فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: یاس 2

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ استفاده از خط کش آموزش داده شد و مهارت کشیدن خط صاف و بلند تدریس و تمرین شد. _ مفهوم اندازه گیری اشیا به روش غیراستاندارد و مبتدی، تمرین و مرور شد. _ صفحه 60 و 61 کتاب کار ریاضی علوی مربوط به تم 8 ، کار و انجام شد.
تکلیف: دلبندم مشق خلاق « می » کاری ، برای شما فایل شده است ، می توانی پرینت بگیری یا روی برگه A4 وارد کنی و انجام دهی . حتما نام قشنگ خودت و اسم آموزگار یا کلاس را بنویس و تحویل خانم معلم بده تا در پوشه فعالیت شما لحاظ و بایگانی شود.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ مفهوم « می » کاری ، تدریس شد. _ صفحه 56 کتاب نگارش ، درس داده شده و کار و انجام شد. _ صفحه 85 و 86 کتاب کار فارسی علوی مربوط به درس تازه ، کار و انجام شد. _ کاردستی « می » کاری با هدف بازی و یادگیری و تثبیت مفهوم درس داده شده در کلاس درست شد و با آن کار و تمرین شد . ( دختر درس خوانم ؛ گردونه « می » کاری را با خود به منزل می آورد تا بازی و تمرین کند درصورت تمایل مشابه آن را با خانه های بیشتر برای کلمات بیشتر بعد از تدریس نشانه های بعدی، برای تمرین منزل درست کنید و حتماً فردا به مدرسه برگردانده شود تا در پوشه فعالیت کلاسی دانش آموز بایگانی شود. )
تکلیف: دختر قشنگم نمونه سرمشق فایل شده را وارد دفتر مشق فارسی ات کن و با دقت و حوصله انجام بده و بنویس.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: درس هفتم ( خدمات بانک) تدریس شد. کارتون گاگولا و وام بانکی نمایش داده شد. داستان پولک و دریک از کتاب سواد مالی خوانده شد. کتاب داستان این هفته: چطوری پول اسکیت را جور کنم؟ . همراه دانش آموزان به نمایشگاه کتاب رفتیم و نحوه خرید کردن ، ارزش کالای خریداری شده ، محاسبه پول هر کتاب به صورت عملی به دانش آموزان آموزش داده شد .
تکلیف: لطفا فعالیت کلاسی و منزل درس هفتم صفحه ی 59 و 60 کتاب سواد مالی انجام شود.
فعالیت: باسلام به مناسبت روز بدون کیف لطفا فردا دانش آموزان با کیف خالی در مدرسه حاضر شوند.

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ مفاهیم شمارش صحیح به تعداد و عدد نویسی تمرین و تکرار شد. _ نوشتن عدد 4 تثبیت شد. _ صفحات 57 ، 58 ، 59 کتاب کار ریاضی علوی کار و انجام شد .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ امروز کلمات و ترکیبات با دو حالت "" ی وسط "" ، "" ی آخر "" تمرین و کار شد . _ جمله سازی با کلمات « ای ی » در دفتر مشق دختران گلم ، با هدف تقویت جمله سازی و نوشتن صحیح ، تثبیت کلمات « ای ی »تمرین و کار شد. _ جشن اسم دختر گلم « آتریسا » جان گرفته شد و برای دلبندم در کلاس با دوستانش ثبت خاطره شد.
تکلیف: نمونه سرمشق فایل شده را دختر درس با دقت و حوصله بنویسد و انجام دهد. «« فردا سه شنبه 30 آبان ، از طرف آموزش و پرورش ، روز بدون کیف تعریف شده .بنابراین تکالیف دختران گلم انجام شود ولی روز چهارشنبه آورده تصیح و لحاظ می شود . هم چنین کتاب نگارش ،کتاب ریاضی ،جامدادی ، مداد رنگی در مدرسه نگهداشته شده و روز چهارشنبه به خانه برگردانده می شود . لذا دختران گلم کوله پشتی نیاورده و ناهار و تکلیف خود را در کیف کوچک و مناسب بیاورند.»»

مهارت اجتماعی

مدرس: تسبیحی، عاطفه
فعالیت: تدریس کلیات آداب غذا خوردن انجام شد و نمایش آن با کمک بچه ها اجرا شد
تکلیف: لطفا از دانش آموز بخواهید آداب غذا خوردن را برایتان تعریف کند و با هم آن را تمرین کنید. (لطفا برای دوشنبه هفته آینده دانش آموزان یک کارد بی خطر و چنگال و خمیر بازی و بشقاب همراه داشته باشند)

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ صفحه 54 و 55 ریاضی زنبوری تدریس شد. _ مفهوم اندازه گیری اشیا ، وسایل اندازه هم ، درس و آموزش داده شد.
تکلیف: ریاضیدان کوچک ، صفحه 56 کتاب ریاضی زنبوری را انجام بده .

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ نشانه چهار شکلی « ای ی ی ای » تدریس شد. _ ترکیبات و کلمات به سه حالت « ای اول (مادر) ، ی وسط (دختر) ، ی آخر (پسر) کار و تمرین شد. "" دقت بفرمایید ای آخر مستقل تنها معرفی شده و طبق قاعده آموزش الفبا ،فعلاً درس داده نشده است ، پس کلمات با این حالت مشق و تمرین انجام نشود."" _ صفحه 44 کتاب فارسی ، "" درس ایران "" تدریس شد. _ صفحه 55 نگارش کار و انجام شد.( صفحات بعدی بعد از تدریس « می » کاری ، باید انجام و کار شود‌. ) _ صفحه 83 و 84 کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه تدریس شده ، کار و انجام شد.
تکلیف: دختر درس خوان ؛ نمونه سرمشق فایل شده را در دفتر مشق فارسی ات بنویس و انجام بده. ( جدول ترکیب دو حالت " ی " وسط ، " ی " آخر نوشته شود و برای هر ترکیب دختر گلم شفاهی چند کلمه بگوید و مثال بزند . )

رایانه

مدرس: ابوالقاسم حسینی، مرضیه سادات
فعالیت: انتخاب قسمتی از تصویر، چرخش و بزرگنمایی آموزش داده شد.

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** _ صفحات 50 ، 51 ، 52 کتاب ریاضی زنبوری ،مربوط به تم 8 درس داده شد . _ مفهوم توالی و ترتیب تدریس شد. _ مفهوم تساوی و هم اندازه بودن معرفی شد. _ مفهوم تفریق و کم شدن مرور و تمرین شد و نمونه سوال پای تخته حل و کار شد.
تکلیف: ریاضیدان کوچک ؛ با دقت و حوصله ، صفحه 53 ریاضی زنبوری را انجام بده . دخترم خودت به طور مستقل باید بتوانی این صفحه را حل کنی تا مطمئن شویم الگوی شطرنجی را ماهر و بلد شده ای .

علوم اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای عالِم *** _ صفحات 35 تا 46 کتاب کتاب کار علوم علوی مربوط به فصل 4 « دنیای جانوران » کار و انجام شد.. _ با استفاده از عروسک و ماکت حیوانات ، و ایجاد فضای شاد و جذاب آموزشی ،تفاوت حیوانات در پوشش بدن ، اندازه و سایز ، نوع حرکت ، تغذیه و خوراک ، نوع رشد و تولید مثل ، مشاهده و درک عینی شد.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ دیکته تا نشانه « ر » گفته شد . _ ترکیب ها و کلمات تا نشانه « ن » تمرین و کار شد.
تکلیف: شکوفه گیلاس ؛ با کلمات داده شده جمله سازی انجام بده . ( جملاتی بساز که بتوانی بنویسی ، خوب فکر کن تا به ذهن خودت برسد و سپس حتماً بگو و بنویس )

قرآن اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای نور *** _صفحات 30 و 31 کتاب قرآن با مفهوم و اهمیت تکریم خانواده ، تدریس شد . _ همخوانی و مرور سوره های ناس ، کوثر ، توحید را انجام دادیم و دل هایمان را نورانی کردیم.

ریاضی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای ناظم *** درکلاس آنلاین امروز مبحث تکرار الگوی شطرنجی ، همراه با قاعده و بازی درست آن مرور و تمرین شد .و نمونه سوالی از صفحه 52 و 54 کتاب کار ریاضی علوی انجام و توضیح داده شد.
تکلیف: ریاضیدان کوچک صفحات 52 ، 53 ، 54 کتاب کار ریاضی علوی را کامل کن و بادقت انجام بده.

فارسی اول

مدرس: فیض آبادی، معصومه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** در کلاس آنلاین امروز صفحه 80 و 81 کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه " ن " کار و انجام شد. (( به اطلاع والدین محترم رسانده می شود در هفته پیش رو نشانه چهار شکلی "" ای ی ی ای "" تدریس می شود . ))
تکلیف: دختر قشنگم درک مطلب صفحه 82 کتاب فارسی علوی را با دقت انجام بده . ارمغان هفته شماره 8 فراموش نشود .( روز شنبه املا تا نشانه " ر " داریم خوب تمرین کن تا تلاش شما درخشان باشد .)

ورزش اول

مدرس: نامی، الهه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت والدین گرامی گرم کردن با کلیپ ورزشی انجام فعالیتهای جنبشی بررسی جلسه اول کتاب ورزش علوی انجام بازی برعکس بشین و پاشو
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: