوم بهتر در ذهن کودکان ماندگار شود/ اهداف آموزشی: آشنایی دانش‌آموزان با نام و عملکرد حواس پنج‌گانه تقویت مهارت تشخیص و تطبیق تصویر با مفهوم./ پرورش دقت و تمرکز از طریق بازی/ ایجاد فضای شاد و انگیزشی برای یادگیری./ تقویت مهارت‌های کلامی از طریق شعر و گفت‌وگو.

فارسی دوم

مدرس: میرشفیعی، الهه سادات
فعالیت: امروز با دانش‌آموزان تمرین جمله‌سازی و املا انجام شد. دانش‌آموزان با استفاده از کلمات داده‌شده جملات معنادار ساختند و سپس املای آن‌ها را نوشتند. هدف: تقویت مهارت نوشتن، افزایش دایره لغات، بهبود دقت در املا و پرورش خلاقیت در جمله‌سازی.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: